השחקן: עדי נמני (29) | קבוצה אחרונה: הפועל רעננה | "כבר מתגעגע למגרש, להריח דשא"

● תקציר העלילה: בזמן שרעננה נלחמה על חייה בליגה, וכאשר משבר הקורונה ברקע, נחתך נמני מהקבוצה יחד עם בן בנימין בצורה מכוערת, ולמעשה מאז הוא מחוץ לעניינים. בקיץ חיפש קבוצה אבל טרם נמצאה אחת שתקלוט את המגן הותיק.
● דבר המובטל: "מצב לא פשוט בכלל, אבל שומרים על כושר ומחכים שהדברים יסתדרו. זה מאוד מוזר ושונה בשבילי, כי אני רגיל להיות במסגרת ולשחק. אני מאוד מתגעגע למגרש, להריח את הדשא מקרוב ולהיות במסגרת קבוצתית, אבל זה המצב ומבינים את הסיטואציה. יש אמונה שהקבוצה הנכונה תגיע. בינתיים אני עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי.
6 צפייה בגלריה
עדי נימני
עדי נימני
עדי נימני
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
"למעשה, מאז שעזבתי את רעננה אני לא חלק מקבוצה, וזאת כבר תקופה לא קצרה; אבל אני לא מוריד את הראש, להיפך. אני רעב מאוד וקבוצה שתיקח אותי תקבל שחקן רעב ותרוויח בגדול. זאת פעם ראשונה שאני לא פותח עונה. היו לי בעבר פעמיים שלא יצאתי למחנה האימונים עם רעננה, אבל הדברים הסתדרו בסופו של דבר. אני חושב שאם לא הקורונה הדברים היו נראים אחרת, אבל זה המצב הנתון. אני ממש לא לחוץ, ובטוח שהדברים יסתדרו מהר".

השחקן: גיא מלמד (27) | קבוצה אחרונה: מכבי נתניה | "פעם ראשונה שזה קורה לי"

● תקציר העלילה: בעקבות המצב הכלכלי העגום של מכבי נתניה הודיע המועדון למלמד כבר לפני כמה חודשים שהוא מחוץ לתוכניות המקצועיות. במילים אחרות - אין כסף לעמוד בעלויות שלו, על אף שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.
6 צפייה בגלריה
גיא מלמד
גיא מלמד
גיא מלמד
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
● דבר המובטל: "יש התעניינות מכמה מועדונים בארץ ובחו"ל, ואני בטוח שזה יסתדר בסופו של דבר. לא פשוט להתחיל את העונה בחוץ, אבל אני ממש לא מודאג. זה מצב לא נעים, אבל אני בטוח שזה ישתלם כשאגיע לקבוצה חדשה.
"פעם ראשונה שזה קורה לי שהליגות מתחילות ואני בלי קבוצה. אם לא העניינים הכספיים והקורונה, נראה לי שהייתי ממשיך בנתניה. חבל, אבל זה המצב וצריך להתמודד איתו. אני נחוש לעבור לקבוצה בחו"ל, רוצה את האתגר הזה ומצפה שהדברים יסתדרו".

השחקן: ירין חסן (26) | קבוצה אחרונה: הפועל חדרה | "להתחיל בחוץ זה לא אידיאלי"

● תקציר העלילה: אחרי שסיים את העונה בהפועל חדרה, במועדון הוחלט לוותר עליו בעקבות פערים כספיים בין הצדדים.
6 צפייה בגלריה
ירין חסן
ירין חסן
ירין חסן
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
● דבר המובטל: "בחדרה הדברים לא הסתדרו בגלל נושאים כלכליים. בזכות הדרכון הפורטוגלי שקיבלתי לאחרונה האופציות באירופה נפתחו, וכנראה שאשחק מחוץ לישראל העונה.
"ברור שלהתחיל את העונה בחוץ זה לא אידיאלי, אבל אני יודע שהדברים יסתדרו מהר ושאמצא קבוצה. יש לי כמה אופציות שנפתחו כרגע. אני אחרי עונה מצוינת, כך שאני אופטימי ובטוח שאסתדר. בינתיים אני שומר על כושר יומיומי. פעמיים בשבוע אני עובד על שתי יחידות ביום, וממש שומר על לו"ז כביכול של קבוצה. השגרה רגילה כדי שקבוצה שתיקח אותי תקבל שחקן בכושר הכי טוב שיש".

השחקן: ויקי כחלון (27) | קבוצה אחרונה: מכבי נתניה | "הקורונה לא ממש עזרה"

● תקציר העלילה: הקפטן היוצא של מכבי נתניה עבר עונה חלשה באופן אישי וקבוצתי עם מועדון נעוריו, ועוד לפני סיומה קיבל את ההודעה כי הוא לא נמצא בתוכניות של הקבוצה הצהובה לעונת 2020/21.
6 צפייה בגלריה
ויקי כחלון
ויקי כחלון
ויקי כחלון
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
● דבר המובטל: "עדיין אין התפתחויות. יש דיבורים, אבל זה לא מתקדם. המצב לא קל בכלל, אבל אני לא מוריד את הראש אלא עובד קשה מאוד ומחכה להזדמנות שלי. אני אדם מאמין ויודע שהכל קורה לטובה. הקורונה בטח לא עזרה. אני שומר על תזונה נכונה, עושה הרבה אימוני כושר ואני אופטימי ובטוח שאמצא משהו, בעזרת השם. אני בטוח שבקרוב מאוד אחזור למגרשים, ומי שתיקח אותי תרוויח שחקן רעב".

השחקן: דן עזריה (25) | קבוצה אחרונה: הפועל כפר סבא | "נפלתי בין הכסאות"

● תקציר העלילה: בכפר סבא רצו שעזריה יישאר במועדון, על אף שלא שיחק יותר מדי בעונה האחרונה; השחקן רצה לשדרג את חוזהו, אבל בקבוצה סירבו. כך מצא את עצמו השחקן - שתמיד ייזכר על ידי האוהדים כמי שהחל את המהלך של השער הסופר־דרמטי בעפולה - מחוץ למועדון.
6 צפייה בגלריה
דן עזריה
דן עזריה
דן עזריה
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
● דבר המובטל: "מצב לא נעים, אבל זה מה שקורה עכשיו ואני צריך להתמודד עם זה. אני לא מצטער על מה שקרה, רק חבל לי שהדברים התגלגלו בצורה כזאת. בינתיים אני שומר על כושר ועושה אימונים אישיים.
"להתחיל עונה ללא קבוצה זה דבר לא נעים לאף שחקן כדורגל, אבל אני צריך לגלות חוסן מנטלי ולעבור את התקופה הזאת. פעם ראשונה שזה קורה לי, אבל בכדורגל קורים דברים כאלה. שילוב של כמה דברים יצר מצב שבו למעשה נפלתי בין הכסאות, אבל אני בטוח שבקרוב אמצא קבוצה ואחזור לשחק".

השחקן: אלי בבייב (25) | קבוצה אחרונה: מכבי פ"ת | "זה מצב מבאס מאוד"

● תקציר העלילה: אחרי עונה מוצלחת מאוד במכבי פ"ת, שבמהלכה אף מונה לקפטן הקבוצה - שעשתה שנה נהדרת עם עליית ליגה והעפלה לגמר הגביע - הקשר האחורי מרעננה מוצא את עצמו בחוץ; וזאת לאחר שנדרש לקצץ בשכרו בצורה חדה, וסירב בתוקף.
6 צפייה בגלריה
אלי בבייב
אלי בבייב
אלי בבייב
(צילומים: אסף פרידמן, עוז מועלם, יובל חן, אלעד גרשגורן, גיל נחושתן, אורן אהרוני)
● דבר המובטל: "בפתח תקווה רוצים שאקצץ בצורה משמעותית ואני לא מוכן, אז אני לא בתוכניות שלהם. לא פשוט לא להתחיל את העונה. זה מצב מבאס מאוד. ההרגשה היא שכאילו בעלי הקבוצות מנצלים את הקורונה ומנסים לא רק לחסוך אלא גם להרוויח כסף על חשבון השחקנים. הייתי שחקן משמעותי בקבוצה, קפטן, שיחקתי הרבה וזה מרגיז מאוד. פעם ראשונה שזה קורה לי שאני מתחיל בלי קבוצה, אבל זה חלק מהקריירה. נלמד גם מזה. יצאנו לחל"ת אפילו בלי ששאלו אותנו. אמרו לנו זה מה יש, ותסתדרו עם זה. אני מקווה שבקרוב אחזור לשחק. אני מתגעגע לזה".

השחקן: חגי גולדנברג (30) | קבוצה אחרונה: הפועל חדרה | "מאוד קשה לשבת בבית"

● תקציר העלילה: גולדנברג סיים עונה די טובה בחדרה. היו דיבורים על כך שישתדרג לקבוצה גדולה יותר בליגת העל, אבל נכון לעכשיו זה לא קרה. העונה יצאה לדרך, והמגן/בלם מוצא את עצמו בחוץ.
● דבר המובטל: "אני מחכה להתפתחויות. המצב לא קל לי בכלל. הרגשתי שעשיתי עונה מספיק טובה כדי להתקדם. קבוצות החלו להתעניין והיו דיבורים, אבל הקורונה די טרפה את הקלפים ונותרתי כרגע תקוע ובלי קבוצה. "אני עדיין מאמין שאמצא קבוצה ואשתדרג כפי שציפיתי, אבל כרגע זאת פעם ראשונה בקריירה שאני מתחיל עונה בחוץ. זה מאוד קשה לשבת בבית ולראות את כולם משחקים, ואני יוצא לרוץ לבד כדי לשמור על כושר. זה מצב מנטלי לא קל, אבל אני חייב להתמודד עם זה. בהתחלה הייתי רגוע ואמרתי לעצמי שעוד רגע אמצא קבוצה, אבל הזמן עבר, זה לא קרה והתחלתי להילחץ. אני יושב לסוכן שלי על הראש כדי שנמצא קבוצה".