קינוח אלוהי על בסיס לחם וגלידה, כנפיים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות, סושי שיזכיר לכם למה כדאי לעשות הפסקה באמצע היום, צלעות טלה במחיר מופרז ששווה כל ביס ופלטת גבינות שאפשר לדגום מול השקיעה. אספנו עבורכם את 5 המסעדות שמציעות קונספט ייחודי, טעים ובעיקר מעורר תאבון.

היקב

מסעדת היקב, מסעדה חלבית/דגים כשרה עם כשרות בד''ץ על הטיילת בנתניה. יתרונה מעבר לתפריט עשיר ועיצוב בסגנון סמי-אירופאי שיגרום לכם לשלוף מצלמה ולתעד, הוא בכך שהיא מציעה מעל 60 סוגיי יינות אותם ניתן ללגום מול הים, בספוט הכי יפה בארץ דווקא בשעות הבוקר, אז מוגשת במקום ארוחת בוקר מעולה (עד השעה 12:30). בנוסף, מדובר במסעדה שמושכת אליה תיירים רבים ומקומיים שבאים ליהנות מאוכל מעולה בתוספת נוף מרהיב. תפריט היקב מציע מגוון רחב של משקאות ואוכל לאניני טעם: מנות ראשונות, מנות עיקריות חלביות, דגים ומנות אחרונות.
14 צפייה בגלריה
מסעדת היקר
מסעדת היקר
מסעדת היקב
(צילום: יח"צ)
בהנהלת היקב הבינו היטב שמה שמדבר לכולם זה אוכל חלבי וכשר, כזה שאפשר להזמין בכל שעות היום (עד 23:30). בנוסף, מעבר לתפריט היינות העשיר, המקום הוא פנינה עיצובית מושקעת המשלב פינות מיוחדות בצבעים פסטורליים וגופי תאורה המחמיאים לא רק למנות, אלא גם לכל מי שרוצה סלפי מוצלח. בימי שישי רצוי להזמין מקום מראש.

14 צפייה בגלריה
מסעדת היקר
מסעדת היקר
מסעדת היקב
(צילום: יח"צ)

אז מה אוכלים? תלוי בשעה כמובן. המלצה שלנו, תגיעו בשעות הבוקר כשהבריזה של הים עוד נעימה ומלטפת. עם כוס יין או אפרול שפריץ ופלטת גבינות או ארוחת בוקר שלא מביישת מסעדות יוקרה בשאנז אליזה, תגלו שהבחירה בין האופציות קשה. מעבר לישראלית הקלאסית, המקום מציע ארוחת בוקר טבעונית וגם איטלקית. אנחנו ממליצים לכם לבדוק את ארוחת הבוקר פרימיום – המציעה 2 ביצים, מטבלים (גבינות: שמנת, שמנת מתובלת, פטה צהובה), טונה מתובלת, פטריות צלויות, סלמון כבוש, ממרח עגבניות מיובשות, זיתים מתובלים וטחינה, סלט אבורדוף אישי וסלט ירקות לכל סועד, מוזלי לחם חמאה וריבת הבית שמוגשים בשפע יחד עם שתייה חמה וקרה, וקינוח וופל בלגי. מה שאומר שיש פתרון טעים לכולם. בנוסף, מדובר בשפע רב עבור מחיר שפוי יחסית. למי שמחליט לבקר במקום דווקא בשעות הערב, כדאי לבחור את יום חמישי כיום המועדף, כי אז מופיע במקום אמן אורח שיגרום גם לביישנים שביניכם לפזז.

14 צפייה בגלריה
מסעדת היקר
מסעדת היקר
מסעדת היקב
(צילום: יח"צ)

המחירים: בין 60 ש"ח למנה ועד 140 ש"ח, כולל ארוחות בוקר עשירות ומלאות בכל טוב.
אתר: hayekev.co.il
מה שמים בוויז? גד מכנס 6 או מסעדת היקב נתניה. חניה בסמוך למסעדה.

Fat Vinny

חולמים על ניו יורק באיטלקית? הדיינר האיטלקי Fat Vinny מושלם עבורכם, הודות לעיצוב מגניב המשלב בין דיינר אמריקאי למסעדה איטלקית אותנטית בניצוחו של ירון טל שבחר בחומרים דוגמת ברזל ועץ עם צמחיה ומראות ענק להעברת התחושה. כולל חדר פסטה שקוף בו תוכלו לחזות בשף המסעדה מכין מגוון פסטות בשלל צבעים וסוגים. בנוסף, על כל שולחן תבלינים טריים שתוכלו לקטוף ולהוסיף למנה שלכם.

14 צפייה בגלריה
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
(צילום: אסף קרלה)

במסעדה החליטו להגיע ללב הצרכן הישראלי דרך מנות שחיתות גדולות העשויות חומרי גלם איכותיים, שכוללות פסטות טריות, פוקצ'ות ופיצות המורדדות ברגע ההזמנה ונאפות במקום בטאבון אבן לוהט. בנוסף, אם תזמינו את הקינוח ברד פודינג (בריוש אפוי ברוטב אונגלז ומטבעות שוקולד וגלידת וניל רכה, תגלו שהגלידה היא שלמות על. אגב, לחובבי הקוקטיילים כדאי לנסות את הסנגריה עננים (יין רוזה, אפרול, קוביות אגסים, סירופ אפרסק, לימון סחוט ותפוזים).

14 צפייה בגלריה
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
(צילום: אסף קרלה)

אז מה אוכלים? פסטות, רביולי, פיצות, סלטים ושלל מנות פתיחה בניצוחה של אורי אוחנה (גוז' ודניאל, ביר גארגן, דן קיסריה, קבוצת שגב) שיצרה תפריט שמתאים לכולם, לכל שעה ולכל מצב רוח. החל מהפוקצ'ה של ויני שמוגשת עם סלסלת עגבניות ונגיעת קרם חציל, פטה כבד עם ויניגרט דובדבני המוגש עם בריוש קלוי, מבחר סלטים עשירים במיוחד הן בצבעוניות והן בטעמים, וכמובן הכוכבות הפסטות (קרבונרה לינגוויני בתוספת חזה אווז מעושן פטריות יער, ביאנקו לינגוויני בתוספת יין לבן והמון פרמזן, ניוקי פסטו עם ברוקולי ואספרגוס ועוד). גם לפיצות מקום של כבוד כמובן (מלנזנה בתוספת גבינת פטה ומוצרלה, קלבריה בתוספת פפרוני ופטריות יער וביאנקה פטריות בתוספת פטריות שמפיניון ופורטבלו עם כרישה ופרמזן). חשוב לציין שמדובר במסעדה עם אווירה חמה ומשפחתית, מנות מצוינות איכותיות ויצירתיות ו-Value for Money. כלומר, גם אם תגיעו עם הילדים והחמה, תשלמו מחיר שפוי עבור ארוחה מלאה.

14 צפייה בגלריה
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
מסעדת פאט ויני
(צילום: אסף קרלה)
מחיר ממוצע לסועד: 85 שקל
אתר: www.fatvinny.com
כתובת סניף נתניה: מפי 5, נתניה, מרכז מסחרי סוהו

MAREE

המסעדה הכי מדוברת בעיר היא מסעדת מארי במלון LAGOON VERT על קו החוף בנתניה. המסעדה ממוקמת בקומה 15 ומתפרסת על פני 900 מ"ר ממנו נשקף נוף פנורמי לים. המסעדה עוצבה בהשקעה של מיליונים עם מוטיבים ימיים שמתכתבים עם הנוף הפתוח. את הפרוייקט יזם המסעדן איציק רוסו (מסעדת פופה, מועדון הדזרט) שרצה להביא לנתניה חוויית בילוי שעד כה היתה שמורה למרכז תל אביב. התוצאה – חיבור עם השף אביב משה שיצר תפריט אותו תטעמו מול נוף פנורמי עוצר נשימה.

14 צפייה בגלריה
מסעדת מארי
מסעדת מארי
מסעדת מארי
(צילום: אמיר מנחם)

המארי היא דיינר קלאב בניצוחו של ניר רן (סטודיו בולד) שמנסה למשוך לא רק את תושבי האזור. רן בחר לחלק את המסעדה למספר חללים, באופן שיאפשר לבליינים להגיע לארוחה מוקדמת שתזלוג בקלות לבילוי מאוחר לתוך הלילה. בנוסף, בלב המקום ניצב אלמנט עיצובי בדמות נברשת במימד עצום המהווה את ״בטן הספינה״, ומתחתיה פס חם במטבח פתוח של 360 מעלות שמאפשר אינטראקציה מתמדת עם הסועדים, בזמן שהצוות יכין מול עיניהם מנות בשר מהג'וספר ודגים נאים. לצידו, עמדת דייג'י המייצרת את אווירת הערב.

14 צפייה בגלריה
מסעדת מארי
מסעדת מארי
מסעדת מארי
(צילום: אמיר מנחם)

אז מה אוכלים? למרות שהמסעדה כשרה, הצליח השף ליצור מנות על ההופכות את חווית הבילוי לעל זמנית. בין המנות - ראשונות: פילה כבד, חלת בקר, שקדי עגל, לברק מפורק, אמצע: קרפצי׳ו טונה, טרטר טונה – ברוסקטה על פחמים, סשימי דג ים, כבד אווז, פילה לברק, ניוקי, ראגו פטריות, סוכריות בטטה ועיקריות (מהים: פילה מוסר, לברק, בר ים, והג'וספר: צלעות טלה, פריים ריב, ספריבס טלה).

14 צפייה בגלריה
אביב משה ומסעדת מארי
אביב משה ומסעדת מארי
אביב משה ומסעדת מארי
(צילום: אמיר מנחם)

מחיר ממוצע לסועד: 34- 349 שקל (צלעות טלה*)
אתר: www.maree.co.il
כתובת: מלון LAGOON VERT נתניה, קומה 15, טלפון: 09-7410909
מה שמים בוויז? מלון וורט נתניה

גרג על גחלים

גרג על גחלים היא מסעדת בשרים על כל המשתמע מכך: שיפודים, צ'יפס, בשרים וסלטים, שמוגשים אחר כבוד מול הים, במרחק צעד וחצי מהגלים. מסביב תיירים ומבלים שנהנים ממוזיקת מיינסטרים ועל השולחן שפע של מטעמים בניחוח ים תיכוני שיחזירו אתכם לטיול האחרון ביוון או סיני...

14 צפייה בגלריה
גרג על גחלים
גרג על גחלים
גרג על גחלים
(צילום: פרטי)

הבעלים של גרג על גחלים הכשרה, רוצים שהתיירים ישכחו מהמדינות השכנות ויהפכו את המסעדה למקום של קבע, לכן הפכו את בית הקפה המוכר של הרשת, למסעדה בשרית על כל המשתמע מזה במחיר שפוי יחסית למיקום, ועם ייתרון משמעותי ענק – חוף הים ממש ממול, כך שבסיום הארוחה תוכלו לעשות טיול רומנטי או לשלוח את הזאטוטים לשחק, כשאתם משגיחים מהפרגולה המעוצבת של המסעדה, ממש תחת כיפת השמים.

14 צפייה בגלריה
גרג על גחלים
גרג על גחלים
גרג על גחלים
(צילום: פרטי)

אז מה אוכלים? בשר כמובן. החל מסטייקים, שיפודים (כבד, לבבות, עוף, אנטריקוט), כנפיים ברוטב חמוץ מתוק, חציל בטחינה ואפילו סלט קיסר מושלם שמוגש גדול ועשיר ברוטב. לכל הטוב הזה, שמוגש מהר ובצורה מושכת וריחנית, כדאי שתצרפו סלטים, צלחת חומוס עם פיתות טריות וכמובן צ'יפס. בירה ויין לצד כל השפע הזה יסגרו לכם את הפינה ואת השעתיים הקרובות של הבילוי. המלצה שלנו, תגיעו בשעות הערב, רגע לפני שקיעה, אז המוזיקה במקום היא שקטה על גבול הצ'יל אאוט, הנרות מפוזרים על גבי השולחנות והארוחה תהפוך לחוויה של ממש. אל תשכחו לצלם סלפי שלכם עושים לחיים.

14 צפייה בגלריה
גרג על גחלים
גרג על גחלים
גרג על גחלים
(צילום: פרטי)

המחירים: בין 39 – 130 שקל למנה. סלטים מוגשים יחד עם המנות העיקריות בתוספת תשלום*
פייסבוק: גרג על גחלים סירונית
מה שמים בוויז? גרג על גחלים סירונית נתניה

Mojo Asian Foodbar

מסעדת MOJO האסייאתית חוגגת עשור ומהווה אלטרנטיבה מושלמת לבילוי בעיר נתניה, במיוחד עבור מי שמחפש מקום המשלב בר מושקע במיוחד, תפריט עשיר ומגוון, חניה צמודה ותחושת בילוי בסטייל אחר שברקע פלייליסט מושקע המשלב בין מיינסטרים, אולדיס וצ'יל אאוט.
מאחורי המסעדה עומדים שלושה יזמים צעירים תושבי האזור שהצליחו ליצור מסעדת בר בסטייל בינלאומי בדרך אותנטית, עם שימוש בירקות טריים ממשק סמוך וייצור ״ביתי״ של המרכיבים העיקריים שמככבים בתפריט (אטריות, דים סאם, רטבים וקינוחים). יש לציין כי בתפריט היו מעורבים שמות מוכרים (ליאון אלקלעי -ג׳ירף, שחף שבתאי - ניטן תאי, מידן סיבוני - משחקי השף ועוד), שהצליחו לרקום תפריט המשלב גם מנות ילדים ומנות חלוקה.

14 צפייה בגלריה
מסעדת MOJO
מסעדת MOJO
מסעדת MOJO
(צילום: יח"צ)

אז מה אוכלים? מבחר עשיר של סושי, מנות wok קלאסיות ייחודיות למקום לצד פיוז׳ן ניאו-אסיאתי. החל מקומבינציית סים סאם, בומביי צ'יקן ראפ, ספייסי טונה פיצה, קלאמרי נאם פריק, סביצ'ה סלמון, שרימפס טמפורה, כנפיים חריפות של MOJO, אגרול, וון טון פטריות, ווק על בסיס אטריות ביצים/אורז בשילוב ירקות, עוף/פרגית/בשר/שרימפס: פאד תאי, האנוי נודלס, ספייסי MOJO, סלמון טריאקי נודלס, עיקריות: נתחי פילה בקר ברוטב פלפלת, חצ'ואן ביף- פילה בקר ברוטב, דאל עדשים כתומות בניחוח הודי ארומטי , ציראשי – קוביות טונה וסלמון, מרקים (מיסו, תירס תאילנדי חריף, טום יאם פירות ים באן וקינוחים (מוג'וגלידה, בייגלה פופ, פיסטצ'יו, ספרינג רול תפוחים קרם פטיסייר, בלאגן ועוגת גבינה ניו יורקית). בנוסף, במרכז המסעדה בר המציע תפריט יין עשיר ומעל 15 קוקטיילים.

14 צפייה בגלריה
מסעדת MOJO
מסעדת MOJO
מסעדת MOJO
(צילום: יח"צ)

המחירים: ממוצע לסועד: החל מ- 99 ש'.
פייסבוק/אתר: Mojo Asian Foodbar
מה שמים בוויז? מוג'ו MOJO גיבורי ישראל 17, א.ת פולג נתניה, Y CENTER