1 צפייה בגלריה
חלי גרציאני | צילום: חורחה נובמינסקי
חלי גרציאני | צילום: חורחה נובמינסקי
חלי גרציאני | צילום: חורחה נובמינסקי
18 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשע"ט, קיבלו ביום ראשון תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי. בין המצטיינים גם חלי גרציאני, יועצת חינוכית לגיל הרך מנתניה.
על גרציאני כתבה ועדת הפרס כי היא משמשת דמות מקצועית הראויה להערכה רבה. "היא מסורה לעבודתה ומשקיעה זמן רב מעבר לשעות העבודה הנדרשות", נכתב. "יש לה מיומנות בעבודת צוות העובדת בשיתופי פעולה שונים: בפורום הגיל הרך הרשותי, בצוותי היגוי ובצוות הייעוץ המקצועי. בכל אלה מפגינה נמרצות, יצירתיות, לקיחת אחריות והובלה הן בחשיבה והן בפעולה. חלי מובילה בפיתוח יוזמות של מהלכים חדשניים לשיפור העבודה תוך התבססות על מסד הנתונים והצרכים העולים מהשטח. כך יזמה פיתוח של תוכנית חינוכית בכישורי חיים העוסקת במיניות בריאה לילדי הגן".
בטקס הענקת הפרס לקחו חלק גם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.
בדברי ברכותיה אמרה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי: בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמה אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך".