1 צפייה בגלריה
אריה יהודה לשובר. צילום: מתוך דף הפייסבוק של אריה יהודה לשובר
אריה יהודה לשובר. צילום: מתוך דף הפייסבוק של אריה יהודה לשובר
אריה יהודה לשובר. צילום: מתוך דף הפייסבוק של אריה יהודה לשובר
אריה יהודה לשובר, בן 73 מנתניה, נהרג אתמול (רביעי) בעת תאונת צניחה סמוך למצוק ארסוף. בני משפחתו וחבריו נותרו המומים וכואבים.
התאונה קרתה בשעה 13:47 עת מצנח הרחיפה שבו היו הוא ועוד תיירת מארה"ב התרסק על הצוק בסמוך לארסוף. הוא נותר מחוסר הכרה והנערה כבת 15 היתה בהכרה, אך הם היו לכודים על הצוק ללא גישה. מסוק צבאי הוזנק למקום ולוחמי 669 וכבאים הגיעו על מנת לחלץ את השניים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק לבי"ח את הנערה, כבת 15 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלות בגפיים ואת אריה יהודה לשובר.
חברו, אברהם סופר, סיפר למיינט נתניה: "הוא היה אדם נפלא שעוזר תמיד לזולת. אני ריחפתי איתו לפני שנתיים והתרשמתי ממנו מאוד. תמיד היה לוקח חולים וחולי סרטן לצניחות בהתנדבות.
"אריה היה בנאדם שמח, דרום אמריקאי, תמיד עם חיוך על הפנים, היה חשוב לו שכולם מסביבו יהיו שמחים. מבחינתנו הוא נקטף באמצע החיים. הוא התנהג כמו בן 18 מבחינת כוח ועשייה. אנחנו בהלם. אנשים קנו כרטיסים לצניחות למחר, להיום. אבל הכל נפסק. הוא תמיד רצה לגעת בשמיים, אז עכשיו הגיע ממש למעלה".
בשעה זו נערכת הלווייתו של אריה יהודה לשובר, ההתכנסות ב14:00 בבית הכנסת ישראל הצעיר. בשעה 15:00 תחל ההלוויה בבית העלמין בשיכון ותיקים.