הגשמים הרבים שירדו בנתניה בתחילת השבוע הביאו לנזקים בבתים ובעסקים פרטיים שהוצפו. באזור התעשייה הישן נתניה, הוצפו מעל 1000 מ"ר של חנות המפעל למטבחים וארונות, "אלפא דרים נגרות מתקדמת בע״מ". הנגרייה, המשרדים, אולם התצוגה והחנות ניזוקו בסכום גדול מאוד שמוערך במעל עשרות אלפי שקלים.
"הכל קרה פשוט בשניות!", מתארת עדי ניסים את ההצפה שהחלה ביום ראשון בשעות אחר הצהריים. "מקור ביוב ברחוב ממול נסתם והביא להצפה של כל העסק במים חומים. זה לא ייאמן. ניסינו לחייג לעירייה בכדי שתעזור לנו אך התשובה שקיבלנו היא שיורדים גשמים בכל הארץ ופותחים וסוגרים את פנייתנו בכל פעם מחדש מבלי לתת לנו מידע רלוונטי. מדובר נזק בלתי הפיך למקום, לציוד ולנו".
2 צפייה בגלריה
צילום: לעד ניסים
צילום: לעד ניסים
צילום: לעד ניסים
במשפחה טוענים שהבעיה שהביאה להצפה קשורה לביוב של העירייה, אבל נאמר להם שלא יכולים לעזור לנו כי זה קשור לעסק פרטי.
"כל המשפחה והעובדים באו עם מגבים, שלושים אנשים הגיעו למקום וניקו עד הלילה. הבאנו אבנים ענקיות ותחמנו את המקום בניסיון למזער נזקים", מספרת ניסים. "כל אזור התצוגה הלך, המטבחים, הארונות ודברים מיוחדים מעץ, עתיקות למיניהן שמצויים אצלנו שנים ונמכרים במלא כסף. אנחנו עדיין מנסים להעריך את הנזק".
מהעירייה נמסר: "בעקבות פניה למוקד העירוני, הגיע למקום מפקח אשר מצא כי מדובר בפרצת ביוב פרטית השייכת לבעל העסק. בעל העסק עודכן וטיפל במפגע, פקח הגיע למקום לוודא כי הבעיה טופלה ואין הצפות לאורך הרחוב".
2 צפייה בגלריה
צילום: לעד ניסים
צילום: לעד ניסים
צילום: לעד ניסים