*** סרטון מהרשתות החברתיות נשמח לתת קרדיט לצלם.
ביום שישי האחרון נדרסה הולכת רגל בחניון של קניון השרון בנתניה. ג'יפ שעשה סיבוב מהיר בחניה פגע באישה כבת 60 שחצתה את נתיב הנסיעה.
מאבטחים ועוברי אורח שהיו שם הגיעו אליה כששכבה ללא ניע על רצפת החניון. כוחות החירום הוזעקו למקום ופינו אותה במצב קל לבית החולים 'לניאדו'.
שמעון סבח חובש 'איחוד הצלה' בסניף נתניה שהגיע למקום מדווח: "בהגיעי למקום מצאתי נפגעת בשנות ה- 60 לחייה, כאשר היא שוכבת על רצפת החניון לאחר שנפגעה מרכב. היא סבלה מחבלה בגפיים. יחד עם חובשים נוספים הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה במצב קל לבית החולים".
1 צפייה בגלריה
תאונה בחניון קניון השרון | צילום מהרשת החברתית - נשמח לתת קרדיט לצלם
תאונה בחניון קניון השרון | צילום מהרשת החברתית - נשמח לתת קרדיט לצלם
תאונה בחניון קניון השרון | צילום מהרשת החברתית - נשמח לתת קרדיט לצלם
באי קניון השרון מכירים היטב את החניון, אותו רבים מהם מגדירים כבעייתי, מאחר והוא ידוע כצפוף ועמוס מאוד. מיקומו במרכז העיר, אזור שאינו מרובה בחניה, הופך אותו לחניון מבוקש, אך בקומותיו הראשונות אין הרבה מקומות חניה, והקומה השלישית שלו עמוסה במיוחד בשל כניסה ישירה אליו מצומת נתניה. גם כשממשיכים לרדת בקומות החניון העומס לא פוחת.
במקרה הנוכחי הנהג נסע בחניון הצר במהירות, ובסיבוב לא הבחין בהולכת הרגל, מה שהוביל לתוצאה הקשה שלפניכם:
מקניון עופר השרון בנתניה נמסר: "הגברת הנפגעת נפצעה כשנכנסה עם הליכון לחניון הקניון וזאת על אף השילוט הקיים במקום האוסר על כניסה רגלית דרך החניון ואזהרות השומרים במקום בעל פה. מיד עם התרחשותה של התאונה ניגשו שני מאבטחים של הקניון וסייעו לנפגעת, הזמינו לה אמבולנס ודאגו לפינוייה המיידי לבית חולים. חשוב לציין כי החניון הינו מואר ומשולט וקיימת בו פריסת באמפרים כנדרש בחוק ועפ"י כל דרישות הבטיחות. החניון עומד בכל תקני התנועה והבטיחות וכך גם השילוטים בו. עוד חשוב לציין כי אין הבדל בין תאונה בכביש עירוני או בחניון וההחלטה לתת ו/או להשאיר רשיון נהיגה הינה באחריות משרד הרישוי. אנו מאחלים החלמה מהירה לנפגעת".