14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - דברים טובים יקרו בתחום הכספים. הרגשות נפתחים, העיניים מחפשות אהבה. אתם כאלו נשמות טובות כטלאים, ולא שמים לב אליכם כול כך כי יש כול מיני תכשיטים מזויפים לידכם עד לא מבחינים בתכשיט לבכם המקורי והאמתי. השתדלו שלא להיסחף אחר התבטאויות ספונטאניות רגעיות. החושים ינחו אתכם בבטחה, בקשור לתקשורת ולרקמה העדינה של היחסים המתחדשים. יחסים מתנדנדים ורעועים יעיבו על תפקודכם היומי. טיפ החודש: בחרו בזהב- האמת כמטרה ואל תסתפקו בתחליפים סינטטיים - מזויפים. מנסים להיכנס לכם לפרטיות וזה עולה לכם על העצבים.
מזל שור - התנהלות נכונה בנושא כספים או חובות רגשיים יביאו לכדי פירעון מוקדם של החוב. מעורבות רגשית גבוהה מידי תכה ביכולתכם לשקם את התחום החברתי. אתם מסורים ומרגישים כמובילים את הקשר וכחסרי שיתוף פעולה. רומנטיקה: הגיע הזמן שתלמדו לתת בזוגיות רק חצי מהלב ולקבל הכול, ושלא לתת את כול הלב ולקבל בתמורה...רק חצי יחס ואהבה. אתם אמתיים מדי אוהבים מכול הלב עד כי לפעמים אתם גולשים לקנאה אבל רובם תמיד לא מבינים אתכם וחושבים שאתם קשים מדי. התקשרו לייעוץ בענייני הרגש והיחסים.
מזל תאומים - כושר הריכוז לעניין לימודים ובכול נושא יגיע לשפל חדש ומדאיג. סידורים מול בנקים בנושא הכספים המופקדים בבנק. מצבים טובים בכול הנוגע ליחסים אינטימיים וליכולת להיות ערניים לצרכיי הזולת. רצונכם לשינוי מהיר ולהסבה בתחום הקריירה יתקל בקשיים מתסכלים בשישי שבת ראשון תמצאו עצמכם בתוך קלחת אהבה חדשה/ או מחודשת. זכרו לקום בבוקר עם נחישות כדי לשנות דברים בחייכם וכך...תוכלו לישון בלילה - בשקט. הזמן להתקשר לייעוץ אישי - מקצועי בכול הבעיות, עד לפתירתן. הטבע מושך אתכם כמעיין גן העדן, בעיקר אל המקומות הקרובים לים.
מזל סרטן - חייכו למרות שהצד הכלכלי לא מאיר פנים, כי בקרוב יהיה לכם שינוי לטובה. אתם משועממים ולא מוצאים אהבה בלב אחרים. זכרו שכול מה שאתם מחפשים בתחום העבודה קיים באמצעי התקשורת ובמיוחד דרך האינטרנט. אתם שמתעצלים וחושבים שרק במקצוע שלכם אתם רוצים לעבוד, תזכרו שהכול לא 'יעבוד'- אם לא תעבדו בעבודה זמנית - כקרש קפיצה וכחלון 'לעבודה טובה יותר'. ארגנו את נושא הכספים, צאו לסידורים אותם דחיתם המון זמן. מגיע לכם הרבה בתחום הבין זוגי ודווקא השבוע זה מטריד אתכם יותר מכול.
מזל אריה - גם השבוע בסימן של שיקום הקשרים הרומנטיים. חלק מכם ימצא את הדרך לשבור את מעגל בדידותו. אתם מצליחים לחייך למרות כול משקעי השנים. אתם נוטים להרעיף רגשות מוגזמים, כלפי בן/ת הזוג, למרות שאת משלמים על כך... 'ביוקר'. תדעו שלא כדאי לאבד ולבטל את אישיותכם למען מישהו שלא אכפת לו 'לאבד'- אתכם. אלה שלא מצאו עבודה ולא זכו לקידום עד כה- יופתעו לטובה או שהתשובה החיובית כבר בדרך אליהם. בריאותכם הכללית מתאזנת. כושר הריכוז משתפר. הילדים והאחיינים במרכז העניינים והלב.
מזל בתולה - השבוע אתם מאבדים מקלילותכם ומחפשים להיות לבד. אנשים החייבים לכם יחס, מפנים לכם עורף. נכון שכדאי שלא לתת לכול אחד להתקרב, אבל אתם צריכים להיפתח בחודש הזה. הגיע הזמן שלא להתרכז במקום התקוע שלכם אלא להביט ולראות לאן מופנה הראש שלכם - היום ובחודשים הקרובים. הכעסים כלפי אויבים בעבודה עולים וצפים מחדש. חלק מהנשואים מרגישים ככלואים וכאומללים. אלה שלא מצאו אהבה ירגישו את בדידותם ביתר שאת. בריאות המשפחה- במרכז. השתדלו שלא להראות רגשות יתר על המידה. תנו צ'אנס לשכל לשלוט במעשיכם ובלבכם.
מזל מאזניים - התקיעות במישור הרגשי יוצרת בכם את הרצון לקום ולעזוב. הסיבה העיקרית העוצרת בכם זה הילד/ים או ההורים. הפנויים רגשית: אתם מחפשים את הקשר שיכול להרים אתכם אל עצמכם- מחדש. דברים חדשים מעניינים אתכם ואתם קרובים ללמוד או לרכוש יידע שיעזור לכם במהלך החיים והזמן. כספים יגיעו אליכם ויעזרו לכם לעזור- בעיקר ליקיריכם. קריירה: אתם במקביל לעשייה שלכם מתעניינים בתחומים נוספים. נושא הבריאות מהווה גורם חשוב בנוגע לבני משפחה. חפשו היכן שהו ייעוץ מקצועי ביחס לעתידכם. צאו אל הטבע, שם תמצאו... תשובות.
מזל עקרב - לפנויים: חגיגה בתחום הרגשי תגרור אתכם שוב אל ים האהבה. יש בכם את הקסם הדרוש לכיבושים, אתם רוצים סוף סוף למצוא את הדרך לאהוב/ה ומצפים שהצד השני יעשה צעדים בוני אמון. הזמן הכי מתאים לאוהבים הוא השבוע הזה, במיוחד בימים: שבת ועד לשני בערב. טיפ: אל תתייאשו מרכילות זולה העלולה לעצור אתכם בתחום הרומנטי. אנשים מתעניינת בכם במישור המקצועי. נצלו את השבת הקרובה ליציאה לשם חילוץ עצמות ונפש. כספים מגיעים ומאזנים את החשבון שבבנק. חפשו אנשים חכמים שיפנו אתכם לנתיבים ההצלחה.
מזל קשת - יורגש שיפור בנוגע לאנרגיות הירודות הקשורות לצד הנפשי כי אתם מתחילים לחשוב חיובי וזה כבר דבר טוב כשלעצמו. אתם חוזרים לעצמכם אט אט ומחפשים את הכוון המקצועי. נושא הכספים עדין מדאיג אך אתם נהנים מעזרה מבחוץ, גם אם העזרה לא קבועה ולא סדירה- זה מעולה. הנשואים שבכם יחפשו ריגושים מחוץ למערכת הנישואין אך יפחדו מההשלכות. הגיע הזמן לנסות את נוסחת ההצלחה. חלק יסתבכו ברגשות ולא ידעו 'איך לאכול את זה'. פנו לייעוץ בנושאים הכואבים כדי לגלות את נוסחת ההצלחה.
מזל גדי - החודש הייתם נואשים אבל חכו לתחילת השבוע בנוגע: לעבודה, למכירה, להשכרה או בנוגע לרכישת משהו מאוד יקר. התרכזו בקשרים היכולים לסייע לכם לקחת הלוואה או לגשר על בעיות ניירת או מול בנקים ומוסדות. הצד הרגשי לא מטריד אתכם כרגע. חלק מכם ינסה לשבור את מעגליי הריקנות בתחום הקריירה. בתחום זה עליכם לנסות ולא לומר לעצמכם 'כן ידעתי שבאם הייתי עושה כך וכך זה היה מצליח לי אבל יש אנשים שמנעו... ממני לעשות את זה' - סמכו רק על שיקול דעתכם - בלבד.
מזל דלי - הפנו אליכם הצעות כלשהן ואתם רוצים הרבה יותר למרות הסיכון הכלכלי, מומלץ שלא לעשות צעדים שכאלה. אתם חייבים הכשרה טרם שאתם קופצים קדימה. כספים מגיעים אליכם בקרוב מאוד. הפנויים שבכם ינסו למצוא מוצא ביחס לבדידותם וגם...הפעם עשויים להיכשל במשימה זו כשבמקביל הקשר מהעבר ממשיך להטריד את ליבכם, הכבד ממילא. אתם 'בריצות' ובעזרה להורים והמצחיק והעצוב הוא...שאתם עושים זאת כאשר אתם אלה שמופלים לרעה ביחס ליתר האחים. פנו לייעוץ אישי בנוגע לעתידכם. אל תתביישו לפנות לעזרה בגלל שיקולי כבוד - ועקרונות 'מכובדים-מדי'.
מזל דגים - חלק מבני המזל עצובים ביחס לדמות יקרה שהלכה לעולמה והגעגועים תוקפים בכוח רב, או ממצב בריאותי של בן/ת המשפחה. רגעים מלוכדים בחיק המשפחה. התרכזו בעבודה ובקשור לקידומכם. מומלץ להיבדק בדיקות שגרתיות ביחס לבריאותכם. אתם המדוכאים והפסימיים אל תוותרו, שילחו קורות חיים דרך אמצעי התקשורת. צרו קשר עם אנשים העשויים לעזור לכם, הגיע הזמן להתעלות על עצמכם ושלא להתבייש לרדת קצת 'ברמה'- מפני שכול יום ללא פריצת דרך כלכלית או של אי רצון להתבזות בעבודה זמנית- זה הפסד עצום - כלכלית ונפשית.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.