זוג אמיד מאוד החליט לפרק את החבילה בעקבות בגידה של הבעל. כיוון שהאישה סירבה לסלוח לו, הם הגיעו אליי כדי שאנסח להם הסכם גירושין. אבל מה קרה אחרי שההסכם נחתם, והתברר כי הבעל לא פעל בתום לב והסתיר פרט חשוב?
1 צפייה בגלריה
"הוא מכר את החברה מתחת לאף שלי"
"הוא מכר את החברה מתחת לאף שלי"
"הוא מכר את החברה מתחת לאף שלי"
(צילום המחשה: shutterstock)
במשך שנים חיו השניים ברווחה כלכלית עם ילדיהם, כשלבעל חברת סטארט־אפ אחרי שעשה בעבר אקזיט עם חברה אחרת. כיוון שכסף לא היה חסר, לכל ילד הייתה מטפלת צמודה משלו, ובנוסף הייתה בבית אשת משק האחראית לבישולים ולניקיונות. באחד הימים גילתה האישה כי בעלה מנהל רומן מתמשך עם עובדת בחברה.
קראו גם:
כשהתעמתה איתו על כך, הוא לא הכחיש ואמר לה: "למה זה מפריע לך? את חיה כמו מלכה ויש לך כל מה שאת מבקשת. את הרי לא צריכה לעשות כלום בית, והכל דבש. אם את רוצה, תמצאי לך גם מאהב משלך.
"אין סיבה לפרק את החבילה. להזכירך, כשהכרנו היה לך חבר ובגדת בו איתי, אז אל תנסי להציג אותי כלא מוסרי כשאת בעצמך בגדת. בואי נישאר נשואים כי חבל על המשפחה והילדים. נוח וכייף לנו, ואין סיבה להתרגש בגלל רומן חסר משמעות".
האישה לא התבלבלה והשיבה לו: "נכון שבגדתי בחבר שהיה לי איתך, אבל זו לא הייתה סתם בגידה. עובדה שהיה לנו קשר משמעותי, כולל חתונה וילדים. חוץ מזה, מאז שהתחתנו מעולם לא בגדתי בך והיית הגבר היחיד בחיי. בגלל הדברים שהטחת בי עכשיו, כולל תמצאי לך מאהב משלך, איבדתי את האמון בך. אני רוצה להתגרש".
הבעל הסכים להתגרש, וכבר באותו הלילה עבר לגור בביתה של המאהבת "חסרת המשמעות". לאחר זמן קצר הגיעו אליי השניים כדי שאנסח עבורם הסכם גירושין, ובמסגרתו הבהירה האישה לבעל כי היא רוצה לקבל את חלקה במקרה שתהיה הנפקה לחברה.
הבעל הסכים להשאיר לה את הילדים והבית המפואר, אבל אמר כי אין סיכוי שתהיה הנפקה. בנוסף, לדבריו, בכוונתו לסגור את החברה ולהתחיל במיזם חדש.
כך קרה שהצדדים אישרו את הסכם הגירושין בבית המשפט. עם זאת, כחודש לאחר מכן קראה האישה באחד מאתרי החדשות ברשת כי בעלה לשעבר עשה הנפקה נוספת ומכר את החברה במיליוני דולרים. התברר לה כי הוא אכן התכוון לסגור את החברה, אבל לא מהסיבה שאמר לה.
היא מיד התקשרה אליי ואמרה בקול רועד: "כשהוא השאיר לי את הבית המפואר חשבתי אז שזו נדיבות חשודה, ועכשיו אני יודעת את הסיבה האמיתית: הוא מכר את החברה בחשאיות ומתחת לאף שלי".
מיד הגשנו בקשה לביטול הסכם הגירושין בטענה כי הוא נחתם בחוסר תום לב מצד הבעל, תוך עושק של האישה.
כעת היא תובעת את חלקה במיליוני הדולרים שהרוויח הבעל כתוצאה מההנפקה.