התאמה מלאה אליכם
אחת המהפכות המשמעותיות בתחום עיצוב הבית, ובפרט בתכנון מטבחים, היא המעבר מאחידות לייחודיות. בעבר המטבחים היו דומים מאוד זה לזה ובוודאי שמבחינת הקונספט. היום כבר ברור לכל שלכל אדם מאפיינים ספציפיים והרגלים משלו במטבח, ולכן גם התכנון חייב להיות מותאם אישית אליו. בהתאם תכנון מטבח אופטימלי נשען קודם כל על קשב רגיש כדי להבין מה אתם רוצים, מה אתם צריכים, ממה אתם חוששים, מה אתם מעדיפים, מה ממש חשוב לכם ואיך אתם מדמיינים את המטבח המושלם.

1 צפייה בגלריה
תכנון מטבח
תכנון מטבח
תכנון מטבח
(צילום: pixabay)

ניצול מיטבי של השטח הקיים
מצד אחד בחלק גדול מהבתים המטבח מרווח יותר בהשוואה לעבר. מצד שני, אי אפשר להתעלם מהעובדה שאחרי למעלה מעשור של עליות מחירים משמעותיות, כל מטר רבוע עולה לנו עשרות אלפי שקלים. כתוצאה מכך ישנו צורך ממשי לתכנן את המטבח באופן היעיל ביותר האפשרי, כך שכל השטח ינוצל היטב. בהקשר זה כדאי לזכור שעם העלייה בנפח העשייה הקולינרית בבתים רבים – כולנו הפכנו למאסטר שפים ונהנים מאוד מהכנת שלל מטעמים – חלה עלייה גם בהיקף הצרכים. אנחנו זקוקים ליותר פתרונות אחסון, לעוד שטח עבודה, ולמגוון רחב יותר של מכשירים חשמליים ואחרים. תכנון חכם של המטבח הוא בסיס לעבודה נוחה ויעילה בהמשך הדרך.
מראה שובה לב שיישאר יפה גם בטווח הארוך
מרכיב נוסף בשירות תכנון מטבח הוא יצירת מראה שובה לב. החלק הזה בתכנון מצריך קבלת החלטות רבות: קודם כל לגבי הסגנון של החלל, כשהאפשרויות רבות ומגוונות: מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח היי-טקי, מטבח קלאסי, מטבח שחור-לבן, מטבח תעשייתי וגם שילובים שונים של כל אלה. לאחר מכן נבחרים האלמנטים השונים שמייצרים את האופי הרצוי, ובהם הארונות, גופי התאורה, חיפויי הקיר והרצפה וגם לחזות של מכשירי החשמל ולסוג שלהם יש השפעה על התוצאה הסופית (למשל יש הבדל בין תנור אפייה בילד אין לבין תנור שאינו כזה). נשות ואנשי מקצוע שזו המומחיות שלהם מבטיחים בחירות מדויקות והרמוניה מרשימה במטבח שלכם.
שקט נפשי
שירות עיצוב מטבחים מספק עוד תועלת משמעותית: שקט נפשי. אצל מי שלא מסתפקים במטבח הסטנדרטי שמציע הקבלן (ושלרוב לא באמת מספק נחת אמיתית), או אצל מי שמבקשים לשפץ מטבח קיים, יש באופן טבעי סימני שאלה רבים ולא מעט חששות. תכנון מטבח בעזרת איש או אשת מקצוע עם מומחיות, ניסיון והיכרות מעמיקה עם כל החידושים בתחום הוא תהליך שמפזר את סימני השאלה והחששות וכך מקנה שקט נפשי יקר ערך.

מוגש מטעם: sagitorem