ביום רביעי שעבר (יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל), נתקיים טקס המשואות בו נשתתפו קצינים וחיילים מכל יחידות צה"ל המתגוררים באזורים שונים בארץ.
1 צפייה בגלריה
סמ"ר נטע רדמרד | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר נטע רדמרד | צילום: דובר צה"ל
סמ"ר נטע רדמרד | צילום: דובר צה"ל
אחת מהחיילות שזכתה למעמד זה היא סמ"ר נטע רדמרד בת ה-21 מנתניה. רדמרד התגייסה באוגוסט 2016 לאגף התקשוב וההגנה בסייבר ולאחר מכן עברה קורס טכנאי מערכות מחשוב ונשארה לפקד על הקורס עצמו. במסגרת הקורס פיקדה על חמש מחלקות. כעת, לוקחת נטע הפסקה מהשגרה הצבאית ומתאמנת באינטנסיביות לקראת טקס המשואות המיוחל "אני מתרגשת בטירוף לקראת הטקס, עדיין קשה לי לקלוט את המעמד הכול כך מיוחד הזה, אני לא רוצה שהחוויה הזאת תיגמר", ציינה נטע.
היא מספרת על שגרת החזרות האינטנסיבית, "אנחנו צועדים בכל מזג אוויר ומגיעים בצעידות ליותר מ-20 ק"מ ביום", הדגישה. התהליך שבסופו של דבר הסתיים בכך שנטע תצעד כדגלנית בטקס המשואות, החל כשהמפקד שלה התקשר אליה ואמר לה שיש מיונים בצריפין ושתבוא. נטע מספרת כיצד נבחרה להשתתף בטקס, "עברתי מיון אחד, ועוד אחד, עד שלבסוף עברתי את כל המיונים. אלו היו מיונים רבים בפרק זמן קצר ידעתי שאני מספיק רוצה להשתתף בשביל להמשיך בכל מצב".
נטע מרגישה שהיא מייצגת, בין היתר, את המקום שממנו באה "אני מרגישה שאני מייצגת את העיר שלי, נתניה. זה באמת נותן משהו לדעת שאת היחידה מהעיר, הפנים שלה, אני מבינה שכל החברים שלי מהבית ומהאזור יודעים וכולם מקבלים השראה", ציינה. נטע מסיימת בברכה למדינה ולעירה לרגל יום העצמאות, "אני מאחלת לכולם שיהיו בריאים ויקומו כל בוקר עם חיוך, וכמובן חג עצמאות שמח למדינה שלנו!"