אמנם מדובר בשלושה משחקים בלבד ובהחלט לא צריך לצאת מפרופורציות, ובכל זאת, אפשר וצריך לפרגן לריימונד אטוולד ולחבורתו הצעירה.
אם את השביעייה מול סכנין היו מי שזקפו לזכות הקורונה, הרי שבמשחק החזרה מפגרת הקורונה מול הפועל כפר סבא הוכיחו הצהובים שכדאי מאוד להתחיל לספור אותם, ושאולי כדאי גם לעדכן את התחזיות מהקיץ, שדיברו על קבוצה שתיאבק על חייה בליגה.
1 צפייה בגלריה
אטוולד והצהובים חוגגים. "כל מי שחשב שנהיה קבוצה חלשה, מקבל תשובה"
אטוולד והצהובים חוגגים. "כל מי שחשב שנהיה קבוצה חלשה, מקבל תשובה"
אטוולד והצהובים חוגגים. "כל מי שחשב שנהיה קבוצה חלשה, מקבל תשובה"
(צילומים: ברני ארדוב, הפייסבוק של המועדון)
יונס מלדה מוליך את טבלת מלך השערים. גבי קניקובסקי חתום על שלושה שערים ושלושה בישולים. עידו וייר תופס מקום של קבע בהרכב. כך גם עמרי גנדלמן, שאפילו התכבד בשבת האחרונה לכבוש את שער הבכורה שלו בליגת העל. ואפשר להמשיך ולחלק מחמאות לשחקנים נוספים בסיירת של אטוולד.

משמעת טקטית

בנתניה התמוגגו, ובצדק, אחרי הניצחון הגדול על הפועל כפר סבא, שאלמלא החליטו הצהובים להוריד את הרגל מהגז במחצית השנייה, היה נותן פייט לשביעייה מול סכנין. 12 שערים כבשה נתניה בשלושה משחקים, וכרגע היא הקבוצה הכי פורייה בליגה.
"כל מי שחשב שנתניה תהיה קבוצה חלשה, מקבל בינתיים את התשובה", אמר גורם במועדון. "אמנם היו לנו לא מעט קשיים בקיץ, אבל התגברנו על הכל. הבאנו מאמן מצוין שדורש מהשחקנים עבודה קשה מאוד, ורואים את המשמעת הטקטית על המגרש. הקבוצה צעירה מאוד והשחקנים שקיבלו את הבמה טורפים את ההזדמנות שלהם, וכיף לראות את זה. רק שיימשך ככה".
במועדון הורידו את השחקנים מהר מאוד לקרקע אחרי המשחק מול כפר סבא, כאשר אטוולד החמיא לשחקניו באסיפה לאחר המשחק, אך גם דרש מהם לחזור מהר לריכוז מלא ולהמשיך לעבוד קשה. "אטוולד עושה עבודה מצוינת", אמרו במועדון. "אמרו שהוא הגיע מבית"ר תל אביב וללא נסיון בליגת העל. גיבוב של שטויות, הוא הגיע עם ניסיון אדיר מאירופה. גדל, שיחק ואימן שם ברמות הגבוהות, כך שהוא ממש לא מפתיע אף אחד כשהוא מצליח להעמיד את אחת הקבוצות המעניינות בליגה".
אחד השחקנים הבכירים בנתניה החמיא אף הוא השבוע למאמן ההולנדי. "אטוולד עובד איתנו בצורה שלא עבדנו לפני כן. הוא ממש יורד איתנו לפרטים הכי קטנים, והדרישות שלו מאוד גבוהות", אמר השחקן. "השחקנים כאן מבינים את מה שהוא דורש. השילוב בין הצעירים הרבים שמקבלים הזדמנות לבין המנוסים יותר הוא נהדר, וזה הרבה בזכות המאמן. בינתיים הדברים הולכים לנו יפה. עשינו עוד משחק גדול מול כפר סבא, זה יכול היה להיגמר בתוצאה כפולה. חשוב שלא נתלהב יותר מדי כי זאת תחילת הדרך, אבל כיף להתחיל בצורה חיובית, זה נותן הרבה ביטחון, במיוחד כשיש לך קבוצה כל כך צעירה".

להמשיך במומנטום

לנתניה מצפה מבחן בגרות אמיתי בשבת (15:00), כשהקבוצה תארח את הפועל חיפה של חיים סילבס. האורחים מגיעים עמוסי בעיות ועם נקודה אחת בלבד שהשיגו בשלושה משחקים. הפסד בנתניה עלול להביא לסיום דרכו של סילבס בקבוצה של יואב כץ.
בנתניה, לעומת זאת, מבקשים להמשיך את המומנטום של פתיחת העונה ולהשיג ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. ואם אפשר לשמור על הרשת של דני עמוס נקייה, כפי שקרה בשני המשחקים האחרונים, אטוולד יהיה מאושר כפליים.
"הפועל חיפה מגיעה עם בעיות, אבל זה לא מעניין אותנו", אומר שחקן נוסף בקבוצה. "אנחנו חייבים להמשיך את קו ההצלחה שלנו ולנצל את המומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו. זה סופר־חשוב עבורנו להמשך העונה".