לסוף הזה שירה אמיר יחיאל לא ציפתה: מעטפת כסף הפתיעה אותה אתמול (ג') וסיימה את הסיפור שלה בצורה משמחת.
תזכורת: לפני פחות מחודש עת שיצאה שירה מעבודתה ברכבת ישראל והגיעה לרכבה שחנה במגרש החנייה של הרכבת בנתניה היא הופתעה לגלות שהוא לא באותו מצב שבו השאירה אותו.
צד ימין של הרכב היה מרוסק עקב פגיעה מצד רכב אחר. נקודת האור היתה הפתק שמצאה על השמשה. היא חשבה בתחילה שהנהג הפוגע השאיר לה פרטים כדי שתחזור אליו, אבל מה שגילתה במקום זה העלה את חמתה.
בפתק נכתב רק: "אני חושבת שעיקמתי קצת (חנית צמוד)" - בתוספת סמיילי.
2 צפייה בגלריה
הפתק המרגיז. צילום: שירה אמיר יחיאל
הפתק המרגיז. צילום: שירה אמיר יחיאל
הפתק המרגיז. צילום: שירה אמיר יחיאל
שירה, גרושה ואם לארבעה, סיפרה כי הרכב חשוב לה מאוד. "הרכב זה הרגליים שלי ושלהם. אני עובדת מאד קשה עבור כל שקל. וזה מרתיח שיש אדם שלא אכפת לו מרכושו של האחר. גזר הדין עמד על אלף שקלים השתתפות עצמית.
אבל כבר באותו שבוע היא הופתעה לגלות שישנם אנשים טובים באמצע הדרך כשבסוכנות טויוטה בה תיקנה את הרכב נתנו לה רכב חלופי בחינם, והחזירו את רכבה בהקדם כשהוא נקי ומצוחצח.
וזה לא היה הכל. אתמול (ג') חזרה שירה לרכבה, התניעה והחלה לנסוע, כשהבחינה לפתע במעטפה על השימשה.
2 צפייה בגלריה
המעטפה שנמצאה. צילום: פרטי
המעטפה שנמצאה. צילום: פרטי
המעטפה שנמצאה. צילום: פרטי
"התחלתי לנהוג ופתאום אני רואה מעטפה על שמשת החלון. נסעתי לאט, כמה מטרים, עדיין בתוך החניון של הרכבת, זה לא שטסתי... מזל", היא סיפרה למיינט נתניה. "עצרתי בצד. על המעטפה אותו כתב יד של הבחורה שפגעה ברכב והכיתוב: 'סליחה', עם אותו סמיילי עצוב. בתוכה היו מלא שטרות של כסף".
שירה גילתה 1,000 שקלים במזומן, הם עלות ההשתפות העצמית, כפי שציינה בכתבה. אף אדם לא נגע במעטפה ולא לקח את הכסף במהלך כל היום, השטרות והסמיילי חיכו לה.
איך התחושה?
"אני בהלם. זה ממש ממש מרגש אותי. היא כנראה חיפשה את הרכב כי אמרתי שאני עובדת רכבת, אז מן הסתם כל יום הרכב שלי חונה בתחנת נתניה. איזה כיף!"