מיזם החדשנות הדיגיטלית של גוגל ישראל בשיתוף עם רשת ידיעות תקשורת הושק הערב (א') במלון איילנד בנתניה. בסדנה, הראשונה שהובילה גוגל ישראל וידיעות תקשורת, השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים מנתניה והסביבה.
את הסדנה פתחה מנהלת המכירות של ידיעות תקשורת ומיינט נתניה, קרן חי אטיאס, שבירכה את בעלי העסקים והתייחסה לשיתוף הפעולה בין גוגל לידיעות באומרה: "אנחנו שילוב מנצח בין עיתונות לדיגיטל, אתר חדשות מקומיות רלוונטי ומקיף הפועל 24/7 החיבור עם גוגל מתקשר לתפיסתנו כחברה שמצמיחה עסקים קטנים ובינוניים ומספקת להם כלים להצלחה בזירה העסקית".
דן לנדא, ראש תחום שיווק ועומר טף, מנהל שיווק בגוגל ישראל, העבירו את ההדרכה לבעלי העסקים כיצד לפתוח דף עסקי בגוגל, כשמול כל משתתף בסדנא היה פתוח מחשב נייד אישי, על מנת שיוכל להתנסות בפתיחת הדף בפועל. מדריכים של גוגל עברו בין המשתתפים, עזרו וייעצו בנושא פתיחת הדף העסקי.
טף פתח את הרצאתו בכך שחלק עם המשתתפים את הסיבות לשיתוף הפעולה עם מיינט: " בחרנו לצאת למסע הזה עם ידיעות, כדי לפגוש עסקים במגרש הביתי שלהם ולעזור להם לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בדיגיטל".
הוא מוסיף:"הכלי המרכזי איתו אנו עובדים בסדנה הוא הדף העסקי בגוגל שמקל על הלקוחות למצוא עסקים דרך חיפוש ומפות גוגל וליצור איתם קשר בחינם. מדי חודש עסקים בישראל מקבלים מיליוני שיחות טלפון ובקשות הכוונה דרך דפים עסקיים ללא כל עלות".
בהמשך הסדנה, עברו המשתתפים סדנת הדרכת צילום מרתקת דרך הסמארטפון, על מנת שילמדו לצלם דרך הסלולר ולשווק את העסק שלהם בעצמם גם ברמה הוויזואלית.
בעלי עסקים שהשתתפו בסדנה אמרו כי "הגענו לכאן כי אנשים מחפשים להתקדם באמצעות הדיגיטל. אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים שיכירו את העסקים שלנו, אנחנו מאמינים שזה יביא לנו לתנועה וללקוחות נוספים".
סדנאות נוספות יתקיימו ב- 12 ערים נוספות בארץ. הסדנה הבאה תתקיים בחדרה, ביום שלישי 13.2 בשעה 15:00 במלון רמדה חדרה.