14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - השבוע שלכם מאופיין בתקשורת, מכל סוג ועניין. החלטה חשובה עומדת על סף הכרעה. אל תעזבו את מקום העבודה - בכל מחיר. זה לא הזמן לעבור דירה או לחתום על חוזים חדשים. היכולת שלכם תהיה גם בלארגן את האסטרטגיה לשם השגת הכסף הדרוש לכם. סימנים מובהקים מכוון אובייקט רומנטי יתגלו בסוף השבוע. אמצע השבוע יהיה בסימן של רגיעה והתרגעות. בשבת הפתעה חיובית. דמות ששהתה בצל זמן רב, תחפש את הכוון אליכם. צפו למחוות של אנשים זרים כלפיכם.
מזל שור - השבוע אתם עלולים לתת עזרה מעבר למה שאתם מסוגלים להציע .זהירות: אל תפתחו פתח לניצול. תנו מה שיש ולא את מה שאין. הבריות יכירו לכם תודה... בכל מקרה. אתם מלאי מרץ ונחושים לבצע את המוטל עליכם במקום העבודה. יחמיאו לכם ואף תקבלו סימנים בדבר העלאה או בדבר קידום קרוב. המישור הרומנטי ייעצר אך עובדה זו לא תדאיג אתכם יתר על המידה. עזרה מחבריכם לעבודה מסייעת לכם לצאת מסבך רגשות שלילי. שמרו על פעילות ספורטיבית.
מזל תאומים - נסיגת כוכב מרקורי הסתיימה. זה הזמן להתעורר ולעשות משהו למען עצמכם ולא רק למען התא המשפחתי. תעמדו על שלכם בנוגע לזכויות המגיעות לכם - ייתכן שהפעם יקשיבו לכם. צפו למזל בנוגע לכספים, למציאת עבודה ולקידום. תבצעו את המוטל עליכם ואל תסמכו על אחרים. מומלץ לחרוג מגבולות הבושה וההססנות הקבועה בבסיס האגו שלכם. שנסו מותניים והתחילו ביוזמה אישית מבלי להשפיל ראש. השינוי יחל באביב הנוכחי – האמינו בעצמכם, בסוף זה ישתלם לרובכם הגדול. שמרו על פעילות ספורטיבית.
מזל סרטן - בימים אלה אתם מלאים בהומור ובמרץ לעשות לאחרים שמח. היכולת שלכם מתעלה על עצמה ברוב המישורים. גילויי הלב הרגיש יזכה אתכם באהבה מכיוונים שעד כה לא האירו פנים. השבוע פריצת דרך בנוגע: ללימודים, נסיעות, עבודה ובריאות. ריצות סביב הבית סוחטות מכם את מירב האנרגיה. זה הזמן לחשוב על הקשר מן העבר. היזהרו מלסמוך רק על המזל. צפו לרגעים טובים בחברת אנשים המעוניינים לקדם אתכם בנושא: העברת המידע, הלימוד, זכויות, משפט והעבודה.
מזל אריה - משפט או ריב כלשהו יחרצו לטובתכם בקרוב. זה השבוע לחיפוש אחר קשרים החברתיים. מישהו יכול לעזור לכם בפתרון בעיה רגשית כאובה. הפתעות ביחס לעבודה ולקידום. זו ההזדמנות להביע את עמדתכם בפני אנשים שמזמן חשבתם שהם שומרים לכם טינה. אישיותכם תופנה למטרות כיבוש עסקיים וחברתיים. הצפיות מתחום הלימודים ממשיכות להעיב. בני המין השני מתרחקים מכם ולא מוכנים לסבול את חוסר הסבלנות שאתם מפגינים כלפיהם. תנסו להפיג את הכאב בהליכה ורצוי למקום שקט וירוק.
מזל בתולה - הרטרו הסתיים. שעת רצון מכיוון המעסיקים. העזרה בנוגע לקידום או לכספים קרובה יותר מאשר אתם מצפים. התחום הבריאותי הנוגע לבן/ת משפחה ממשיך להעסיק אתכם מאוד. השבוע אתם מאוד רגישים. כל דבר מרגש אתכם ובעיקר בתחום הבית. כבלים המאיימים עליכם ממש חונקים אתכם. נסו לתת יחס הוגן לבת הזוג, זה ישתלם לכם- ולמרות חילוקי הדעות. המסע הרוחני שעברתם בשנים האחרונות מניב פירות בתחום משלוח היד שלכם. דמות מן העבר תפתיע בסימנים חיוביים ומחודשים. טיפ: לשקול הצעות בתחום הקריירה, אותם דחיתם בעבר.
מזל מאזניים - השבוע אתם חשים בחוסר מנוחה, עצבניים ומחפשים שינויים בכל תחום. חברים ינסו לכוון אתכם לפתרון בעיה רגשית סבוכה. אל תפתחו עד הסוף, השאירו כמה סודות לעצמכם. השקיעו בעבודה ובבית. אתם מתהלכים עם הראש באדמה בנוגע לחוב או לקידום. כספים המגיעים לכם מתעכבים, אל דאגה כי בסוף השבוע תקבלו אות חיובי בהקשרם. כדאי לכם להשתחרר 'מהאבדה' שבגללה אתם מפסידים את האושר עם הדמות איתה אתם חולקים את החיים. קחו את עצמכם בידיים וצאו לחפש את מזלכם בתחום הקריירה על אף הסכנות והקשיים.
מזל עקרב - השבוע אתם עשויים לעבור מן הצד האחד של הרגש אל הצד השני - באופן קיצוני. הזיכרונות הטריים ישפיעו עליכם חזק בכל הקשור לענייני הלב. הסובבים אתכם לא תמיד יקשיבו. המעבר למקומות חדשים הנוגעים לקריירה, מפחיד אתכם. אילוצים יקבעו אתכם לכוח חוסר הברירה- להישאר. השקעה ישנה עוזרת לבן משפחה להיחלץ מצרה. אל תפחדו לחשוף רגשות. תחום התעסוקה מגביל את היכולת היצירתית בתחום הרגש. בשבוע הבא תיאלצו להפשיל שרוולים ולהירתם לפרויקט מעניין. הניחו לעצמכם לזרום עם הרגשות. לבטים ביחס לתחומי לימוד.
מזל קשת - השבוע אתם צריכים לרסן את עצמכם מפני התפרצויות בלתי רצויות. כלומר: רסנו את הרצון להחזיר כנגד כל העולם. קחו פסק זמן ותחשבו, אולי טעיתם או שמא אתם בדרך לכך?! אתם מעוררים עניין בחוגים חדשים הקשורים לקריירה. מומלץ שלא להעמיק קשרים רדודים חדשים. זה הזמן להתרכז בחיים האישיים. גורם מן העבר יקפיץ לכם את הפיוזים. אל תתעקשו על היציאה ממסגרות רגשיות. הסיוע שתקבלו מהמשפחה יכריע בתחום הזוגיות. כספים אשר התעכבו והגיעו ישתחררו לטובת כיסוי חובות ישנים. נושא המגורים מעסיק אתכם מאוד.
מזל גדי - השבוע אתם חשים בתחושת שליטה אך קצת מנסים לכפות אותה על בן/ת הזוג. פנו לייעוץ ביחס לנושא הבין זוגי- עצה זו תחסוך לכם סכסוך עתידי כבד. שיפור בתחום הקריירה בקרוב מאוד. מצב כוכבי חדש ממזל אתכם בנוגע לעסקים ולעבודות הקשורות לנסיעות ולכלי רכב. הרעב ללמוד דוחף אתכם להתעניין בפוטנציאל הגלוי והנסתר שלכם. התרכזו במשפחה. כספים המגיעים לכם יגיעו באמצע השבוע הבא. ביקור בלתי צפוי יבשר על יחסים טובים עם המשפחה. רגשות כלפי אדם מוצלח דוחף אתכם לגילויי חיבה.
מזל דלי - השבוע אתם חסרי מנוחה ועלולים לבצע דברים מתוך בלבול. בבית תקבלו אומנם אהבה אך אתם עשויים שלא להעריך אותה כראוי. השתדלו להימנע מעימותים מיותרים. בקרוב מאוד הכול ישתנה לטובה. זה הזמן להתרכז בצד הרוחני היצירתי של החיים. רגעים טובים בחברת ידידים יולידו יחסים לטווח הארוך. ההתעלמות מהבעיה הבין-זוגית יוצרת לחץ עכשווי. התנהגות הקולגות בעבודה פחות מדאיגה אתכם, לאור הקידום... הקרב והולך. אתם רוצים לבחור במקום המגורים בשל הקרבה למקום עבודתכם. כספים המגיעים יסייעו ברכישת הנכס היקר והחשוב.
מזל דגים - השבוע יש לכם בעיות בבית על רקע השקעתכם בעבודה יותר מאשר בקשרכם הזוגי. תנו את שמגיע למי שצריך - לא תתאכזבו בשל כך. מסיבה או אירוע חשוב כלשהו יסחפו אתכם לתוכם. משבים הרמוניים ממלאים אתכם באופטימיות בתחומי הכלכלה, האהבה והיחסים החברתיים. ייתכנו מצבים מביכים בקרב גורמים חשובים במשפחה. הפתעה במישורים כספיים או בנוגע להסבת מקצוע. אין לכם את הכוחות לעזוב את הדמות איתה אתם חיים, השיקולים הם הילדים והמצב הכלכלי. אני ממליץ לכם לפנות לייעוץ אישי על מנת לצמצם את הנזקים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם.