תושבים בנתניה ממשיכים לתת את הדעת בנוגע לגילוי אודות תשעת התיירים נושאי הקורונה שבילו בעיר לפני כשבועיים ובאו במגע אם האוכלוסייה לפחות באיזור המלון בו שהו – המלך דוד.
הבוקר פרסמנו את הודעת המלון שניסה להרגיע את הרוחות בנוגע למידע ועוד קודם לכן הוציאה עיריית נתניה הודעה לקונית בה מסרה כי "העירייה בקשר עם משרד הבריאות בנושא ואנו נפעל על פי הנחייתם כפי שנעשה במקרים הנוספים ברחבי הארץ".
1 צפייה בגלריה
בהלת הקורונה
בהלת הקורונה
בהלת הקורונה
(צילום: shutterstock)
הבוקר שוחח עם 'מיינט נתניה' סגן ראש העירייה, אפרים בולמש, המשמש גם כממונה על התיירות וקשרי החוץ של העיר, והתייחס לאירועים האחרונים. "משרד הבריאות יודע לעשות את הבדיקות שלו ועובדה שהכניס לבידוד את מי שחשב לנכון", אמר בולמש והוסיף: "אין בעיה להביע דאגה מופרזת ולזרוע פניקה ולומר כי יש להכניס להסגר את כל עובדי המלון, כל הספקים של המלון וכל האורחים של המלון.
"אפשר להתלהם ולסגור את כל המדינה בהבל פה - אבל לא נעשה כך. לכן אני מציע שניתן למשרד הבריאות לבדוק ולטפל. הם המומחים ולא רב סרן שמועתי. עברו ימים רבים מאז שהיו כאן ותודה לאל שאין כלום וטוב שכך".
במקביל לכך, לתושבים בנתניה הייתה לא מעט ביקורת על המתרחש. "ממליץ לעיריית נתניה להציב דוכנים בנקודות מפתח בעיר עם עובדי מד"א שיבדקו חום ותסמיני מחלה למי שחושש לבריאותו בגלל מגע עם נשאי קורונה ולא רוצה להגיע לבדיקות מקיפות לחינם", כתב תושב העיר.
תושבת אחרת הביעה דאגה מהולה בכעס בנוגע לאחריות האישית של התושבים. "למה נראה לכם שאנשים יישארו בבית שלהם להסגר לשבועיים? אתם מעניינים להם אתם יודעים את מה. הם ינהלו את חייהם כרגיל".
תושבת נוספת התייחסה לנושא בפן הארצי – "זה מחדל רציני, לא מבינה איך אחרי כל הדברים שקרו נותנים לתיירים להיכנס לארץ ועוד להסתובב ככה בהמון אתרים".