להתענג על יין לבן: טעימה מרעננת בכל לגימה
לבעלי נטייה לאלגנטיות ולעידון, היינות הלבנים של יקב ויתקין הם התגלות. מתווי ההדרים העזים של הסוביניון בלאן ועד למרקמים הקרמיים של השרדונה שלהם. יין לבן של יקב ויתקין מיוצרים ונכללים תחת שלוש סדרות. בין אם תרצו ללגום כוס מרעננת ביום קיץ חמים או שילוב עם ארוחת גורמה, היינות הלבנים של יקב ויתקין הם עדות לטעם איכותי בכל לגימה.
יין אדום: סימפוניה של טעם
ביקב ויתקין יין אדום הוא יותר מסתם משקה, זוהי יצירת מופת שנוצרה בדייקנות ובזהירות. מהמרקמים העמוקים והקטיפתיים של הקברנה סוביניון שלהם ועד לטעמים הנועזים והחזקים של המרלו שלהם, כל יין אדום מספר סיפור של מסורת המתאפיין בטעמים עשירים.

1 צפייה בגלריה
יקב פסטורלי
יקב פסטורלי
יקב פסטורלי
(צילום: PIXABAY)

יין ורוד: הפוגה מענגת
יין הרוזה של יקב ויתקין, העשוי בעיקר מנגרנאש נואר עם נגיעה של סירה וטמפרניו, מציע מסע חושי בכל לגימה. היין נפתח בניחוחות מזמינים של תותים אדומים טריים, מלווים ברמזים של עשבוניות נעימה ותווים פרחוניים עדינים האופייניים לזן הגרנאש. בחיך, הוא משדר רעננות וחדות, מציג טעמי פירות נקיים ומוגדרים היטב. החומציות התוססת שלו הופכות אותו לרב-תכליתי למגוון רחב של מנות, מסושי קל ופסטה ועד פיצות דשנות או אפילו סטייק שנהנה ממנו אחר צהריים. עם סיומת מרעננת ונעימה, יין הרוזה של יקב ויתקין הוא הבחירה המושלמת לכל אירוע, ומעלה כל חווית אוכל בטעמיו המענגים ובאיזון ללא דופי.
יוצאים לסיור ביקב: מאחורי הקלעים של יקב ויתקין
לחובבי יין לשקוע בעולם של יקב ויתקין, סיורי ביקב מציע הזדמנות ייחודית ללכת אל מאחורי הקלעים. מחקירת הכרמים ולמידה על גידול ענבים ועד לחזות בתהליך ייצור היין ממקור ראשון, סיורים אלה מספקים הבנה מקיפה של מה שמגיע ליצירת כל בקבוק יין של יקב ויתקין. עם מדריכים בקיאים שמובילים את הדרך, המבקרים יכולים לקבל תובנות על ההיסטוריה, הפילוסופיה וטכניקות ייצור היין של היקב.
מרכז המבקרים של יקב ויתקין, השוכן בכפר ויתקין, מציע חווית סיור סוחפת לזוגות ולקבוצות כאחד. צאו למסע מרתק בין כרמים ונופים כשאתם חושפים את הסודות מאחורי ייצור היין הישראלי הנודע של יקב ויתקין. עם למעלה משני עשורים של מומחיות ביצירת יינות מקוריים ואיכותיים, יקב ויתקין עומד כחלוץ בתעשיית היין הישראלית. במהלך הסיור שלכם, תהיה לך הזדמנות לחזות ממקור ראשון במסירות ובאומנות שנכנסים לכל בקבוק. הפעילות החווייתית במרכז המבקרים מאפשרת לכם גם להתפנק בארוחות עשירות, לחמים ומטבלים מיוחדים, בשילוב מושלם עם יינות בוטיק שמקורם בתוצרת המשובחת של היקב. ממוקם בעמק חפר הציורי, בסמוך לגשר הצבים האייקוני בנחל אלכסנדר, יקב ויתקין מזמין אתכם להצטרף אליהם למסע ישראלי שובה לב, מוקף בשדות, כרמים ומטעים.
חוגגים אירוע עם יקב ויתקין
במהלך השנה מתקיים ביקב ויתקין מגוון אירועים החוגגים את אומנות היין ואת השמחה שבשיתוף יין טוב עם חברים ובני משפחה. מטעימות יין ושילובי אוכל ועד לפסטיבלי מוזיקה חיה ותרבות, אירועים אלו מציעים הזדמנות להתחבר עם אוהבי יין אחרים ולהתענג על פירות עבודתו של יקב ויתקין. בין אם מדובר במפגש מזדמן או אירוע משפחתי, כל אירוע ביקב ויתקין הוא עדות למחויבותו של היקב ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור המבקרים שלו.
טעימות היין מבית יקב ויתקין
לאניני הטעם, טעימות היין של יקב ויתקין הוא הזדמנות מרגשת לטעום ולהשוות בין מבחר היינות הטובים ביותר שלהם. מטעימות עיוורות ועד לדיונים בהנחיית מומחים, טעימות אלה מציעות הזדמנות ייחודית להרחיב את החך ולגלות יינות חדשים ומאוזנים. בין אם אתם חובבי יין ותיקים או רק מתחילים לחקור ולטעום זני יין מגוונים, טעימות היין היא חוויה מרגשת ומלמדת המבטיחה לשמח ולעורר השראה.
יקב במרכז באווירה פסטורלית
אם גם אתם מחפשים יקב במרכז , יקב ויתקין הוא יותר מסתם יקב, זה המקום המושלם לחובבי היין המחפשים איכות, חדשנות בטעמים איכותיים. עם מגוון של יינות מרעננים ואיכותיים, סיורים מרתקים, אירועי חברה וטעימות יין, יקב ויתקין מזמין אתכם לצאת למסע דרך הכרמים באווירה פסטורלית שלא דומה לאף מקום אחר.

מוגש מטעם יקב ויתקין