1 צפייה בגלריה
הדמייה: פארק האטרקציות שתוכנן בחוף פולג
הדמייה: פארק האטרקציות שתוכנן בחוף פולג
הדמייה: פארק האטרקציות שתוכנן בחוף פולג
בתחילת החודש, אפריל, יצא יוסי דורון חבר מועצת העיר והממונה על החופים בעיריית נתניה בהודעה על פארק מים שצפוי לקום בחוף פולג: " יוצאים לדרך עם מתחם אטרקציות ייחודי ויפה בחוף פולג", הודעה זו באה לאחר הודעה נוספת על מתחם אטרקציות דומה שהוקם בחוף קונטיקי וכולל שני מתקני ווטרבול.
בהמשך יתווספו לחוף גם מכוניות מתנגשות, בריכת סירות מתנגשות ומגלשות מתנפחות לילדים אל תוך המים".
האטרקציות מתוכננות לארבעה חופים בנתניה בסה"כ וכוללים את חוף קונטיקטי, בלוב ביי, קריית צאנז ופולג. בעוד שההודעה על האטרקציות בחוף קונטיקי הכוללים בעיקר מתנפחים התקבלו באדישות יחסית, התגובות הנזעמות של תושבי פולג ועיר ימים לא איחרו לבוא.
בחוף פולג הרחב ביותר מכל חופי העיר תוכננו האטרקציות הרבות ביותר, בין היתר: בריכה לפעוטות, חדר כושר פתוח ומתנפחים בסגנון WIPE UP לגלישה, בריכה בגודל 40 מטר, מסעדה בגובה 50 מטרים. פעילויות נוספות תוכננו לשנה הבאה.
התושבים כעסו על שינוי אופיו של החוף הרגוע, פקקים בתוך השכונה והריסת הטבע, כשהמרוויח העיקרי הוא יזם פרטי שישלשל את הכסף לכיסו. "פשוט מזעזע אין חשיבה על תושבי השכונה ממש לא מתאים לאופי השכונה", אמר רונן תושב השכונה.
מירה ציינה את הפן הסביבתי ואמרה: " חוף ים פולג הוא לעצמו אטרקציה גם לילדים. בבקשה תרדו מהמפגע אקולוגי הזה. תנו לנו ליהנות ממתנות שהטבע מעניק לנו. לא צריכים את כל הבלגן שעתיד להיווצר גם על החוף וגם בתוך השכונה. לרדיפה אחרי מקורות הכנסה לקופה של.... יש גבול. כאן עוברים את הגבול. בבקשה לא, לא ולא".
היו גם דעות מנגד, כמו זו שהציע דימה: "בכל העולם החופים מלאים באטרקציות, מסעדות, ברים, מוסיקה, בריכות ומתנפחים. בתוך הים ומחוצה לו. מי שמחפש חוף שקט בדרך כלל נוסע הרחק מהמרכז לחוף מבודד. רק אצלנו, תמיד ימצאו על מה להתבכיין. עד שעושים משהו לטובת התושבים והתיירים ללא כל עלות מצד משלם המיסים, יש לכם טענות".
דורון ניסה טען בפני המתנגדים שעל אף תמונת ההדמיה למעשה מתוכננים בחוף רק מתקנים מתנפחים, אבל ההתנגדות נמשכה. בשל הלחץ שהפעילו תושבי השכונה הודיעה ראש העיר מרים פיירברג כי התוכנית נגנזת, וחוף פולג יישאר כפי שהוא, מבלי שמפעיל חיצוני יפעיל בו אטרקציות.
תגובת עיריית נתניה: "הנהלת העיר בחנה בימים האחרונים מס' חלופות להקמת פארק אטרקציות שישמש את תושבי העיר. הפארק לא יוקם בחוף פולג והוא יועתק למיקום חדש בעיר, כאשר החלופות השונות יוצגו בפני המפעיל במהלך היממה הקרובה.
המתחם, אשר מהווה מיזם תיירותי, ימשוך אליו תושבים רבים וישפר את האטרקציות בעיר בכלל וייתן מענה לילדים ולמשפחות בחופשת הקיץ".