למרות שער השוויון האדיר שכבש, דווקא דבריו של קפטן מכבי נתניה, ערן לוי, אחרי התיקו 1:1 מול מכבי חיפה אתמול (שבת), הפכו לעניין המרכזי. לוי זעם על כך שלא פתח ב-11 ואף רמז על עתידו כשאמר: "לא יכול לדעת מה יהיה בהמשך".
לוי התבטא במהלך הבוקר ושחרר הודעה רישמית כי לא ביקש לעזוב, אך אחרי פגישה בין כל הגורמים בקבוצה - כולל השחקן, הוציאה נתניה הודעה רישמית בה נמסר כי לוי עוזב.
מהמועדון נאמר: "בעקבות האירועים של החודשים האחרונים, במיוחד של השבועות והימים האחרונים, היום לפני אימון הקבוצה נערכה פגישה משותפת בין הנהלת המועדון, הצוות המקצועי וקפטן הקבוצה ב- 5 העונות האחרונות, ערן לוי.
1 צפייה בגלריה
צילום: עוז מועלם
צילום: עוז מועלם
צילום: עוז מועלם
"בסיומה של הפגישה, הוסכם כי לאור המצב הנוכחי, לא ניתן להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים ולכן סוכם כי ערן ישוחרר מהקבוצה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. הנהלת המועדון מבקשת להודות לערן לוי על אין ספור רגעי אושר, על הצלחות, על שערים קסומים ועל כל מה שערן תרם למועדון מכבי נתניה. המועדון מאחל לערן לוי בהצלחה בעתיד, בכל קבוצה אשר יפנה אליה ובכל אשר יבחר לעשות".
סגל שוחח עם האוהדים מיד לאחר המשחק
הבעלים אייל סגל, ששוחח עם אוהדים בסיום המשחק, הגיב ברשת לביקורות של האוהדים בנושא לוי: "לא נהפוך את מכבי נתניה לשכונה. שום שחקן או איש צוות לא יהיו חלק מהדיאלוג שביני לבין האוהדים. כל שנשאר לנו הוא להאמין אחד בשני ואם יהיה משבר אמון, לא יהיה טעם בדיאלוג".
סגל גם הפנה חלק מדבריו ללוי: "ישבנו וחתמנו על חוזה בחודש ינואר. לא אתה ולא אני רואים סיבה לחתום על חוזה חדש. לא קרה מאז ינואר דבר שמחייב פתיחת הסכם. לא להקטינו ולא להגדילו, בזה אנחנו מסכימים. לכן הבלגתי מאז ה-30 באפריל (יום המשחק מול בית"ר בעונה שעברה שבו לוי דרש להאריך את החוזה ביותר מעונה - ד.ב.ש), כפי שלא הבלגתי מעולם, גם ברגעים אלו ממש".
לוי, הגיב הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו, עוד בטרם השחרור. "לכל אוהדי מכבי נתניה היקרים ולכל הסובבים - אני מעולם לא ביקשתי או אמרתי שאני רוצה לעזוב את המועדון וזה יצא כבר מכלל פרופורציה. חבל שאנשים נותנים יד לשמועה כזו להתפשט.
"אמרתי ואני אומר זאת שוב אני שחקן מכבי נתניה לכל דבר ואם יהיה שינוי זה כבר משהו אחר אבל מעולם לא ביקשתי לעזוב. במקום להתעסק במה שהשגנו אתמול אנשים בוחרים להתעסק בדברים לא רלוונטיים ומגעילים. את העניינים האישיים שלי מול גורמי ההנהלה אני מנהל טוב מאוד ולא צריכים שדברים לא נכונים ושגויים יתפרסמו ויגרמו לאי הבנות".