למה נתניה? "אני במקור מאשדוד, אבל נמצאת כאן בנתניה כבר ארבע שנים. חיפשתי להחליף אווירה ונתפסתי על נתניה. יש כאן אנשים חמים והמון אומנות, ואני מאוד מתחברת לזה".
משהו משוגע שקרה לך? "אני לא אשכח, שפעם אחת לא היה מקום במונית שירות אחרי בילוי, אז החלטתי שאני נכנסת לתא המטען. אמרתי, מה עכשיו נתפצל? באנו ביחד ונחזור ביחד".
1 צפייה בגלריה
שלי לוי על הבר | צילום: אסף פרידמן
שלי לוי על הבר | צילום: אסף פרידמן
שלי לוי על הבר | צילום: אסף פרידמן
מה הכי גרוע כאן? "באופן כללי אני אחת שמשתדלת לא להסתכל על השלילי, החיים ככה כי הם פשוט ככה. אולי קצת הזיהום שיש לנו בחוף פולג בחוף ובמים, עם השפכים של נחל פולג".
מה נתנייתי בעינייך? "אנשי ים, שאוהבים את החופש שלהם ואת הגלים. אנשים עממיים מאוד. בארבע שנים הסביבה שלי גדלה בטירוף, זה לא היה קורה באף מקום אחר".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק? "מגי אזרזר, שהבנתי במקרה שהיא גם נתנייתית, לפחות במקור. אני אוהבת מאוד את הביטחון ואת ההומור שלה, תמיד ישירה, אומרת מה שהיא חושבת. הייתי שואלת מאיפה האומץ לעשות כל מה שהיא עושה בלי מחסומים, זה לא קל להביא את עצמך ככה מול אנשים".
מה המקום האהוב עלייך בעיר? "אני אוהבת ללכת ליד ה'בלו ביי', יש שם מקום מטורף, מלא סלעים בתוך המים, אחרי הליכה של בוקר. מקום ממלא ומנקה את הראש, אין על הים".