אישה בשנות ה־20 לחייה חשדה כי בעלה מנהל רומן מתחת לאפה בזמן המונדיאל.
2 צפייה בגלריה
צופה במונדיאל עם חברים?
צופה במונדיאל עם חברים?
צופה במונדיאל עם חברים?
(צילום: shutterstock)
הוא אמנם סיפר לה כי הוא צופה במשחקים יחד עם חבריו, אלא שהיא הבחינה בסימנים חשודים על בגדיו בעת שחזר הביתה. את הדרך המקורית שבה היא הוכיחה את חשדה צריך ללמד בבית ספר לבלשות.
"בעלי חובב כדורגל מושבע", סיפרה האישה. "הוא מסוג האנשים שמחכים כל היום לשידור המשחקים ומתרגשים מכל רגע. הוא אפילו חשב לטוס עם חבריו לקטאר, אבל בסוף זה לא הסתדר משיקולי עבודה. אני יודעת שתקופת המונדיאל היא חגיגה אמיתית עבורו ופרגנתי לו מכל הלב".
לדברי האישה, כשיצא בעלה כמעט מדי ערב לבית חבריו כדי לצפות במשחקים היא קיבלה זאת בהבנה. עם זאת, כששב הביתה מהבילוי משהו לא הסתדר. "באחת הפעמים הבחנתי בסימני ליפסטיק אדום על חולצתו", היא הסבירה. "בפעם אחרת הבחנתי בשערות בלונדיניות על הסוודר השחור שלו. בפעם השלישית כבר הרחתי על בגדיו בושם נשי שאני מכירה היטב".
לדבריה, כששאלה את בעלה לפשר הסממנים הנשיים הללו על בגדיו בכל פעם שהוא חוזר מצפייה במשחקים, הוא הסביר כי כל חבריו מצויים בזוגיות וכשהוא מגיע לביתם הוא מתחבק עם הנשים שלהן.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"ההסברים הללו נשמעו לי הגיוניים, אבל בכל זאת - משהו באינטואיציה האישית שלי אמר לי שרב הנסתר על הגלוי כאן".
באחד הימים עדכן אותה בעלה כי הוא מתכנן בערב לצפות במשחק חשוב בבית חברו. הוא אפילו אמר לה את השעה המדויקת שבה ייצא מהבית. "
מבחינתי זו הייתה הזדמנות מצוינת להבין מה מתרחש מאחורי גבי", היא סיפרה. "בזמן שהוא התכונן ליציאה אמרתי לו שאני קופצת לחברה טובה שלי שגרה בבניין סמוך.
"אלא שבמקום ללכת אליה לקחתי את המפתחות הנוספים של הג'יפ שלו מבלי שהוא הבחין והסתתרתי במצב שכיבה במושב האחורי. אחרי עשר דקות הוא ירד מהבית והחל בנסיעה. אני זוכרת שבאותו הזמן ממש התפללתי בלב שכל החשד לבגידה הוא רק בראש שלי, ובשלב מסוים אפילו המצפון החל להציק לי".

קרא גם:

עם זאת, כעבור מספר רגעים התחלפו רגשות האשם בזעם קשה. "הוא לא נסע לאף חבר ושום משחק לא עניין אותו", היא אמרה. "הוא אסף בלונדינית צעירה, שנישקה אותו על השפתיים כשנכנסה לרכב. הוא מיד אמר לה כמה הוא התגעגע אליה וחשב עליה כל היום. כעבור רגע הוא גם אמר: 'אשתי מתחילה לחשוד, אנחנו צריכים להיות יותר זהירים'.
"באותו הרגע התרוממתי ממצב השכיבה וצרחתי באוטו: 'אשתך כבר לא חושדת, היא יודעת'. הם נבהלו כהוגן ובאותה שניה יצאתי מהאוטו.
"בעלי עוד ניסה ללכת אחריי אבל ברחתי משם בריצה. התקשרתי לחברה טובה שאספה אותי, והעברתי את הלילה בבית שלה. למחרת חזרתי הביתה, אמרתי לבעלי שאני מתגרשת ממנו, לקחתי כמה בגדים ועברתי לבית הוריי".