בכל שנה יושבים סביב השולחן כל בני המשפחה ושלל האורחים. חלקם מתיישבים על כיסאות נוחים יותר וחלקם על כיסאות מתקפלים או מסתובבים ובעיקר, על כיסאות שאולתרו כפתרון זמני. אי הנוחות בישיבה מורגשת בבתים רבים ומתבטאת בין היתר בקימה תכופה, אך בשנה הקרובה הסדר יהיה שונה. השנה, כולם יסבו לשולחן על כיסאות מעוצבים ונוחים.

2 צפייה בגלריה
קאסיאס כסאות
קאסיאס כסאות
קאסיאס כסאות
(באדיבות קאסיאס כסאות)

מה השתנה הלילה הזה?

בכל שנה ושנה אנחנו מבקשים לדעת מה השתנה הלילה הזה. בכל שנה כולם מתיישבים על כיסאות מאולתרים ולרוב לא ממש יפים או נוחים. השנה, כולם יכולים ליהנות מארוחת חג בישיבה נוחה. השנה אנחנו יכולים לדאוג מראש שלכולם יהיה נעים לשבת סביב השולחן. שאף אחד לא יקפץ באי נוחות וזאת תודות לקולקציית הכיסאות של קאסיאס.
הרשת, אשר אחד מסניפיה ממוקם כאן בנתניה, מייבאת קולקציה מרשימה ומציגה אותה בסניף רחב ונוח לגישה. הכלל של הרשת הוא מכירה מן היבואן אל הצרכן ובכך נחסכות עלויות מיותרות בעת התחדשות בבית. בין שלל הדגמים אפשר לראות במקום כיסאות לפינות אוכל ובהם גם כיסאות נערמים נוחים ומעוצבים.
הנוחיות באה לידי ביטוי לא רק בכיסאות עבור שולחנות פינת אוכל אלא גם באופן הקניה. אלו אשר רוצים לצאת מהבית ולעבור בחנות המרשימה, ייהנו מיחס אישי מהחניה ועד לאחר הרכישה. לעומתם, אלו אשר מעדיפים להישאר בבית, יוכלו לצפות בדגמים הרבים שנמצאים בחנות, גם מגלישה במחשב או מהמכשיר הנייד. האתר מציע רכישה מאובטחת וניתן ליצור קשר עם נציגי החנות, להתייעץ ולשאול שאלות.

2 צפייה בגלריה
קאסיאס כסאות
קאסיאס כסאות
קאסיאס כסאות
(באדיבות קאסיאס כסאות)

בחירת כיסאות המתאימים לאירוח

רשת קאסיאס נמצאת כאן, קרוב לבית, בנתניה. מרגע הכניסה לסניף נרגיש את הנינוחות ונשטוף את העיניים מול שלל האפשרויות והדגמים העומדים לרשותנו. זה המקום המושלם לנסות, לגעת, לחוש, לשבת ולהתייעץ עם הצוות המקצועי.
אלו המעוניינים ברכישה אינטרנטית יגלו שרכישת כיסאות לחג היא משימה פשוטה ומהנה. באתר ובחנות ישנם שלל דגמים אשר עונים על כל הדרישות הבאות:

נוחות

ארוחה משותפת ובמיוחד ארוחת החג היא הזדמנות למפגש חגיגי עם האנשים האהובים והחשובים לנו ביותר. באופן טבעי נרצה שכולם יישבו בנינוחות ולשמחתנו עומדת לפנינו קולקציה יפיפייה שכוללת כיסאות יציבים בעלי משענת גבוהה או נמוכה, לפי הטעם שלנו וכך גם כיסאות מרופדים. אין שום צורך להתפשר ולבחור בין יופי, איכות ונוחות כי השנה אפשר לשבת בכיף לאורך כל קריאת ההגדה.

עיצוב

אנחנו בשנת 2020 ודבר אחד ברור, אנחנו לא צריכים להתפשר על עיצוב ולא על נוחות. ארוחת החג שלנו יכולה להיות שמחה, מפנקת ומעוצבת. כל שעלינו לעשות הוא להחליט מאיזה חומר נרצה את הכיסאות שלנו: פלסטיק, או עץ, לבחור את הצבעים שאנחנו מתחברים אליהם וכמובן, להתרשם משלל האפשרויות שמחכות לנו ולבחור בעיצוב שהכי מתאים לבית שלנו.

חיסכון במקום

אין כל ספק שהכיסאות שמשמשים את ליל הסדר צריכים להיות בבית לאורך כל השנה. לכן, חשוב שהם יהיו מאוחסנים זה מעל זה. השנה אין כל צורך להתפשר על כיסאות פלסטיק לא נוחים או לשאול כיסאות מהשכנים. ברשת החנויות קאסיאס מחכים לנו מגוון כיסאות נערמים איכותיים, יציבים ומעוצבים. במהלך החג הקרוב כל האורחים יישבו בנינוחות ואנחנו לא נצטרך לדאוג למקום אחסון נוסף.

בפסח הזה כולנו עוברים בקאסיאס

בפסח הקרוב כולנו ניסוב סביב השולחן לאורך כל הלילה. תחושת הנינוחות תתחיל כבר בשלב הכנת השולחן, הנחת המפות, כיסוי המצות ובסידור פשוט וקל של הכיסאות. לאורך כל הערב נוכל להרגיש, אנחנו ואורחינו, נינוחות ובסיומו נערום את כל הכיסאות עד לפעם הבאה שנרצה לארח.
כל שעלינו לזכור לעשות בין כל ההתארגנויות הוא לקפוץ לסניף קאסיאס נתניה. הסניף הרחב מציע לנו חוויה נינוחה עם שפע של דגמים, צוות נעים ומחירים שמשמחים לא פחות מהאווירה. הסניף ממוקם כאן, קרוב לבית, ברחוב מפי 5, מתחם SOHO ואתר האינטרנט זמין בכל שעה ומכל מקום.