1 צפייה בגלריה
 לוי. ימשיך לבעוט את הפנדלים | צילום: עוז מועלם
 לוי. ימשיך לבעוט את הפנדלים | צילום: עוז מועלם
לוי. ימשיך לבעוט את הפנדלים | צילום: עוז מועלם
"נכון שזה דבר נדיר, אבל זה הכדורגל, הכל יכול לקרות", אמרו השבוע שחקנים במכבי נתניה, כששיחת היום באימוני הקבוצה בתחילת השבוע היתה שני הפנדלים המוחמצים של הקפטן ערן לוי במחזור האחרון נגד אשדוד.
חבריו של לוי לקבוצה סיפרו שהשחקן הוותיק לקח ללב את האירועים מהשבת האחרונה, ובתחילת השבוע ניכר על פניו שהוא מאוכזב מאוד. "היה קשה להוציא חיוך מערן, אבל אף אחד לא יכול לבוא אליו בטענות. כולם בקבוצה עודדו אותו כבר מהרגע שהוחלף, אבל הוא מבואס ואפשר להבין אותו", סיפר שחקן בקבוצה.
שחקן אחר הוסיף: "ערן מרגיש שהוא חייב לקבוצה נקודות. ביום ראשון, במשחק נגד מכבי פתח תקווה, הוא יגיע למושבה בטירוף ועם המון רעב. מי שמכיר את ערן יודע שהוא תמיד נותן הכל, הוא אוהב את המועדון, ובגלל זה עבר עליו שבוע לא קל. סלובו ושי הבהירו לנו שערן היה ונשאר הפנדליסט של הקבוצה. כל עוד הוא על המגרש — הוא יבעט".
במועדון התקשו להבין אחדים מהאוהדים ששרקו בוז לשחקנים בזמן המשחק. "יש לנו אוהדים נהדרים שהרבה מועדונים היו רוצים שיהיו להם כאלה, וחבל שיש אחדים שמקלקלים ושוכחים שרק לפני שנה וחצי עתיד הקבוצה היה לוט בערפל, ואף אחד לא ידע אם תהיה בכלל מכבי נתניה", אמר גורם במועדון.
"לא מגיע לאייל סגל שמכבי נתניה תקבל שריקות בוז מהאוהדים שלה רק בגלל שהיא נמצאת בתקופה פחות טובה. כולם רוצים לראות את נתניה של הסיבוב הראשון, אבל בכדורגל יש גם תקופות כאלה, וזה משהו שכולם צריכים לקחת בחשבון".
במועדון עדיין לא התקבלה החלטה בעניינו של החלוץ הברזילאי ליאנדרו ריביירו. בעת האחרונה הוא זוכה ליותר קרדיט ולדקות משחק מהצוות המקצועי ואף הראה מחויבות וניצוצות כדורגל, והם הזכירו למאמנים את היכולת שגרמה להם להחליט לצרף את השחקן לנתניה בקיץ האחרון.
ההחלטה הסופית בעניינו של ריביירו צפויה להתקבל לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקווה במושבה מחרתיים (ראשון, 19:00), משחק שהגדירו בקבוצה כ"קרב על שש נקודות".
שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "ניצחון על פתח תקווה יכול לתת לנו הרבה שקט וביטחון לקראת המשך הדרך. אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולשמור על מה שהשגנו עד עכשיו. המקום שלנו הוא בפלייאוף העליון".