חג שמח: עמותת מטב, העוסקת בפיתוח ומתן שירותים לאזרחים ותיקים, העניקה החודש מענק הוקרה ייחודי למטפלות סיעודיות תושבות נתניה. זאת, במסגרת מענק למטפלות סיעודיות שעבדו בעמותה בשנת 2018. ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב, מסר כי מדובר במענק הוקרה שניתן בהתאם להחלטת הוועד המנהל והנהלת העמותה, במטרה להוקיר ולהכיר בעבודה המקצועית והמסורה של המטפלות.
1 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
למטב 50 סניפים ונקודות שרות ברחבי הארץ, בין היתר באיזור השרון והיא מעניקה שירותי סיעוד ללמעלה מ-30,000 לקוחות. המענק הינו חלק מתוכנית הטבות ייחודית שפותחה רק במטב עבור מטפלות סיעודיות, במטרה להיות מקום העבודה הטוב ביותר עבורן.
"בכל יום מגיעות מטפלות של מטב לבתיהם של אזרחים ותיקים על מנת לסייע להם, ומביאות איתן אור, שמחה, חברות, עזרה והקלה על הבדידות" אומרת דלית רוטמן בביוף מנהלת מרחב השרון בעמותת מטב. "הן עושות עבודה חשובה שמשפיעה באופן ישיר על איכות החיים של המבוגר בו הם מטפלות, וכך גם על איכות החיים של המשפחה הקרובה. מגיעה להן הערכה, הכרה ותודה, וזאת בדיוק הסיבה שבשלה החליטו במטב להעניק למטפלות שעובדות במטב מענק כספי."
"חשוב לי להדגיש כי מענק זה הינו ייחודי בענף הסיעוד," אומר שטרסברג. "למרות העבודה המאתגרת של המטפלות והמחויבות הגדולה שלהן כלפי האזרחים הוותיקים, לצערי אין מספיק הערכה ציבורית והכרה בחשיבות התפקיד שהן מבצעות. הן תורמות מעצמן מעל ומעבר, מגלות אחריות ונאמנות ארוכת שנים למטופלים שלהן. זו עבודה מקצועית, והן מהוות, פעמים לרב, משענת ומקור תמיכה משמעותי למטופלים. בזכות עבודה קשה ומאומצת, שטומנת בחובה רגישות אין קץ, הן מצליחות להעניק לקשישים סיוע פיזי וליווי, וגם ידידות ורגעי חסד" .