1 צפייה בגלריה
שחקני נתניה חוגגים מול ב"ש. הציפיות עלו (צילום: עוז מועלם)
שחקני נתניה חוגגים מול ב"ש. הציפיות עלו (צילום: עוז מועלם)
שחקני נתניה חוגגים מול ב"ש. הציפיות עלו (צילום: עוז מועלם)
שביעות רצון גדולה במכבי נתניה לאחר המשחק במחזור הפתיחה בבאר שבע. במועדון נרשמה אמנם אכזבה מהעובדה שהקבוצה חזרה הביתה עם נקודה אחת בלבד מהמפגש באצטדיון טוטו טרנר, לאחר שהייתה עדיפה על האלופה ברוב דקות המשחק.
הדרך בה שיחקה הקבוצה, המחויבות של השחקנים וטביעת האצבע של דראפיץ' וברדה, נטעה אופטימיות בקרב אנשי המועדון, שמאמינים שהפלייאוף העליון הוא בהחלט בר השגה השנה.
"גילינו עליונות לאורך כל המשחק מול באר שבע, וזה ממש לא משנה אם הם שיחקו בהרכב שני או חמישי", אמר השבוע שחקן בקבוצה. "עכשיו כבר יהיה קשה יותר, כי בליגת העל הבינו שלא חזרנו לליגה רק כדי לתקוע יתד, ושיש כאן קבוצה מצוינת".
בתוך כך, במועדון לא אהבו, בלשון המעטה, את העובדה שהמגן השמאלי בן צעירי הורחק בצהוב שני. בנתניה העריכו כי גם אחרי שיסיים לרצות את עונש ההרחקה במשחק מול עכו, צעירי ימצא את עצמו בחוץ להרכב הראשון בשבועות הקרובים.
גורם במועדון סיפר כי בין כל שחקני הרכש, צעירי הוא היחיד שעדיין לא נכנס לעניינים מבחינת היכולת, וקיימת אכזבה מרמת המשחק שהוא מפגין עד כה. "ההרחקה הזאת חסכה כאב ראש לצוות המקצועי. עכשיו יהיה לו קשה לחזור להרכב", סיכם אותו גורם. מי שצפוי להחליף את צעירי בעמדת המגן השמאלי במשחק מול הפועל עכו הוא חגי גולדנברג, מגן ימני במקור. בנוסף, יש לציין, כי המגן הימני ויקי כחלון יכול לשחק גם הוא באגף השמאלי וכבר עשה זאת לא פעם בעבר.
מי שזכה להמון מחמאות על יכולתו במשחק בבאר שבע הוא הבלם דודי תירם. השחקן, שגדל במועדון והצטרף לקבוצה בעקבות פציעתו של ברנקו ורגוץ', לאחר שהקבוצה כבר המריאה למחנה האימונים, מרשים מאוד ומגלה יכולת גבוהה מהרגע שהגיע.
"אם ההרחקה של בן צעירי חסכה כאבי ראש לסלובו ולשי, אז היכולת של דודי תירם הוסיפה להם צרות טובות", אמר אותו גורם. "אחרי פגרת הנבחרת ברנקו כבר יהיה כשיר, אבל אם דודי ימשיך ביכולת הזו, ההחלטה מי ישחק לא תהיה פשוטה".
במשחק הקרוב מול עכו, מלבד המפגש הפיקנטי של האוהדים עם המאמן לשעבר, שלומי דורה, אוהדי נתניה צפויים להיתקל בפנים מוכרות. מדובר בקשר הצעיר נפתלי בלאי, שבשבוע שעבר הושאל לקבוצה מהצפון. סוכנו של בלאי הוא דודו דהאן, הנחשב לאיש החזק היום בקבוצה העכואית, וכך בשלו התנאים למעבר לקבוצה של דורה במטרה לקבל דקות משחק משמעותיות יותר. בלאי סומן בשנתיים האחרונות כאחד משחקני העתיד של נתניה, והוא צפוי לשוב לקבוצה בסיום העונה.
במועדון מאמינים כי בעקבות היכולת המרשימה במשחק החוץ בטרנר והביקורות המפרגנות על ההופעה של הקבוצה מול האלופה, למשחק הביתי מול עכו יגיעו למעלה מ-8,000 אוהדים.
באותה הזדמנות ולעיני הקהל הביתי, בקבוצה מקווים לקטוע את רצף המשחקים ללא ניצחון בליגת העל, העומד כרגע על 28 משחקים.