1 צפייה בגלריה
צילום: אדם גלס
צילום: אדם גלס
צילום: אדם גלס
למה כפר יונה?
"אני גר ביישוב בערך 25 שנה, עוד הרבה לפני שהפכה לעיר. כפר יונה מקום קטן ומשפחתי, שאם מישהו מתעטש כולם יודעים על זה, אבל אין ספק שבשנים האחרונות יש גדילה והתפתחות של המקום, וזה משמח"
משהו מיוחד שקרה לך?
"לפעמים כל מה שצריך זה לקוח אחד שיפרגן לך ואז הכול נפתח. לפני כמה שנים טובות הגעתי לבית של כרמית אור, אישה מיוחדת תושבת כפר יונה, שעובדת כמנהלת בחברת סייבר, והיא פתחה לי את הדלתות להרבה לקוחות אחרים ביישוב. אני לא לוקח כסף לביקור מתושבי כפר יונה, ואם לא צריך לתקן כלום ואין תקלה, אני לא גובה שום דבר. במקרה של כרמית חשבתי שאני בא לעוד תיקון רגיל ובסך הכול סידרתי מה שהיה צריך, אבל מהמפגש הזה משם יצאנו חברים לכל החיים, והיא גם סידרה לי הרבה קליינטים, ועד היום אם היא תקרא לי לעזרה בכל שעה אני אלך אליה".
מה הכי גרוע כאן?
"חסרים לנו כאן מקומות בילוי. אין לנו מסעדות, בתי קפה או פאבים כמו שצריך, וזה מבאס שאין לאיפה ללכת עם האישה בתוך העיר שלנו"
מה כפר-יונאי בעיניך?
"יש כאן אנשים אכפתיים שאם יש בעיה, כולם שמחים לעזור זה לזה ונרתמים. אנחנו חזקים מאוד בקבוצות הווטסאפ של תושבים למען תושבים, ויש כמה קבוצות של אימהות ונשים, וזה נורא מייחד את הקהילה שבמקום"
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"הייתי רוצה לשבת עם בנימין נתניהו. אני אוהב אותו למרות שהוא לא מאה אחוז, ועדיין חושב שאין לו תחליף למרות כל מה שקורה איתו וכל ההאשמות, ואני מאחל לו בהצלחה ושייצא מזה. הייתי מחזק אותו ומבקש ממנו לדאוג יותר למחירי הדירות לצעירים"
מה המקום האהוב עליך בעיר?
"יש את הפארק הגדול בשכונה הצבאית, שזה המקום שכולם הולכים אליו. אני אוהב ללכת לשם עם הנכדים ולשחק איתם שם להעביר איזה שעה-שעתיים בכיף".