רב"ט היווט מקונן, בת 20, משרתת במחלקת ורד הרים בגדוד אמירים שביחידת חושן תושבת נתניה
ביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל רב''ט היווט מקונן המשרתת בגדוד אמירים בחושן של אגף התקשוב וההגנה בסייבר תזכה בתואר מצטיינת ר' אגף התקשוב, האלוף ליאור כרמלי ביחד עם חיילים ומפקדים מצטיינים נוספים באגף. יחידת חושן היא היחידה שמחברת בין צרכים מבצעיים ליכולות טכנולוגיות ומייצרת פתרונות ומערכי תקשורת מאובטחת המותאמים לכל פעילות ומשימה בצה"ל בחירום ובשגרה. היחידה מאפשרת קישוריות, סגירת מעגלים וחיבור בין יכולות שונות ובכך מחזקת את הרב זרועיות בצה"ל. היווט תושבת העיר נתניה נולדה באתיופיה ועלתה לארץ כשהייתה בת שנתיים, היא הבכורה מבין ארבעת אחיה והראשונה שהתגייסה במשפחתה. היווט התגייסה לקורס מפעילת תקשוב מבצעי בבה''ד 7, ''בקורס התמקצענו בתחום המקצועי ובתחום הפיקודי. למדנו הרבה על עצמנו ועל המדינה. אני יודעת שהקורס תרם לי מאוד ואני לא חושבת שאשכח אותו" מספרת הייוט. קבלת אות הצטיינות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל במעמד ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר מביאה לידי ביטוי את ההוקרה הרבה, התודה וההערכה אשר רוכשים להיווט המהווה דוגמה ומופת לכלל משרתי האגף.
6 צפייה בגלריה
רב"ט היווט מקונן | צילום: דובר צה"ל
רב"ט היווט מקונן | צילום: דובר צה"ל
רב"ט היווט מקונן | צילום: דובר צה"ל
רב"ט עמית פרידמן - עמית פרידמן, בן 21 מנתניה, משרת בתפקיד מש"ק ת"ש במנהלת החרדים הצבאית. עמית מספר על התפקיד: "התפקיד הכי משמעותי שיש, עמית הדבר הכי אהוב עליי בתפקיד זה התמיכה בחיילים, במיוחד בעיסוק שלו בחיילים חרדים שבחרו להתגייס ולעיתים קרובות ללא עורף משפחתי. מדובר בתפקיד עם המון רגש, אכפתיות ועזרה לחיילים. הידיעה שיש לחייל מה לאכול ואיפה לישון." כששמע עמית על ההצטיינות הגיב "שמחתי מאוד לקבל את הצטיינות, אני רואה בכך הערכה לעשייה שלי עשיית מערך הת"ש באופן כללי, המשפחה שמחה נורא גם לשמוע על ההצטיינות ולראות את הפירות של עשייתי הקשה. לעיתים בתפקיד השעות לא שעות, הכל מרצון ומסירות נפש עבור החיילים תחתיו בתחום הת"ש." הוא מוסיף "לא התפקיד עושה את הבן אדם, אלא הבן אדם עושה את התפקיד".
6 צפייה בגלריה
רב"ט עמית פרידמן | צילום: דובר צה"ל
רב"ט עמית פרידמן | צילום: דובר צה"ל
רב"ט עמית פרידמן | צילום: דובר צה"ל
צוערת עדי שלוביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה, צוערת עדי שלו, תושבת נתניה, המשרתת כמדריכה בחיל התותחנים. עדי בת למשפחה בת שלושה ילדים, ששלושה מתוכם נמצאים כעת במהלך שירותם הצבאי. באפריל 2018 התגייסה וסיימה מסלול בחיל התותחנים. לפני מספר חודשים יצאה לקורס קצינים וכעת נמצאת במהלכו. היא מדריכה מובילה ובולטת ביחידתה. כמו כן מקפידה על מילוי הפקודות והנהלים ומגיעה להישגים מרשימים. עדי בעלת מוטיבציה להצליח ולהתקדם תוך דאגה לפרט. כמו כן, מגלה חריצות ונכונות למאמץ, ערכית, יסודית וזוכה להערכה רבה מצד מפקדיה וחבריה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה. .📷רב"ט נטלי טמניוביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה, רב"ט נטלי טמניו, תושבת נתניה, המשרתת כבקרית שליטה ימית. נטלי התגייסה באפריל 2018 להיות בקרית שליטה ימית.היא מבצעת תפקיד מורכב ואחראי, הדורש יכולות מבצעיות ומשמעת עצמית גבוהה, תוך ערנות מתמדת וראיה מרחבית. בעלת חשיבה מהירה ויכולות ניתוח. שואפת ללמוד ולהתפתח במהלך שירותה, חונכת ומסייעת לחברותיה ליחידה, ערכית, יסודית ומהווה מודל לחיקוי. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.
ביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה, סמ"ר לב יופה, תושב נתניה, המשרת כלוחם בגדוד "קרן", עוצבת "עמוד האש".
6 צפייה בגלריה
רב"ט נטלי טמניו | צילום: דובר צה"ל
רב"ט נטלי טמניו | צילום: דובר צה"ל
רב"ט נטלי טמניו | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר לב יופה
לב נולד וגדל ברוסיה ועלה לארץ בגפו במסגרת תכנית נעל"ה. בנובמבר 2016 התגייס לקורס נתיב ולאחר מכן לחיל התותחנים. לאחר טירונות ואימון מתקדם, הצטרף לגדוד דרקון.
הוא מצליח מאוד בתפקידו בזכות יכולת לימוד, הבנה ורצון להצליח ולהשתלב. כמו כן אחראי, ערכי, מסור, ממושמע ומהווה דוגמא ומופת. אי לכך, נבחר להימנות בין מצטייני נשיא המדינה השנה.
6 צפייה בגלריה
סמ"ר לב יופה | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר לב יופה | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר לב יופה | צילום: דובר צה"ל
סגן רועי רייק
ביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה, סגן רועי רייק, תושב נתניה המשרת כסגן קצין סגן קצין מחלקה, שייטת 3.
רועי התגייס באוקטובר 2015 לקורס חובלים והיה למצטיין השלב המתקדם של הקורס. בסופו, שובץ כסגן קצין נשק בספינת טילים ולקח חלק באירועים מבצעיים מסווגים רבים. בעוד חצי שנה עתיד לצאת לקורס פי"ם (פיקוד ימי מתקדם).
רועי מבצע תפקיד מורכב ומאתגר בליבת העשייה של החיל. הוא בעל יכולת ניתוח, חשיבה, יצירתיות ותושייה. כמו כן, מוביל בתחום המבצעי בצוותו. הוא ערכי, שואף למצוינות ותורם רבות לעמידה בביצוע המשימות. בנוסף, בעל יחסי אנוש טובים וכושר עבודה בצוות, משמש דוגמה ומופת לכלל חיילי היחידה. אי לכך, נבחר להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.
6 צפייה בגלריה
סגן רועי רייק | צילום: דובר צה"ל
סגן רועי רייק | צילום: דובר צה"ל
סגן רועי רייק | צילום: דובר צה"ל
סגן נועה שועה, מפקדת פלוגת סיוע מנהלתי באימון מתקדם בבא"ח, מתגוררת באבן יהודה
סגן נועה שועה מאבן יהודה, למדה בתיכון הדסים במגמת תאטרון וגיאוגרפיה, במקביל למדה גם בבית ספר למשחק והשקיעה את רוב מרצה במגמה זו, היא מאוד אוהבת תאטרון ועדיין נהנת לצפות בהצגות ובמחזות זמר.
נועה התנדבה בתנועת הצופים בנתניה מכיתה ט', "אני אוהבת מאוד להתעסק בהדרכה ולתת מענה חינוכי לחניכים, לעזור להם ולהיות שם בשבילם, הייתי מדריכה וראשג"דית, נהניתי לחנוך את המדריכים ולנהל מסגרת של 70 חניכים, זה דבר מדהים לעשות כשאת רק בתיכון, אני חושבת שבזכות זה הצבתי לעצמי את אתגר הקצונה בצבא", מספרת.
נועה משרתת כמפקדת פלס"ם בבא"ח נח"ל, במסגרת תפקידה היא מתמקדת ביצירת קשרי גומלים בין כלל המשאבים בבא"ח לטובת הצלחת ההכשרה של הלוחמים, "זה מה תחיל ברמת המענה לפרט – החיילים מקבלים מענה לוגיסטי באופן שוטף, זה ממשיך ברמת המענה לפלוגה הכולל מתן אמצעים שונים לביצוע שבועות שטח מורכבים וימי חינוך", מספרת.
על מקצועיותה ותפקודה הראוי לשבח קיבלה נועה אות הצטיינות ממפקד חטיבת הנח"ל, כשנשאלה מדוע לדעתה קיבלה הצטיינות זו השיבה: "יש לי הרבה תחומי אחריות בידיים ואני זמינה כל הזמן ומנסה לפתור כל בעיה כי חשוב לי לעזור לאנשים, חשוב לי לתת מענה לכולם תמיד".
6 צפייה בגלריה
סגן נועה שועה | צילום: דובר צה"ל
סגן נועה שועה | צילום: דובר צה"ל
סגן נועה שועה | צילום: דובר צה"ל
רב"ט ה', מש"קית קשרי חוץ באגף התקשוב וההגנה בסייבר תושבת בית יהושוע
ביום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל רב"ט ה', תושבת בית יהושוע המשרתת כמש"קית קשרי חוץ באגף התקשוב וההגנה בסייבר, תזכה בתואר מצטייןקשר"ר, תא"ל יריב ניר, ביחד עם חיילים ומפקדים מצטיינים נוספים באגף. ה' התגייסה לבה"ד 7 ולאחר שיבוצה עברה מספר תפקידים עד שהגיעה למדור קשרי החוץ של האגף. "נלחמתי להגיע למדור מהרגע שהתגייסתי וידעתי שהעשייה בו תתאים לאופי וליכולות שלי ובאמת כך היה ואני מרוצה מכל רגע" היא מספרת. רב"ט ה' היא הבכורה מבין חמישה ילדים והראשונה מבניהם שעלתה לארץ מארה"ב. היא מספרת שלאחר מדרשה של שנה בארץ פשוט התאהבה במדינה והחליטה בגיל 19 להשתקע בארץ ולהתגייס לצה"ל. למרות המרחק הרב ממשפחתה רב"ט ה' שומרת על קשר טלפוני שוטף ויומיומי. "בכל דבר שאני עושה אני משקיעה 100 אחוזים. התפקיד שינה אותי לטובה והמפקדים במדור רואים את זה ומפרגנים, זה תפקיד החלומות שלי". רב"ט ה' מספרת בחיוך כי שניים מאחיה כנראה יעלו בחודשים הקרובים ארצה בעקבותיה, "זה מרגש מאוד עבורי שאחיי מצטרפים אלי פה בארץ". במהלך שירותה הראתה רב"ט ה' תכונות יוצאות דופן של מצוינות וביניהן מסירות, מקצועיות ומוטיבציה גבוהה מאוד להצלחה. קבלת אות הצטיינות לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל במעמד קשר"ר מביאה לידי ביטוי את ההוקרה הרבה, התודה וההערכה אשר רוכשים לרב"ט ה' המהווה דוגמה ומופת לכלל משרתי האגף.