גבר שהיה חסר ניסיון במערכות יחסים הכיר בחורה יפהפייה ונשבה בקסמיה. אחרי שהקשר הפך לרציני, הם החליטו להתמסד. השלב הבא מבחינתו היה להרחיב את התא המשפחתי, אלא שהאישה הסבירה לו כי היא לא יכולה להביא ילדים לעולם והציעה פונדקאות או אימוץ.
2 צפייה בגלריה
"יש לי וידוי שיושב לי על המצפון זמן רב"
"יש לי וידוי שיושב לי על המצפון זמן רב"
"יש לי וידוי שיושב לי על המצפון זמן רב"
(צילום המחשה: shutterstock)
כששאל אותה האם היא עקרה, היא פתחה בווידוי שטלטל את עולמו.
כשהשניים נפגשו לראשונה הוא חש מיד פרפרים בבטן לנוכח גובהה, הגוף החטוב והשיער הארוך והגולש שלה. הוא אזר אומץ, ניגש לדבר איתה והקליק היה מיידי.
קראו גם:
כשביקש להכיר את בני משפחתה, היא אמרה לו כי הקשר איתם נותק ושהיא לבד בעולם. כששאל למה, היא הסבירה כי הם לא הסכימו לקבל אותה כמו שהיא מאחר והם מאוד "פרימיטיביים".
לאחר תקופה קצרה עברו השניים לגור ביחד והוא היה מסוחרר. כשחבריו אמרו לו שיש משהו מוזר באהבה הגדולה של חייו, הוא ייחס זאת לקנאה מצידם וסירב להקשיב.
לאחר מספר חודשים הוא הציע לה נישואין, והיא הסכימה מיד. "חשוב שתדע", היא אמרה לו, "אני לא רוצה להתחתן דרך הרבנות כי אני לא דתיה. אני מעדיפה שנתחתן בחו"ל ואחר כך נעשה מסיבה גדולה לחברים ולמשפחה שלך בארץ. זה תמיד היה החלום שלי".
הגבר שיתף פעולה ואמר: "אעשה כל דבר שישמח אותך למרות שבני משפחתי מאוד ישמחו להיות איתנו בחתונה שלנו". אלא שהיא הקשתה: "איך זה ייראה כשרק המשפחה שלך תהיה נוכחת? אצטרך לתת תשובות לשאלות מביכות וארגיש בודדה. אחרי שנתחתן נעשה מסיבה לחברים ולמשפחה שלך, אל תדאג".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
אחרי שהתחתנו בחו"ל וחגגו בארץ עם משפחתו וחבריו באירוע גדול, הם המשיכו בשגרת חייהם. באחד הימים אמר לה הגבר כי הגיע הזמן לעבור לשלב הבא ולהרחיב את המשפחה.
האישה ענתה: "לא רציתי להרוס את הקשר היפה שלנו ולכן לא גיליתי לך: אני לא יכולה להביא ילדים לעולם.
"יש לי וידוי שיושב לי על המצפון זמן רב: נולדתי זכר ועשיתי ניתוח לשינוי מין, עכשיו אני אישה לכל דבר. בגלל זה ההורים והאחים שלי ניתקו את הקשר איתי. הם לא יכלו לקבל את זה שהבן הבכור שלהם הוא אישה".
האיש לא האמין למשמע אוזניו ואמר לה: "בבקשה תגידי לי שאת עובדת עליי ומנסה לשגע אותי".
לצערו אמרה לו האישה כי זו האמת לאמיתה. "אני מאוהבת בך ואתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיי", היא הוסיפה. "אני מקווה שיהיה לך מספיק שכל להמשיך בנישואין ובחיים המשותפים שלנו, ושלא תזרוק לזבל את הקשר המיוחד והיפה שאנחנו רק בראשיתו".
הבעל השיב לה כי מדובר בפגיעה אנושה באמון שלו, וכי הוא לא יוכל לבטוח בה או לסלוח לה לעולם.
לאחרונה הוא פנה אליי בבקשה שאפתח עבורו בהליכי גירושין.