2 צפייה בגלריה
צילום: רני לוריא
צילום: רני לוריא
צילום: רני לוריא
רשת MOVIELAND (מובי-לנד) חנכה השבוע מתחם קולנוע חדש ומשודרג במרכז הבילוי והקניות Y סנטר פולג שבאזור התעשייה בנתניה. מתחם מתמקד בחווית הצפייה בסרט מחוץ לבית ורוצה להפוך אותה לאיכותית, מפונפנת ואקסלוסיבית, ובעיקר להביא עמו בשורה חדשה וחוויה שתהפוך את היציאה מהבית לחגיגה.
במתחם פרושים 11 אולמות קולנוע עם 1,000 מקומות ישיבה בהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח, והוא יחליף את מתחם הקולנוע הראשון בפולג, "גלובוס מקס", אשר נפתח בשנת 2007 ונסגר לפני כשנה.
כל האולמות מאובזרים בציוד הקרנה וסאונד חדישים ומתקדמים, הכוללים מקרני לייזר 4K, המבטיחים תמונה בהירה וחדה, מסכים גדולים ומערכות סאונד איכותיות. הצופים יקבלו שדרוג גדול במקומות הישיבה שהפכו לנוחים יותר וכוללים כסאות Rocker (גב גמיש) נוחים במיוחד. בשני אולמות ה-Upgrade ייהנו הצופים מספות מעוצבות ונוחות במיוחד וגישה ללאונג' אקסקלוסיבי לפני ואחרי הסרט.
2 צפייה בגלריה
צילום: רני לוריא
צילום: רני לוריא
צילום: רני לוריא
במתחם הקולנוע יפעל גם אולם מיוחד עבור ילדים, אשר הוקצו בו שורות שלמות עם כורסאות המותאמים בגודלם לילדים עד גיל 12. אלו לא ירגישו מקופחים ויזכו לחוויית צפייה "כמו הגדולים" שתכלול גם מתחם השתרעות עם פופים נעימים. לאולם חדר מסיבות צמוד.
בנוסף, יפעל במקום מזנון גדול ומגוון במיוחד בעל מודל שירות ותמחור חדשני, הכולל מילוי חוזר חינם (Refill) לשתייה, תפריטים בתמחור מיוחד לילדים, ומגוון רחב מאוד של מוצרים. מלבד סרטים, יתקיימו במתחם MOVIELAND החדש מגוון הרצאות, מפגשים קהילתיים ועוד.
אפי ליפשיץ מנכ"ל MOVIELAND אמר: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם יכין ועל האפשרות להביא את הדור הבא של בתי הקולנוע לעיר נתניה. MOVIELAND תספק לקהל המקומי קולנוע מעוצב בסגנון החוגג את חוויית הצפייה המשותפת על המסך הגדול, וכזה שיהיה חלק אמיתי מחיי הקהילה באזור. אנו מזמינים את כל תושבי נתניה והסביבה לגלות את הקולנוע מחדש.