בשורה לתושבים: פארק חדש מתוכנן לקום ולחבר בין השכונות נאות שקד וגלי ים ובין פארק השלולית בנתניה. עיריית נתניה, בשיתוף משרד השיכון, מבצעת בימים אלה את פיתוח פארק נאות שקד. הפארק יכלול מרחבי שהייה ופעילות מגוונים, המותאמים לכל המשתמשים, מהאוכלוסייה הבוגרת ועד הפעוטות
בכניסה לפארק מתוכננת רחבה עירונית מוצלת לשהייה, שתשמש את האוכלוסייה הבוגרת למפגש ולבילוי. מעט דרומה, בלב הפארק, מתוכננים שלושה מתחמים משולבים: מתחם נוער, מתחם משחקים לילדים ורחבה לפעילות חופשית ולמפגש.
1 צפייה בגלריה
בקרוב בפארק החדש
בקרוב בפארק החדש
בקרוב בפארק החדש
(צילום: אלבום פרטי)
מהעירייה נמסר, כי לאורך הפארק מתוכנננים שבילים שיקשרו בין השכונה לבין חלקי הפארק, ולפארק השלולית, ברגל ובאופניים. כמו כן, מתוכנן לאורך הפארק ציר אקולוגי, אשר מבוסס על תעלת הניקוז הקיימת. תכנון הפארק, כך נמסר, נעשה בשיתוף תושבי השכונה, כדי שיתאים להעדפות ולצורכי התושבים.
יו"ר איגוד מנהלי שפ"ע, ליזי אורון, מסרה: "הפארק יאפשר לתושבי השכונה שטח פתוח, איכותי וגדול. אנחנו מקפידים על שיתוף תושבי השכונה בחתך גילאים נרחב. ישבנו עם ילדים, עם הורים ועם מבוגרים, והתאמנו את התוכניות לבקשותיהם. השלב הראשון של הפארק, מסוף רחוב שמורק, מתחיל עכשיו. המטרה היא לחבר ולגשר על הפערים בין השכונות הישנות לחדשות בנתניה".