השיחה עם אלנה קשת חריגה בראיון "קלאסי" עם קוסמטיקאיות. המינוחים בהם היא משתמשת כדי לתאר את הטיפולים שהיא מעניקה במכון היופי, האסתטיקה והקוסמטיקה המתקדמת שהקימה בעשר אצבעותיה בקדימה, הם מדעיים ומנומקים. לעיתים נדמה כאילו מדובר בשיחה עם מדענית או דרמטולוגית. יש משהו בנימת קולה השקט שמקרין עוצמה בלתי רגילה של אחת שיודעת על מה היא מדברת ובעיקר יודעת איך להנגיש אותו לאלו שמשוחחים איתה, מהר מאוד מתבררת הסיבה: אלנה קשת הגיעה לעולם היופי מעולם האקדמיה ואהבתה לתחום אליו נמשכה עוד מילדות משתלבת בסינרגיה מופלאה של יופי, מדע, הבנה, הקשה ובעיקר עוצמה נשית.
2 צפייה בגלריה
אלנה קשת
אלנה קשת
אלנה קשת
(צילום: ענת קזולה)
כבר בתום השירות הצבא אלנה נרשמה ללימודי קוסמטיקה באישור משרד התמ"ת ומשרד הכלכלה "סיימתי לימודי קוסמטיקה התחום שאליו מתחברת עוד מילדות כאמור, ובסיום הלימודים הבנתי שאני רוצה להוסיף מימד עמוק יותר לטפל גם בנפש האדם פניתי ללימודי פסיכולוגיה. בתום הלימודים פתחתי קליניקת בוטיק בקדימה. השילוב בין הקוסמטיקה לפסיכולוגיה מאפשר לי לטפל באנשים וליצור שינוי לא רק במראה החיצוני אלא גם בחשיבה, באורח חיים, בהעלאת הביטחון העצמי. היכולת הזו, להכיר לקוחה, להבין מה מפריע לה, לאבחן וליצור שינוי ממצב אחד למצב המיוחל זהו האושר והסיפוק הכי גדול".
ואכן, אלנה מומחית בעיקר בטיפולים פרא-רפואיים, בהכשרות מתקדמות בארץ ובחו"ל וכל אלו המוענקים בקליניקה אותה הקימה, בנוסף למגוון טיפולים קוסמטיים ואסתטיים בישוב קדימה אחרי שעברה להתגורר שם בשנים האחרונות.
אילו טיפולים מעניק המכון?
"ראשית, מתחילים באבחון עור (ללא עלות ) צריך להבין שעור יפה מתחיל בטיפוח נכון. מה שמתאים לך לא מתאים לאחרות. לכל עור ולכל אחת ישנם נתונים ייחודיים היסטוריה ומצב בריאותי, שקובעים אילו מרכיבים יהיו הטובים ביותר עבורה ויגרמו לעור להיראות , קורן ויפה. אבחון עור הוא עניין מקצועי ובעזרתו הטיפול בעור מדוייק יותר. אצלי בקליניקה ניתן לעבור אבחון מקצועי גם ללא קבלת טיפול במכון. העצות שאני נותנת הן קריטיות לטיפוח נכון, ורק הטיפוח הנכון יביא למראה צעיר ומושך יותר. התכשירים שאני מתאימה במכון הם מקצועיים ומדוייקים לטיפול בבעיה . כלומר, מרוכזים ופעילים. כאלה שלא ניתן להשיג על מדפי החנויות או בקנייה באינטרנט. תכשיר מקצועי בהגדרתו הוא כזה שניתן להשיגו רק אצל מומחית ולאחר אבחון. טיפוח מקצועי מאפשר להשיג תוצאות מהירות בחידוש העור, בשיפור המרקם, בפצעונים ובבעיות נוספות בעור. הטיפול בעור כולל מעקב צמוד שאני עושה עד לקבלת התוצאות הרצויות.
"תחום הקוסמטיקה נמצא בהתפתחות מתמדת. היום יותר מתמיד מתמקדים באבחון מדויק ובפיתוח של תכשירים ומכשור מתקדמים. העיניים שלי תמיד נשואות לדבר הבא ואני מתעדכנת כל הזמן ומשתתפת בהכשרות, כנסים וימי עיון. אני מטפלת בכל בעיות העור והמומחיות שלי היא באבחון מקור הבעיה והתאמת הטיפול המדויק, במיוחד לבעיות פיגמנטציה מכל הסוגים.
2 צפייה בגלריה
אלנה קשת
אלנה קשת
אלנה קשת
(צילום: יוסף טטרואשווילי)
"טיפולים נוספים בקליניקה , הזרקות אסתטיות ע"י רופא, הסרת שיער בלייזר רפואי המתאים גם לאיזור הפנים ולילדים , טיפול בצלקות, מזותרפיה בשילוב חומצה הילאורונית, טיפול RF (גלי רדיו ) במכשיר חדשני מהפכני ונעים מגביר ומייצר מיצוק טבעי בפנים. טיפולי אלקטרופורציה במיכשור מתקדם ונעים המייצר תעלות הובלה זעירות לשכבת העור העמוקה, דרכן מחדירה הקוסמטיקאית באמצעות מכשיר המזו- ויטל חומרים פעילים המעוררים ריפוי, מילוי קמטים והתחדשות העור אנטי אייג'ינג ועוד".
"אני לא חוסכת בשום דבר שקשור בטיפולים", היא אומרת, "אני תמיד מעשירה את הידע שלי ומעודכנת בכל הטיפולים החדשניים שהוכחו מחקרית. חשוב לי מאוד להעצים את הלקוחות שמגיעות אליי. כשלקוחה מרוצה ושמחה ומאושרת כשהיא מרגישה שלמה עם המראה שלה, אחרי טיפולים אצלי בקליניקה תחושת האושר והסיפק היא הדדית . לקוחות שלי נשארות לקוחות קבועות יודעות שטיפוח העור הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום ולדאוג לעורך היא משימה הכי מהנה בגלל שיש תוצאות ישירות לטיפוח , הלקוחות מפרגנות מביאות חברות ומשפחות שלמות מטופלות אצלי "כקוסמטיקאית של המשפחה ". כשאני רואה שעשיתי לה שינוי אני אוהבת לראות בעיניים שלה את הניצוץ כשהיא מרוצה מעצמה וזה כיף גדול עבורי. מבחינתי זוהי העצמה נשית במיטבה".
אלנה קשת - טיפולי אסתטיקה וקוסמטיקה מתקדמת
כתובת: התבור 24, קדימה
טל': 052-3492824
אינסטגרם: elenakeshet