כסאות לכל סגנון
בין אם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי או מראה מודרני יותר, לטיב העץ יש כיסא שיתאים לסגנון שלכם. מכיסאות אוכל אלגנטיים ועד כיסאות בר נוחים, תוכלו למצוא את אפשרות הישיבה המושלמת לחלל שלכם. הכיסאות זמינים בגימורים ובאפשרויות ריפוד שונות - מבד, דמוי עור וקטיפה, המאפשרים לך להתאים אותם לעיצוב שלך. בנוסף לכך, תוכלו למצוא גם כיסאות העשויים מפלסטיק פוליפרופילן או פוליקרבונט שנחשבים לפלסטיקים חזקים במיוחד.

3 צפייה בגלריה
שולחן אליפסה ביצה מעץ מלא
שולחן אליפסה ביצה מעץ מלא
שולחן אליפסה ביצה מעץ מלא
(צילום: יח"צ)

פינות אוכל ושולחנות
שדרגו את פינת האוכל שלכם עם שולחן יפהפה מעץ אלון או משטח פורמייקה מרשים. בחרו מתוך מגוון רחב של גדלים וסגנונות כדי להתאים לחלל ולהעדפות שלך. בין אם אתם צריכים שולחן ביסטרו קטן למטבח שלכם או שולחן אוכל גדול למפגשים משפחתיים, טיב העץ מטפלת בכם. שלבו אותו עם כיסאות תואמים למראה מגובש שירשים את האורחים שלך.
כסאות בר למגע אופנתי
הוסיפו נופך של סטייל למטבח או לאזור הבר שלכם עם מגוון כסאות הבר של טיב העץ. שרפרפים אלה זמינים בגבהים ובעיצובים שונים, הם גם פונקציונליים וגם מסוגננים. בין אם אתה מעדיף שרפרף עץ קלאסי או עיצוב מתכת מודרני, אתה יכול למצוא את האפשרות המושלמת כדי להשלים את החלל שלך. הרם את אזור הבילוי שלך עם כסאות בר אלגנטיים ונוחים אלה. תוכלו למצוא מגוון סגנונות של כיסאות בר - מרופדים, מעץ, פלסטיק ומשולבים עם רגלי מתכת או עץ.
ריהוט מעוצב במחירים שפויים
עם פתיחת סניף חדש בנתניה, מביאה טיב העץ את המוניטין של ריהוט איכותי לתושבי העיר. כל רהיט מעוצב בקפידה על ידי מעצבי פנים מיומנים, מה שמבטיח שכל פרט יהיה מושלם. בין אם אתם מחפשים שולחן אוכל יציב או כיסא בר מעוצב, תוכלו לסמוך על כך שהרהיטים של טיב העץ יעמדו במבחן הזמן. "הדגש החשוב ביותר שאנו מקפידים עליו לפני שאנו מייבאים מוצר ריהוט, הוא קודם כל לבדוק את החוזק והעמידות שלו לפי המבנה שלו" אומר לנו אלעד בן משה מבעלי החברה.
3 צפייה בגלריה
אלעד בן משה
אלעד בן משה
אלעד בן משה
(צילום: יח"צ)

אפשרויות בהתאמה אישית
בטיב העץ בנתניה יש לכם אפשרות להתאים את פינת האוכל שלכם לפי העדפותיכם. אפשר לייצר שולחן עם משטח מעץ מלא, פורניר או פורמייקה לבחירה ממגוון הקטלוגים המוצעים בחנות. כמו כן, ניתן לבחור את מידת השולחן כולל את האורך והרוחב ובהתאם גם את אורך הפתיחה שהנכם מעוניינים שהשולחן יפתח. את רגלי השולחן ניתן לבחור ממתכת או מעץ לפי העדפתיכם.
3 צפייה בגלריה
שולחן צ'לסי רגל חבית פסים
שולחן צ'לסי רגל חבית פסים
שולחן צ'לסי רגל חבית פסים
(צילום: יח"צ)

שירות לקוחות יוצא דופן
כאשר אתם קונים בטיב העץ, תוכלו לצפות לשירות לקוחות יוצא דופן מתחילתו ועד סופו. הצוות הבקיא בסניפים מוקדש לעזור לכם למצוא את הרהיטים המושלמים לבית שלך, ומציע עצות והכוונה מומחים לאורך כל הדרך. בין אם אתם זקוקים לסיוע בבחירת הפריטים הנכונים לחלל שלכם ובין אם יש לכם שאלות בנושא טיפול ותחזוקה, הצוות של טיב העץ מוכן לסייע לכם במקצועיות ובמומחיות.
כתובת: גיבורי ישראל 8, אזור תעשייה פולג, נתניה.
טלפון: 073-3744996

מוגש מטעם: טיב העץ