בשבוע שעבר הודיעה הנהלת ההתאחדות לכדורגל על סיום ליגות החובבים א'־ג' בעקבות משבר הקורונה. ההתאחדות החליטה כי הקבוצות שסיימו במקום הראשון יעפילו אוטומטית ליגה זאת למרות שהעונה לא הושלמה.
קבוצת הכדורגל הפועל נעם פרדסיה המשחקת בליגה ג' נמצאת במקום הראשון בליגה ג' מחוז שרון ולכן עלתה לליגה ב'.
1 צפייה בגלריה
הפועל נעם פרדסיה. "הרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו"
הפועל נעם פרדסיה. "הרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו"
הפועל נעם פרדסיה. "הרבה קבוצות היו רוצות להתחלף איתנו"
(צילום: אלבום פרטי)
"במשך רוב העונה היינו במקום הראשון או השני", אומר ירון מלאכי, מנהל הקבוצה שגם שיחק בה בעבר. "לאחר שניצחנו במשחקים האחרונים את שתי הקבוצות הנוספות שהתחרו איתנו על המקומות הראשונים, ספורטינג תל אביב וצעירי טירה, פתחנו פער משמעותי. חשוב לציין שהתמודדנו על העלייה עם קבוצות שהתקציב שלהן הוא לפחות פי 3 משלנו, ובכל זאת הצלחנו לשמור על המקום הראשון".
משחקי הליגה הופסקו בחודש מרץ עם התפשטות הנגיף דבר שגרם לשחקנים ולהנהלה לחשוש כי למרות הישגי הקבוצה, היא לא תעלה לליגה ב'. "חששנו שיחליטו שהרכב הליגות יישמר גם לעונה הבאה ושלא יהיו עולות ויורדות, דבר שהיה גורם לנו לאכזבה גדולה", מספר מלאכי. "כשנודע לנו שאנחנו עולים ליגה הרגשנו תחושות מעורבות. נשארו לנו חמישה משחקים ורצינו לנצח אותם ולעלות אחרי שעברנו את כל הדרך בשלמותה. זה היה לנו חשוב. תכננו לסיים את העונה בהפנינג ובחגיגה עם כל המועדון ועם קבוצות הילדים והנוער, אך כל זה בוטל לצערנו. עם זאת, אנו שמחים על העלייה ויודעים שיש הרבה קבוצות שהיו רוצות להתחלף איתנו עכשיו".
לדברי מלאכי, הישגי הקבוצה נבעו מהמחויבות שיש לשחקנים למועדון ומכך שהם מאוד מגובשים ומלוכדים. "הדבר שמייחד אותנו הוא שכל שחקן אצלנו מרגיש כמו בבית ונוצר קשר בינו לבין המועדון. בנוסף, יצאנו השנה לכמה גיבושים שחיברו בינינו. תחושת המשפחתיות הזאת הבדילה אותנו מהקבוצות האחרות. כמו כן, רוב השחקנים בקבוצה שיחקו במחלקת הנוער שלנו ולכן חשוב לנו לא פחות לפתח גם את הנוער".
טל גורקי, ראש מועצת פרדסיה: "אני מברך את הקבוצה לרגל העלייה לליגה ב'. אין ספק שזה בזכות ולא בחסד. הקבוצה הובילה את הטבלה לאורך כל העונה עד העצירה, הציגה משחקים מצוינים והיתה עולה בכל מקרה. אנו מאחלים לשחקנים בהצלחה בליגה ב' ומברכים את יו"ר המועדון עינב מוצרפי, מנהל הקבוצה, ירון מלאכי, והצוות כולו. אנו גאים במועדון בו מתאמנים 220 ילדים ובני נוער, המהווה עבורם בית ספורטיבי ומקנה להם ערכים של הגינות והשגיות".