2 צפייה בגלריה
צילום: עוז מועלם
צילום: עוז מועלם
צילום: עוז מועלם
"הפעם ערן לוי הלך צעד אחד רחוק מדי, הוא פגע במועדון ובאנשים כאן, עם הדברים שאמר בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים". כך אמר גורם במכבי נתניה, ביום שאחרי הניצחון המרשים של הקבוצה על בית"ר ירושלים, 1:4.
למרות הניצחון הגדול של הקבוצה, שהשכיח לגמרי את התבוסה לבאר שבע במחזור הקודם; ועל אף המחמאות על הכדורגל המהנה, על היכולת, על הספורטיביות ועל הכבוד הגדול שהעניק אייל סגל לאלוף אירופה הטרי, הג'ודוקא שגיא מוקי, לפני שריקת הפתיחה, נוצר אי-שקט במועדון.
התסיסה נוצרה, בעקבות הדברים שאמר הקפטן ערן לוי מיד בסיום המשחק, כשבחר לספר, כי אינו מרוצה מהעובדה שהוא חתום לעונה אחת בלבד, וציין, כי לא בטוח שימשיך לשחק במכבי נתניה בעונה הבאה.
"אף אחד לא ראה את זה מגיע. ערן ניצל את הבמה שקיבל באחד הרגעים הכי גדולים של מכבי נתניה בשנים האחרונות, והציב את עצמו לפני המועדון והקבוצה. לא כך מתנהג קפטן, וזה לא יוסיף לו נקודות אצל אייל סגל", אמר השבוע גורם בנתניה.
נודע, כי הבעלים, אייל סגל, לא אהב בלשון המעטה את הדברים שאמר הקפטן, ובעיקר לא את התיזמון. במועדון מאמינים, כי הטיימינג של הדברים נבחר בקפידה. "ערן פשוט חיכה למשחק גדול, להתפוצצות של הקבוצה, בדיוק כמו שקרה במשחק נגד בית"ר, כדי שיוכל להציב את עצמו במרכז העניינים. אתה לא מצפה להתנהגות כזאת מהקפטן שלך", אמר הגורם. "אם אתה לא מרוצה ואם יש לך מה לומר, יש דרכים אחרות להעביר את המסר. אלה דברים שסוגרים בתוך המועדון, ולא מול מצלמות הטלוויזיה".
גורמים במועדון סיפרו, כי גם בצוות המקצועי לא אהבו לשמוע את הדברים של ערן לוי בסיום המשחק. עם זאת, הם מקווים שיהיה אפשר למצוא את הדרך להשאירו בנתניה, אף על פי שהצליח להרגיז מאוד את הבעלים.
2 צפייה בגלריה
ערן לוי (צילום: עוז מועלם)
ערן לוי (צילום: עוז מועלם)
ערן לוי (צילום: עוז מועלם)
במועדון מעריכים, כי לוי מבין, שהסיכויים שדיא סבע יישאר בקבוצה בעונה הבאה שואפים לאפס, ומאחר שלוי וסבע היו השחקנים שהובילו את הקבוצה בשתי העונות האחרונות, הקפטן מאמין שהצוות המקצועי לא ירצה לאבד גם אותו בעונה הבאה, ויעשה הכל כדי להשאיר אותו בנתניה.
בקרב האוהדים, הדעות בעניין התנהלותו והתנהגותו של הקפטן חלוקות. לוי זוכה להערכה גדולה מרוב האוהדים, בזכות תרומתו לקבוצה בחמש השנים שלו במכבי נתניה. אבל חלק לא מבוטל מהם קורא למועדון להיפרד מהשחקן, כי, לטענתם, "הוא חושב רק על עצמו".
בתוך כך, בקבוצה גם לא מרוצים מהתנהלותו של ניקו אולסק, שחתום גם לעונה הבאה, אבל עושה קולות של שחקן שמיצה עצמו בנתניה, ומעוניין להתקדם. בניגוד לערן לוי, שעדת המעריצים שלו בקרב אוהדי נתניה גדולה יותר מחבורת מתנגדיו, חלק מאוהדי נתניה הבהירו לאולסק, לפני המשחק נגד בית"ר, בדיוק מה הם חושבים על שחקן שלא מעוניין לשחק בקבוצה שלהם. "עד לפני שנתיים הוא הרוויח 3,000 שקל לחודש בליגה א' ובליגה לאומית, ועכשיו הוא חושב שהוא רונאלדו", אמר אחד האוהדים. גורם במועדון העריך, כי כל עוד אולסק לא יחתום על חוזה חדש במועדון, הוא לא צפוי לקבל דקות משחק.
הקשר הגמבי, אוסמן מארונג, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת הנוער של טוברוק, הרשים מאוד את אנשי הצוות המקצועי במהלך האימונים שערך בקבוצה. הכוונה היא להחתים את השחקן, ולהשאיל אותו בעונה הבאה לקבוצה בליגה הלאומית.
מכבי נתניה תצא ביום שני (7.5) למשחק חוץ קשה מול מכבי ת"א.
בינתיים בנוער
במחלקת הנוער של מכבי נתניה נרשמה השבוע אכזבה גדולה, כשקבוצת הנוער הפסידה 3:1 בבית למכבי תל אביב, סיימה את דרכה במירוץ לאליפות, ירדה למקום הרביעי, ופינתה את הבמה למכבי ולהפועל רעננה, שייאבקו על התואר.
החבורה של רונן גבאי וסשה פלדמן היתה בצמרת הגבוהה של ליגת העל לנוער, כבר מהמחזור הראשון של העונה, כשבכמה מחזורים אף הוליכה את הטבלה, וצפוי היה שתתמודד על תואר האליפות עד הסוף.
למרות חודש של ארבע תוצאות תיקו רצופות, הקבוצה נשארה בתמונת המאבק, עד למחזור ה-27. אז אירחה את מכבי תל אביב, במשחק שהיה ההזדמנות האחרונה של נתניה להיצמד לתל אביבים, ולצמצם את הפער בין השתיים לשתי נקודות בלבד, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום.
כפי שפורסם ב"ידיעות נתניה" בשבוע שעבר, עמית רוקמן מונה למאמן קבוצת נערים ב' של המועדון בעונה הבאה.