1 צפייה בגלריה
- אוהדי נתניה באקסטזה (צילום: StravoSport לדוברות מכבי נתניה)
- אוהדי נתניה באקסטזה (צילום: StravoSport לדוברות מכבי נתניה)
- אוהדי נתניה באקסטזה (צילום: StravoSport לדוברות מכבי נתניה)
לאחר שנתיים רצופות שבהן פתחו את הליגה עם הפסד, בקבוצת הנוער של מכבי נתניה סוף סוף סיימו את משחק הפתיחה מחויכים אחרי ניצחון דרמטי על סכנין, 1:2.
הפרמיירה של המאמן החדש, רונן גבאי, סידרה לו מפגש מול בני סכנין, אותה קבוצה שבמחזור הפתיחה של העונה שעברה לא התקשתה לנצח את נתניה. סכנין אמורה הייתה לארח את המשחק, אך מאחר ולא נמצא מגרש מתאים, ביקשו בסכנין להחליף ביתיות ונענו בחיוב על ידי אנשי נתניה.
כשנראה היה שהמחצית הראשונה תסתיים בתיקו נטול שערים, הגיע בדקה ה-45 אוסאמה חלילה (שוב הוא), והוריד את סכנין למחצית ביתרון. כזכור, החלוץ, שנחשב לאחד מהמובילים בליגה לנוער בשנתיים האחרונות, שיחק בנתניה עד לפני שנתיים, וגם בעונה שעברה הוכיח לאקסית מנתניה מה הוא שווה עם שלושער לרשתו של תומר ליטבינוב.
המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי. שחקניו של רונן גבאי לא נשברו מהשער שספגו עם הירידה למחצית, והמאמן הגיב עם חילופים שהוכיחו את עצמם. בדקה ה-58 הכניס גבאי את החלוץ ראם ג'והג'אה, שאת החצי השני של העונה שעברה העביר בטוברוק.
השחקן, שבכל העונה שעברה כבש רק שער אחד במדי היריבה העירונית, התפוצץ על כר הדשא ובדקה ה-69 הישווה את התוצאה. מסתבר שזאת לא הייתה המילה האחרונה של ג'והג'אה, כשעמוק בתוך תוספת הזמן הוא כבש את השני שלו, קבע מהפך והעניק לנתניה שלוש נקודות יקרות.
המשחק נערך לעיני הבעלים אייל סגל, המנכ"ל ניב גולדשטיין והצוות המקצועי של קבוצת הבוגרים. אימון הערב של הבוגרים נערך לאחר סיום משחקה של קבוצת הנוער, וחלק משחקני הקבוצה הבוגרת צפו במחצית השנייה של המשחק, כשערן לוי נראה חוגג יחד שחקנים נוספים, מיד לאחר כיבוש שער הניצחון של ג'והג'אה בדקה ה-94.
מחר (שבת) ייערך המחזור השני של ליגת העל לנוער, כשנתניה תארח ב"שפירא" את האלופה, מכבי חיפה. הירוקים יגיעו למשחק לאחר שבמחזור הפתיחה לא התקשו לנצח את הפועל אשקלון, 0:3.
קבוצת הנערים א' של נתניה, אותה מאמן ישראל זביטי, השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה, כשגברה במשחק ביתי שנערך כבר ביום שישי את בני סכנין, במסגרת המחזור השני, באותה תוצאה של קבוצת הנוער, 1:2.
במשחק, שנפתח בסערה מצד שתי הקבוצות, עלתה החבורה של זביטי ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית משער של שניר אברג'יל, אבל האורחים מסכנין הגיבו כבר לאחר שתי דקות והישוו את התוצאה. שער הניצחון של הנתנייתים הגיע בדקה ה-52, כשעוקבה שלבי העניק לקבוצה את ניצחון הבכורה שלה העונה.
השבת המוצלחת של המחלקה נמשכה עם ניצחון חוץ של קבוצת נערים ב' של המאמן יוסי טוויל, במסגרת המחזור השני בליגה מול הפועל יקנעם, 0:4. עבור טוויל וחניכיו, מדובר במשחק שני ברציפות שבו הם מנצחים בתוצאה זהה לאחר הניצחון הביתי על צור שלום.
ביום שלישי אמור היה להיערך משחק אימון בין קבוצות נערים א' ונערים ב' של המועדון, לבקשתו של סלובודן דראפיץ', שמעוניין לבדוק האם יש שחקנים מקבוצת נערים ב' שיכולים להצטרף ולחזק כבר עכשיו את הנערים א'.
בתוך כך, לבית הספר לכדורגל של המועדון הגיע ביום שני השבוע אורח מיוחד, זאביק זלצר. מאמן העל לשעבר של נבחרות ישראל הצעירות, יפקח על בית הספר לכדורגל של מכבי נתניה. זלצר סיפר על התוכניות המקצועיות שלו, ועבר עם המאמנים על תוכניות העבודה. נכון לעכשיו עדיין לא מונה יו"ר חדש למחלקת הנוער, כשכרגע מי שינהל אותה באופן זמני הוא היו"ר הקודם, דרור חסון.