2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
יו"ר האופוזיציה במועצת העיר נתניה, הרצל קרן, פנה השבוע למפקד תחנת נתניה, נצ"מ אסף צור, בבקשה להגביר את האכיפה נגד רוכבי אופנועים היוצרים מטרדי רעש מכוונים בשעות הלילה ברחבי העיר.
"אני מבקש את התערבותך וטיפולך הדחוף כמפקד התחנה בנתניה בנושא שבנדון, וזאת בעקבות תלונות רבות של תושבים שהגיעו אליי", כתב קרן, המועמד לראשות העירייה מטעם רשימת "עוצמה לנתניה", למפקד התחנה.
"למרבה הצער, התופעה המתוארת, שפשטה ברחובות העיר בשנים האחרונות, רק הולכת ומתרחבת, והיא כיום נחלת רחובות רבים בעיר. מדובר בחבורה של מספר אופנוענים 'הטסים' ברחבי העיר, בעיקר בשעות הקטנות של הלילה, תוך שהם 'מפיקים' מהאופנועים ללא מפלט גזים (אגזוז) שברשותם רעש חזק ביותר ובלתי נסבל, הפוגע פגיעה קשה ביותר באיכות החיים של רבים מתושבי העיר.
2 צפייה בגלריה
הרצל קרן (צילום: פרטי)
הרצל קרן (צילום: פרטי)
הרצל קרן (צילום: פרטי)
"מתלונות של הורים רבים עולה כי הרעש פוגע קשות במיוחד בילדים ובתינוקות, המתעוררים ממנו בבעתה באמצע הלילה", המשיך קרן, "התנהלות זו של מספר בריונים פורעי חוק, יש לגדוע ובמהרה, ובידך הסמכות והכוח לעשות זאת. אשר על כן, אבקש את התערבותך וטיפולכם הדחוף במפגע חמור זה, הגורם, כאמור, לפגיעה קשה באיכות החיים של תושבי העיר".