חדי העין, אלה שגם יודעים לזהות הזדמנויות עסקיות, כבר הבחינו בלידתו של המותג ״MORE ים״, מתחם המגורים החדש שהולך ומוקם בשכונת אור ים, ממש מול שכונת הגולף של קיסריה דקות נסיעה מחוף הים.
מדובר בהזדמנות נדירה לרכוש, במחיר שלא יחזור, דירות גן ופנטהאוזים בשכונה החדשה המיועדת למשפחות צעירות ומשפרי דיור - בשכונה שתהיה הנחשקת ביותר בישראל בשנים הבאות. זו תהיה סביבת מגורים ברמה שלא הכרנו בארץ, הן ברמת התכנון והן באיכות החיים שהיא תציע. בעוד כשלוש שנים יגורו בה כ-3,500 משפחות בשטח של כ- 1,000 דונם והביקוש לדירות שם רק יעלה וכך גם המחיר.

2 צפייה בגלריה
מגדל המגורים בן 14 קומות במרכז האורבני של אור ים
מגדל המגורים בן 14 קומות במרכז האורבני של אור ים
מגדל המגורים בן 14 קומות במרכז האורבני של אור ים
(הדמיה: ויופוינט)

המשקיעים חוזרים

המכירות בפרויקט MORE ים התחילו לפני ימים ספורים והתופעה הפתיעה אפילו את היזמים – אלפי פניות מתל אביב ומירושלים, מדרום ועד חיפה והקריות בצפון, הניבו כבר בימים הראשונים עשרות מכירות של יחידות דיור. בין המתעניינים והרוכשים הראשונים, לא הופתענו למצוא גם את המשקיעים שמזהים כאן פוטנציאל גדול מאוד עם סיום תוכנית ״מחיר למשתכן״ וההערכה, הכמעט ודאית, לזינוק מחדש של מחירי הדירות.

אור ים - ״קיסריה״ למשפחות צעירות

המיקום מושלם, בין כביש 2 ל-4, בשטח השיפוט של אור עקיבא, בשכנות לכמה אתרים קסומים כמו המבצר הצלבני ונמל קיסריה העתיק, קיבוץ שדות ים, חוף הים והנמל של קיסריה, ומן העבר השני ממזרח זיכרון יעקב הקסומה, פארק העסקים קיסריה, שמציע מגוון אפשרויות תעסוקה, ולא פחות חשוב - קרוב מספיק לתחנת הרכבת בנימינה.
״החברה לפיתוח קיסריה", שיזמה ופיתחה את שכונות הווילות היוקרתיות ממערב, תכננה ויצרה גם את השכונה החדשה. 60% מהפרויקט - שטחים ירוקים שטחי פנאי ואקולוגיה, פארק עם שבילי הליכה לאורך השכונה המסתיים בשני אגמים אקולוגיים, שבילי הליכה ואופניים של כ- 1.5 ק"מ המחברים את השכונה ישירות לחוף "אור ים" בקיסריה וקאנטרי קלאב סמוך לשכונה.

2 צפייה בגלריה
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
פנטהאוז במגדל המגורים במרכז האורבני של אור ים
(הדמיה: ויופוינט)

רוצים "יותר"? קבלו את MORE ים!

קבוצת MORE היא מהגדולות והמובילות בחברות הנדל"ן בישראל. פרוייקט "MORE ים" הוא פרויקט המבטא את תפיסת החברה לזהות ולבנות את היומיום של מחר: בתכנון ובנייה של מתחמי חיים המשלבים מגורי איכות עם שטחי מסחר, שדרות חנויות, קניונים ושטחי תעסוקה.
החברה בונה ממש בלב השכונה החדשה יותר מ-700 יחידות דיור למשפחות ולמשפרי דיור בתמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן 4 חדרים ו-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. אלה בנייני מגורים מעוצבים באווירת נופש בסביבת חיים מלאה הכוללת גם מערכת חינוך חדשנית וייחודית, שטחים ציבוריים וירוקים, מרכזים מסחריים ומגוון אפשרויות פנאי ובילוי.

בתי בוטיק של MORE על פארק הנחל

על אדמות אלה עבר פעם ערוץ נחל. מתכנני השכונה הפכו אותו לפארק עירוני ירוק ומדליק וקבוצת מור זכתה לבנות את 21 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות שלה ממש לאורך פארק הנחל – המיקום הטוב בשכונה! הפארק הזה מהווה שדרה ירוקה שמכילה שטחי פנאי ורגיעה, פיתוח סביבתי מושלם הכולל מתקני ספורט אתגרי לילדים, שבילי אופניים ומסלולי הליכה, סקייט-פארק, אמפי דשא, מגרש קט רגל, מגרש טניס, כדורעף חופים עירוני, משחקי מים וגינות כלבים.

זריחה מול נופי השרון או שקיעה מול ים קיסריה

דיירי הקבוצה יוכלו גם לבחור גם דירה או פנטהאוז בשני מגדלים שיוקמו בלב האורבני התוסס של השכונה שמהם אפשר לצפות בשקיעה מעל חוף ימה של קיסריה או בזריחה מעל נופי צפון השרון למרגלות המגדלים חנויות ומרכז מסחרי שטחי מסחר ושירותים ולידם ממש הפארק המרכזי של אור ים ובו קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים, בתי ספר וגני ילדים נגישים במערכת שבילים במרחק עד 350 מטר מהבניינים.
התכנון ופיתוח השטח ייעשו על-ידי צוות מומחים מטעם החברה לפיתוח קיסריה ויכללו יישומי עיר חכמה, כמו: פארק לינארי ומערכת שבילים לאורך כל השכונה המחברת בין גני ילדים ובתי הספר בממשק עם הפארק המרכזי. עוד סטנדרט שלא תמצאו בקלות במקומותינו - הפיתוח הסביבתי, התשתיות ומבני הציבור יהיו בסטנדרטים הגבוהים ביותר יהיו מוכנים לדיירים כבר מיום המעבר לדירתם החדשה.

שילוב של יוקרה, ירוק בעיניים וחוף ים כמעט פרטי

בין הרוכשים הראשונים במתחמי קבוצת מור מצאנו את ערן מנתניה : "יש מעט מאד מקומות שמציעים שילוב נדיר שכזה של בניני יוקרה מעוצבים ומפנקים , ירוק בעיניים, שירותים מעולים ואפשרות לחזור בחמש אחה"צ הביתה ועוד לבלות שעתיים וחצי בים"!
הוא צודק. בדרך כלל הקונה צריך לממן בנייה פרטית יקרה או ציבורית יקרה מאוד. עד היום אי אפשר היה למצוא הזדמנות יוקרתית כזו בין חיפה לתל אביב, קרוב מאד לחוף. מדובר בדירות מרווחות בעיצוב עכשווי והכל ארוז בתנאי רכישה מעולים". אפרופו תנאי רכישה, הובטח לנו כי 30 רוכשי הדירות הראשונות ייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד.
אז שלא תחמיצו את ההזדמנות...קבוצת MORE יצאה בימים אלה למכירות ההשקה של הפרויקט. דירות 4 שימכרו בקרוב ב- 1,700,000 שקלים נמכרות עכשיו ב-1,599,00 שקלים. דירות ב-2,000,000 שקלים ימכרו בימים הקרובים ב- 1,712,000 שקלים. זה הרגע לצלצל 8112* או לגלוש ל- https://camp.mini-sites.net/MOREYAM.