למה נתניה?
"נולדתי בנתניה ואני גר בעיר כל החיים שלי. אני מתגורר בשכונת פולג, וזאת אחלה שכונה לגור בה. יש לי ים קרוב, קניון קרוב, אזור תעשייה קרוב, וכל מה שאני צריך ורוצה נמצא לידי וזה נחמד שהכול נגיש".
1 צפייה בגלריה
אלון עבדי
אלון עבדי
אלון עבדי
(צילום: אסף פרידמן)
משהו מיוחד שקרה לך?
"עד שאתגייס לצבא אני עובד בסניף של רשת השייקים והמיצים ReBar במתחם סוהו, באזור התעשייה פולג בעיר. זאת עבודה סבבה ויש שם אחלה אווירה ואחלה עובדים, וגם האנשים שבאים אלינו, הלקוחות, הם נחמדים וזה כיף, כולל גם כמה סלבז פה ושם. אני יודע להכין בעל-פה את כל המשקאות שלנו, וגם מסתדר עם הבקשות המיוחדות של הלקוחות. משהו מיוחד שקרה לי זה שהגיעה אלינו פעם לקוחה והייתי לבד במשמרת, והיא ביקשה ממני להכין איזה עשרה משקאות שהייתי צריך לעשות בו-זמנית, וזה היה אתגר, אבל הסתדרתי".
מה הכי גרוע כאן?
"יש המון מקומות שבשבת הם סגורים וזה מבאס. אני חושב שיותר מקומות בעיר צריכים להיות פתוחים גם בשבת, ושיהיה יחס שווה בין הדתיים לחילוניים. נגיד אני רוצה לצאת בשבת, אין לי הרבה אופציות, אני מוגבל וזה משהו שהייתי רוצה שישתנה".
מה נתנייתי בעיניך?
"שיש לנו מגוון של עדות ותרבויות בעיר, וזה נורא נחמד וכיף ומאפיין את העיר. יש כאן הרבה צרפתים והרבה מהעדה האתיופית, וזה משפיע עלינו בשפת הדיבור ובסלנג, ואתה מקבל מהם דברים ולומד מהם על חגים ומנהגים שלהם, וזה משהו שלא רואים בערים אחרות".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"ארנולד שוורצנגר. זה בחור שפחות מכירים אותו בני גילי, אבל אני קראתי עליו וראיתי כמה סרטים שלו, והוא גם היה שרירן ידוע וגם שחקן מוכר, שעד היום עוד מופיע בסרטים, וגם היה פוליטיקאי, וזאת דמות מעניינת ומישהו שהייתי שמח לשבת איתו. יוצא לי לראות סרטים שלו מלפני 20 ו-30 שנה, ואני ממש מתחבר ואוהב".
מה המקום האהוב עליך בנתניה?
"חוף פולג. חוץ מכמה חודשים בחורף, זה המקום שאני הכי אוהב ללכת אליו עם חברים. בחורף זה יותר לשבת עם חברים באחד מבתי הקפה בעיר".