שלושת הנערים מנתניה החשודים בתקיפתה של רחל (רלי) שמש בכפר סבא השבוע, הובאו בצהריים (ה') לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה, כפי שביקשה המשטרה. המעצר אכן הוארך בחמישה ימים עד ליום שני הקרוב.
  • קראו גם || האישה רחל שהותקפה על ידי נערים מנתניה: "איך היו מגיבים אם זה היה קורה לסבתא
-
הבוקר התראיינה רלי לאולפן ynet וסיפקה עוד מעט פרטים על תחושותיה בעקבות המקרה המכוער.
1 צפייה בגלריה
האישה שנשדדה בכפר סבא | צילום מתוך מצלמות האבטחה
האישה שנשדדה בכפר סבא | צילום מתוך מצלמות האבטחה
האישה שנשדדה בכפר סבא | צילום מתוך מצלמות האבטחה
"הייתי מאוד רוצה לראות את הנערים שתקפו אותי, להסתכל להם בעיניים. אומרים שהם ילדים טובים? גם לי יש ילדים ונכדים בגיל שלהם, ולא עולה לי בראש שמישהו מהם יעז לעשות משהו כזה", אמרה רלי.
האירוע זיעזע את איזור השרון לאחר שצילומים ממצלמות האבטחה המתעדות את האירוע כולו - הודלפו לרשת. גולשים ותושבים שנחשפו לסיפור הביעו מורת רוח וכעס על התנהגות הנערים, ועל כך שתקפו אישה מבוגרת שחלשה הרבה יותר מהם. "צריך להכניס אותם לכלא להרבה שנים", כתב אחד מתושבי נתניה, העיר ממנה הגיעו הנערים.
סנגורו של אחד החשודים, עו"ד ג'ק סגרון, אמר: "המשטרה עושה מה שהיא עושה בדרך כלל בתיקים כאלו: בודקת אפשרויות של השתתפות באירועים אחרים. כלומר, לוקחים את האזור הגיאוגרפי, לוקחים אירועים נוספים שהיו על ציר הזמן אחורה ומנסים לשייך אותם לחשודים. לטענת מרשי הוא לא קשור לשום אירוע אחר. לגבי האירוע שבגינו נעצר הוא מודה, מביע חרטה, מתנצל ומבקש באמת מחילה על מעשיו".
על פי המשטרה, בחקירתם הודו שתכננו את השוד והביעו חרטה. ההורים של אחד מהם אמרו: "הם ילדים טובים והמעשה הפתיע אותנו. זה לא מתאים להם. אנחנו בהלם ממה שקרה. קיווינו שהאישה תהיה פה כדי שנבקש ממנה סליחה".
(השתתפו בהכנת הידיעה: רועי רובינשטיין, רענן בן צור ואלכסנדרה לוקש)