לגור בקיסריה זהו בהחלט אחד החלומות הנדל"ניים הגדולים ביותר בישראל. הכי קרוב שאפשר, ממש במרחק נגיעה, מוקמת עכשיו שכונת "אור ים" החדשה הפותחת את שעריה למשפחות ומשפרי דיור.
המיקום אטרקטיבי ומבוקש ביותר סמוך לשכונת הגולף בקיסריה וחוף הים, בין כביש 2 לכביש 4, בין צומת פלי"ם ושכונת אורות רבין באור עקיבא.

3 צפייה בגלריה
MORE ים
MORE ים
MORE ים
(הדמיה, קבוצת MORE)

רוצים עוד קצת גיאוגרפיה? השכונה נמצאת בקרבה לאתרים קסומים כמו המבצר הצלבני ונמל קיסריה העתיק, קיבוץ שדות ים, מדרחוב זיכרון יעקב על מגוון מסעדות ובתי הקפה מול נוף קסום, וסמוך לפארק העסקים קיסריה שמציע מגוון אפשרויות תעסוקה, ולא פחות חשוב - קרוב מספיק לתחנת הרכבת בנימינה.
כ-3,500 משפחות יאכלסו את השכונה החדשה בשטח של 1,060 דונם, מתוכם כ-60% שטחים ציבוריים וירוקים. זו תהיה סביבת מגורים ברמה אחרת עם איכות חיים שאין כמותה בישראל.
"החברה לפיתוח קיסריה", שיזמה ופיתחה את שכונות הווילות היוקרתיות ממערב, תכננה ויצרה גם את השכונה החדשה, "קיסריה למשפחות", מתחם "הכל כלול" - עם בנייני מגורים מפוארים, מערכת חינוך חדשנית וייחודית, שטחים ציבוריים וירוקים, מרכזים מסחריים ומגוון אפשרויות פנאי ובילוי.
רוצים MORE? קבלו את פרויקט "MORE ים" של קבוצת MORE מהגדולות והמובילות בחברות הנדל"ן בישראל. קבוצת More תבנה ממש בלב השכונה החדשה יותר מ-700 יחידות דיור למשפחות ולמשפרי דיור בתמהיל דירות מגוון של 4 ו- 5 חדרים, דירות גן 4 חד' ו-5 חד', מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.
ב- "MORE ים" יוקמו 23 בנייני בוטיק בשני מתחמים, לאורך ציר הפארק ובמרכז השכונה. הבניינים ייבנו משני צידיו של נחל הפארק המהווה שדרה ירוקה, בפיתוח סביבתי מושלם הכולל: מתקני ספורט אתגרי לילדים, שבילי אופניים ומסלולי הליכה, סקייט-פארק, אמפי דשא, מגרש קט רגל, מגרש טניס, כדורעף חופים עירוני, משחקי מים וגינות כלבים.

3 צפייה בגלריה
אור ים
אור ים
אור ים
(יח"צ)

ואם לא די באלה הנה המרכיבים העיקריים של איכות החיים בשכונה:
  • סביבת מגורים מודרנית איכותית ומגוונת.
  • 60% מהפרויקט - שטחים ירוקים שטחי פנאי ואקולוגיה.
  • פארק נחל ירוק עם שבילי הליכה לאורך השכונה המסתיים ב- 2 אגמים אקולוגיים.
  • שבילי הליכה ואופניים של כ- 1,5 ק"מ המחברים את השכונה ישירות לחוף "אור ים" בקיסריה.
  • קאנטרי קלאב סמוך לשכונה.
  • שטחי ציבור מבונים ופתוחים.
  • שטחי מסחר ושירותים.
  • קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי.
  • גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים.
  • בתי ספר וגני ילדים נגישים במערכת שבילים במרחק עד 350 מטר מהבניינים.
  • התכנון ופיתוח השטח ייעשו על-ידי צוות מומחים מטעם החברה לפיתוח קיסריה ויכללו יישומי עיר חכמה, כמו: פארק לינארי ומערכת שבילים לאורך כל השכונה המחברת בין גני ילדים ובתי הספר בממשק עם הפארק המרכזי.
הפיתוח סביבתי, תשתיות ומבני ציבור בסטנדרטים הגבוהים יהיו מוכנים לדיירים מיום המעבר לדירה החדשה.

3 צפייה בגלריה
MORE ים
MORE ים
MORE ים
(הדמיה, קבוצת MORE)

ועכשיו , בואו ניכנס לבניינים:
קבוצת MORE זכתה להקים עבורכם את המתחם הגדול והמרכזי במיקום הכי טוב בלב בשכונה. המתחם יכלול 2 מגדלים של 14 קומות ובהם דירות פאר המשקיפות לים ואל שכונת הגולף קיסריה ועוד 21 בנייני בוטיק בני 6-9 קומות עם דירות מעוצבות. מהדירות נשקף פארק הנחל והשטחים הירוקים שלאורכו. כל בניין נגיש לשבילי ההליכה והאופניים.
מחשבה רבה הושקעה בחוויית המגורים, בכניסה לבניין, בלובי המוקפד ובגינות ובכל דירה וחדר.
בכל בניין יהיו דירות בנות 4 ו-5 חדרים ודירות גן מרווחות מאוד ומתוכננות בקפידה ו-3 סוגים של פנטהאוזים מפוארים במיוחד בני 5 ו- 6 חדרים.
לב הבית – המטבח וחדר המגורים – הוא בעיצוב מוקפד. הכל בו תוכנן בתוך שמירה על חללים מרווחים ומפנקים. גם החלונות הגדולים יוצאי דופן, חלקם מתחילים בגובה הרצפה. המרפסות המרווחות פונות לפארק הנחל הירוק ומהן נשקף נוף הים של קיסריה או נוף צפון השרון.
קבוצת MORE, היא חברת הנדל"ן המובילה בישראל בתכנון , פיתוח וביצוע של מיזמי סביבות חיים אורבניות המשלבות מגורים, מסחר, ותעסוקה. החברה הקימה ומכרה 3,500 יח"ד בעשרות פרויקטים בארץ ומנהלת עשרות מתחמי מסחר, שדרות חנויות וקניונים .
קבוצת MORE מקימה את הפרויקטים שלה באמצעות חברת הבת שלה - MORE בנייה ,או בסיוע חברות בנייה מובילות אחרות. הקבוצה נוסדה בשנת 2004 ע"י חנן מור, יו"ר הקבוצה ואבי מאור, המנכ"ל. ב-2006 הפכה לחברה ציבורית ונסחרת מאז בבורסת תל אביב.
סיכמנו. אם אתם רוצים MORE, אם חלמתם על קיסריה, אם חשבתם על דירת החלומות שלכם בשכונה שעוד אין כמוה, הגעתם למקום הנכון והשווה ביותר שתוכלו למצוא היום בארץ.
לפרטים נוספים לחץ כאן או חייגו 8112*.