"אני רץ ברחוב"

חגי גולדנברג, מגן ימני בהפועל חדרה
8 צפייה בגלריה
חגי גולדנברג
חגי גולדנברג
חגי גולדנברג
(צילום: פרטי)
"אני משתדל להתנהל כאילו יש עכשיו כדורגל. אני אוכל ארוחת בוקר ויוצא לרוץ ברחוב, פעם לריצות קצרות, פעם למרחקים ארוכים יותר, הכול תוך התייעצות עם מאמן הכושר של הקבוצה, דוד בובליל. התזונה קבועה אצל כולנו ונשמרת גם בימים האלו וזה קריטי. אחרי ארוחת צהריים אנחנו במנוחה כאילו שחזרנו מאימון. לאחר מכן, אימון כוח קטן בבית או אימון מכשירים פלג גוף עליון או תחתון. אחר כך ארוחת ערב ושינה. בין לבין מבלים הרבה זמן עם המשפחה".

"עושה בערב פילאטיס"

יהב גורפינקל, מגן שמאלי בהפועל חדרה
8 צפייה בגלריה
יהב גורפינקל
יהב גורפינקל
יהב גורפינקל
(צילום: פרטי)
"מאוד חסרים לי המשחקים, הקהל, התמיכה של כולם ושגרת האימונים. אני מתאמן לבד עם כדורים, אימוני כוח, ריצה. אני ממליץ לכולם לקום מוקדם ולעשות כל יום פעילות ספורטיבית. מאוד חשוב להקפיד על תזונה בריאה למרות שמפתה לנשנש ולאכול פחות בריא. בערב עושה שוב אימון - מתיחות או פילטיס. בנוסף, כולנו קיבלנו גם תוכנית אימונים מפורטת ממאמן הקבוצה. אני בהחלט מחכה לחזור כבר לשגרת האימונים והמשחקים ומקווה לחזור כמה שיותר מוכן לעונה".

"מתאמן ולומד לתואר ראשון"

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה
8 צפייה בגלריה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
(צילום: פרטי)
"אחרי ארוחת הבוקר אני יוצא לריצה. בערב אני עושה אימון אחר. אני סטודנט לתואר ראשון. לומד ניהול חברה וספורט במכללת קריית אונו. בגלל שאין לימודים פרונטליים, מפגיזים אותנו בשיעורים בשידור ישיר ובשיעורי בית. אני שומר על תזונה נכונה בזמן הזה ומשתדל להתאמן כמה שיותר, למרות שכל מה שנעשה ונשתדל, אין תחליף למשחק ואימון. הכי חסרה לי ההתרגשות לפני המשחק, לשמוע את הקהל לפני".

"שומר על תזונה נכונה"

טוהר בוטבול, ג'ודוקא אולימפי
8 צפייה בגלריה
טוהב בוטבול
טוהב בוטבול
טוהב בוטבול
(צילום: פרטי)
"בשגרה אני מתאמן בווינגייט פעמיים ביום. בנסיבות שנוצרו עכשיו נפגעת שגרת האימונים. אני מתאמן בבית. פעם־פעמיים בשבוע עושה אימון משקולות, עובד עם מתח, גומיות ושאר אימונים בהיבטים של טכניקה וכוח. אימוני ג'ודו הם עכשיו בניגוד להוראות משרד הבריאות. אני משתדל לשמור על כושר ותזונה נכונה ולא לצאת מאיזון. האולימפיאדה נדחתה אז אני לא נלחץ מזה שאין אימונים".

"נותן לגוף קצת לנוח"

ברוך שמאילוב, ג'ודוקא אולימפי
8 צפייה בגלריה
ברוך שמאילוב
ברוך שמאילוב
ברוך שמאילוב
(צילום: פרטי)
"למרות שאין אימונים בקרבות ג'ודו, אני מתאמן בבית הרבה. זה לא אידיאלי, אבל אני מנסה לעשות אימוני כושר, ריצה, גומיות והרבה אתגרים שיש ברשתות החברתיות. אני גם משתף מה שאני עושה. זה זמן טוב לתת לגוף קצת לנוח מהפציעות ולתת לכל החלקים שלא מחוברים להתחבר מחדש. צריך תמיד לראות את חצי הכוס המלאה".

"מעלה אתגרים לאינסטגרם"

שגיא מוקי, ג'ודוקא, אלוף עולם
8 צפייה בגלריה
שגיא מוקי
שגיא מוקי
שגיא מוקי
(צילום: פרטי)
"בזמן השהייה בבית אני עושה אימוני תנועה וקרוס פיט ומשתדל לנצל כל יום בצורה הכי טובה שיש. התחלתי פרויקט שקוראים לו 'התרגיל היומי'. בתקופה הזאת בה רובנו נמצאים בבית, קל לנו להיות מול המסכים ולאכול יותר. לכן, בפרויקט הזה אני מאתגר את האנשים לעשות תרגיל ספורט יומי ומעלה את האתגר לאינסטגרם. מי שמבצע את התרגיל, מצלם את עצמו ומעלה, וגם אני משתף את הסרטונים. ככה יותר ויותר אנשים מזיזים את הגוף והופכים להיות פעילים. חוץ מזה, אני גם קורא ספרים ורואה סדרות. הדבר שהכי קשה לי הוא שאי אפשר להתאמן בג'ודו כמו שצריך ולעשות קרבות. אני מתגעגע לשגרת האימונים, אבל אני מבין שזאת המציאות ושצריך להתמודד איתה".

"רואה 'חברים' ומשחק במחשב"

דיוויד ריבינסקי, שחיין בהפועל דולפין נתניה
8 צפייה בגלריה
דיוויד ריבינסקי
דיוויד ריבינסקי
דיוויד ריבינסקי
(צילום: פרטי)
"חשוב לי להתמיד באימונים כי אני עומד בקריטריון לאליפות אירופה שאני מקווה לא תידחה כמו שהאולימפיאדה נדחתה. אני עושה שני אימונים ביום. בבוקר אני קם לריצה ואחריה עושה מתיחות. במהלך היום אני לומד ל־SAT. זאת הבחינה הפסיכומטרית של ארצות הברית. אני רוצה ללמוד שם. כדי להעביר את הזמן בכיף, התחלתי לראות 'חברים' בנטפליקס ואני גם משחק במחשב 'call of duty'. לקראת הערב אני עושה בבית את האימון השני בו אני מתרגל בטן ומשקל גוף בעזרת גומיות וכדור כוח. מבאס אותי מאוד שאני לא שוחה עכשיו. חסרה לי מאוד תחושת המים ואני מקווה שהתקופה הזאת תסתיים מהר".

"אני לומד ל-SAT"

מיכאל לייטרובסקי, שחיין בהפועל דולפין נתניה
8 צפייה בגלריה
מיכאל לייטרובסקי
מיכאל לייטרובסקי
מיכאל לייטרובסקי
(צילום: פרטי)
"אני שוחה גם עכשיו בבריכה בווינגייט, כי מי שנמצא בנבחרת וקרוב לקריטריון לאולימפיאדה קיבל אישור ממשרד הבריאות לשחות. עכשיו דחו את האולימפיאדה אז אולי כבר לא יהיה אישור. את שאר האימונים אני עושה בבית או שאני רץ בחוץ. יש לנו קבוצת וואטסאפ של השחיינים, ובכל יום אנחנו מקבלים הודעה מדימה, המאמן שלנו, בה הוא כותב לנו מה כולל האימון של היום. כדי לשמור על קשר עם העולם, אני מדבר עם חברים ב-Face Time וגם משחק במחשב יחד איתם. חוץ מזה, אני לומד ל-SAT כי אם הכל יהיה בסדר, אני מתכנן בשנה הבאה ללמוד בקולג' בארצות הברית וגם לשחות שם".