מתחדשים: קבוצת איציק תשובה מתכננת לחדש את מתחם השוק העירוני בנתניה ולהפוך אותו למתחם בילוי פתוח, שיכלול בתי קפה, מסעדות וברים, שוק קולינארי ססגוני ומגדל, שבו משולבים מסחר, משרדים ומגורים.
1 צפייה בגלריה
מתחם השוק בנתניה
מתחם השוק בנתניה
מתחם השוק בנתניה
(צילום: סימפלקס)
קראו גם:
הקבוצה רכשה לאחרונה מבעלים פרטיים מגרש בשטח של כ-2 דונם בפינת הרחובות שהם ויהלום בנתניה בסכום של 14.5 מיליון שקל. כיום ישנה במגרש כיכר מסחרית, הכוללת חנויות בקומת הקרקע ורחבה פתוחה, והיא מהווה חלק ממתחם השוק הוותיק בנתניה.
הקבוצה תקים במגרש את פרויקט CT market - מגדל בן כ-30 קומות, שיכלול שתי קומות מסחר, מעליהן 10,000 מ"ר של משרדים, ומעליהם 52 יח"ד על פני שטח של כ-6,500. מתחת למגדל ייבנה חניון תת קרקעי שייתן מענה למבקרים במתחם. אדריכל הפרויקט הוא חיימי שניידר ועו"ד ויקטור חביב מלווה את העסקה.
לדברי איציק תשובה, הבעלים של הקבוצה, "כמי שגדל בנתניה ומכיר את השוק מאז שהייתי ילד, אני ממש מתרגש שהפרויקט הזה יוצא לדרך. הסבים שלי עבדו כרוכלים בשוק, בשבילי זו סגירת מעגל. מדובר בעסקה ראשונה שאנו חותמים במתחם השוק. בכוונתנו לחדש את המתחם כולו, ששטחו כ- 15 דונם ולהפוך אותו למקום תוסס, מהנה ומלא חיים".
תשובה מוסיף כי "מתחם השוק נמצא בלב העיר נתניה, באזור הוותיק של העיר, שנהנה מהתחדשות עירונית, בין היתר של בניין העירייה החדש, שצפוי להיבנות בסמוך לפרויקט".
קבוצת איציק תשובה היא מהחברות הבולטות בענף הנדל"ן הישראלי, כאשר רוב הפעילות שלה מתמקדת בנתניה. הקבוצה מקימה בימים אלה שלושה מגדלי מסחר ומשרדים במרכז העיר נתניה ובאזור התעשייה פולג.