לאחר תקופה ממושכת בה ניסו במשטרה ללכוד פורץ שחדר וגנב רכוש במספר הזדמנויות, הם הצליחו ללכוד אותו גם בעזרת מצלמת מיטת תינוק, שתעדה אותו ואת שותפו בשעת מעשה.
הפורץ אף הגיע לעיר נתניה, פרץ לבית בעיר וגנב ממנה רכוש בשווי 70,000 שקלים.
1 צפייה בגלריה
צילום מסרטון: דוברות המשטרה
צילום מסרטון: דוברות המשטרה
צילום מסרטון: דוברות המשטרה
תחילה, דווח על פריצה למזכירות קיבוץ בצפון בינואר השנה, הפורץ גנב מהמקום מזומנים בשווי 20 אלף ש"ח, כרטיס אשראי ותוי שיי, חוקרי מז"פ מצאו במקום עקבות דם. משנבדקה הדגימה התגלת זהותו של החשוד ונעשו מאמצים לאתר אותו באיזור הצפון מכיוון שלא היה לו מקום מגורים קבוע.
כאמור, לאחר חודשים ובחודש ספטמבר פרץ לבית בנתניה ממנה גנב יחד עם אחר, תכשיטים בשווי 70 אלף ש"ח, החשודים צולמו במצלמת העריסה של תינוק המשפחה. החשוד זוהה בתמונה ממצלמת העריסה והחיפושים אחריו הורחבו לאיזור השרון.
עבר חודש, ולוחם משמר הגבול, בחופשה הגיע לביקור אצל הוריו במגדל העמק, אביו אמר לו כי הוא שומע רעשים מדירת השכן שאמור להיות מצוי בחופשה מחוץ לארץ. הלוחם ניגש אל הדירה וזיהה את הימצאות הפורץ, זה ניסה להימלט תוך שהוא משאיר את כלי הפריצה בבית. הלוחם יחד עם שוטרי תחנת מגדל העמק רדפו אחריו והחשוד נתפס בסמוך לבית.
הפורץ נעצר ולאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה של חוקרי תחנת מגדל העמק הפורץ הובא לדין בגין שלושת ארועי הפריצה.
פריצה לבית או עסק, מלבד שפוגעת ברכושו ובטחונו של אחר, עלולה להסתיים בארוע אלים ואף בפגיעות בנפש במקרה בו נתקל הפורץ בקורבן. משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות כל ארועי פריצה ותפעל להביא את העבריינים אל מאחורי סורג ובריח.