הכל התחיל, כמו שאולי תוכלו לנחש, בתקופת הילדות. "אמא שלי היתה אחת ממורות החינוך הגופני הותיקות בארץ,גדלתי אצלה בסטודיו הפרטי שניהלה בתחום המחול והתנועה בנווה שאנן בחיפה ונחשב לשם דבר ,אימי היתה ייחודית בתחומה.
2 צפייה בגלריה
ענת גיסין
ענת גיסין
ענת גיסין
(צילום: אבי שי)
לפני כ-55 שנה לא היתה מודעות כל כך גדולה לנושא, וגם לא היו כמעט מכונים, התעמלנו ורקדנו לצלילי מוסיקת הצלליות למעשה פעילות אירובית אך לא חיפשנו שמות.... שמנו דגש על המהות!", ענת המשיכה ללימודים לתואר ראשון ושני במכללה האקדמית בוינגייט בגיל לא שיגרתי-17 וחצי! אבל נתקלה בקשיים רבים כבר בהתחלה.
"לא רצו לקבל אותי בגיל 17 וחצי למרות שעברתי את כל הבחינות אך אימי שהיתה בוגרת המחזור הראשון של המכללה בכפר יונה, לא הרפתה והתקבלתי ללימודים. היום רודפים אחרי רישום תלמידים וזה לא דומה למה שעברנו לפני כל כך הרבה שנים", אומרת ענת.
לאחר סיום הלימודים שירתה ענת בצבא כקצינת ספורט בטכני של חיל האויר, לאחר סיום שירותה הצבאי התחילה ענת ללמד כמורה לחינוך גופני ברשת אורט בביה"ס הדרוזי בעוספיה. ענת מספרת: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה שבנות דרוזיות לומדות חינוך גופני ואני מרגישה הרגשת שליחות וחתומה על הפרויקט". כשסיימה ענת את עבודתה באורט עוספיה המשיכה את הוראת החינוך הגופני באורט ביאליק, ענת מציינת "החינוך הגופני בתקופה זו באורט ביאליק לפני כ-30 שנה ברשותו של רכז המקצוע דני שנקר, היה מהמקצועי ביותר בארץ. זכינו בצוות המורים לחינוך גופני המקצועי ביותר שקיים בארץ ולא היה ולא יהיה כזה בשום ביה"ס. היינו מגובשים חדורי מטרה ואוהבים את העבודה, ההישגים של התלמידים היו בהתאם.
זכייה באליפויות רבות בכל ענפי הספורט וזכייה באליפות אירופה לבתיה"ס בכדור סל, בניתי קבוצת מעודדות שליוותה את נבחרת הכדורסל בגאווה". ענת עזבה בגיל 38 את חיפה לטובת אזור המרכז ומציינת: "הבנתי שחינוך גופני כמו באורט ביאליק כבר לא יהיה ולצערי החינוך הגופני של היום טעון שיפור וחדשנות רבים, יותר חדשנות והתאמה לרוח התקופה, על מנת לעורר מוטיבציה אצל התלמידים כבר בגיל צעיר לעסוק בפעילות גופנית וזה לא קורה היום. אחד מחלומות העתיד שלי זה לחולל שינוי במערכת החינוך הגופני בבתי ספר ומאמינה שאגיע גם לזה".
2 צפייה בגלריה
ענת גיסין
ענת גיסין
ענת גיסין
(צילום: אבי שי)
ענת החליטה לעזוב את הוראת החינוך הגופני בבית הספר לטובת אימוני אירובי חיזוק ועיצוב גוף לקבוצות, אימונים אישיים והפקת תוכנית כושר בטלויזיה. היא נוסעת לארה"ב מידי שנה להשתלם בכנסים בינלאומיים לכושר על מנת להתחדש ולהביא לארץ סוגי אימון ואביזרים חדשים למתאמנות שלה ולתוכנית הטלויזיה.
במקביל סיימה ענת לימודי תקשורת באוניברסיטת בר אילן והחליטה לשלב את הכושר והתקשורת יחדיו. בסיוע בעלה, ד"ר רענן גיסין, הפיקה עבור המכללה האקדמית של וינגייט ועבור מכון וינגייט ימי בריאות מתוקשרים בכנסת.
ענת שימשה כאשת יחסי ציבור של מכון וינגייט שנים רבות. "החלום שלי לראות את מכון וינגייט מתאחד עם המכללה האקדמית בוינגייט כקומפלקס מקצועי המשלב ספורט ואקדמיה יחדיו מרכז מוביל בתחומים אלה בארץ. לא אשקוט וגם מאמינה שאוכל להגשים זאת", היא אומרת.
ענת הפיקה והנחתה מס' תוכניות כושר רבות בטלויזיה והחלה את דרכה הטלויזיונית כשנקראה ע"י רפיק חלבי אז מנהל מחלקת החדשות בערוץ הראשון, להופיע עם צוות מקצועי לתוכנית הבוקר "בוקר טוב ישראל" ולהגיש תוכנית כושר בערוץ הראשון. ענת מוסיפה בהתרגשות: "הרגשתי גאווה רבה שנבחרתי להנחות תוכנית כושר מבין כל כך הרבה מדריכים". בהמשך הפכה ענת גם למפיקת תוכניות טלויזיה וגם למנחה ויצרה מספר רב של תוכניות כושר בליווי צוות מקצועי וחידושים רבים בתחום הכושר:
"כושר טוב ישראל"- בטלויזיה החינוכית," בקצב הכושר" בערוץ החיים הטובים, "בוקר של כושר" בערוץ הספורט, "בשביל הכושר" בערוץ 10, "כושר 24" בערוץ 24, סידרת תוכניות כושר למכון וינגייט בהנחייתה ובהפקתה. "יצרתי סידרת תוכניות למכון וינגייט , תוכניות מקצועיות ביותר בהשתתפות ספורטאים אולימפיים וסליברטאים", היא אומרת.
בשלב זה ענת מתכננת תוכנית כושר ואורח חיים בריא לאחד מהערוצים המובילים בטלויזיה, ממשיכה לאמן ולהתאמן בשיטות מיוחדות אשר מסייעות לשמור על גוף חטוב גם בגיל 60. כמו כן, היא מאמנת אימונים אישיים ייחודיים לנשים, מאמנת קבוצות במועדון ספורט פולג ומאמנת חברי כנסת ואנשי ציבור.
ענת מתכננת להיות אשת יחסי ציבור לקומפלקס המאוחד של המכללה האקדמית בוינגייט והמכון.
היא מוסיפה לסיום: "בעזרת התמדה, נחישות ועבודה קשה ניתן להגשים חלומות, תפרגנו! תהיו אנשים טובים! ותראו איך חלומות מתגשמים".
פרטי יצירת קשר: טל. 052-8554040