המהפך של חודש יוני: אחרי שנראה היה שנתניה מראה סימני התאוששות מהמשבר, גדל מספר החולים המאובחנים בקורונה בחודש האחרון. מנתונים שמפרסם היום (רביעי) משרד הבריאות עולה כי בחודש יוני בלבד אובחנו 138 מתושבי נתניה כחיוביים לנגיף . בשלושת הימים האחרונים בלבד (ראשון-שלישי) אובחנו 19 תושבים עם קורונה.
1 צפייה בגלריה
המספרים ממשיכים לעלות
המספרים ממשיכים לעלות
המספרים ממשיכים לעלות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
הנתון החודשי מציב את נתניה במקום ה-11 במספר הנדבקים מבין ערי ישראל (ללא התייחסות לגודל האוכלוסייה). בראש רשימת הנדבקים ניצבת ירושלים עם 992 חולים חדשים ואחריה תל אביב עם 787 ובני ברק עם 626. באשדוד אובחנו ביוני 417 חולים חדשים. בבת ים אובחנו 274, בערערה שבנגב 243, ברהט 235, בפתח תקווה 216, בבאר שבע 215, בחולון 157, וכאמור בנתניה 138 נדבקים.
מפרסום ynet עולה כי בניגוד לסגרים הנושמים הקודמים, משרד הבריאות מבקש כעת להכריז על סגרים נוקשים יותר ועל שטחים גדולים יותר בתוך ערים. בין הערים ששמותיהן הוזכרו כמועדות להיכנס לרשימה: דימונה שבה נרשם זינוק גדול בתחלואה, קריית גת, אשדוד ועוד. בהתייעצות שקיים אמש (שלישי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא העניק אור ירוק למשרד הבריאות להכין רשימה של מקומות שעליהם יוטל סגר, על פי פרמטרים מסוימים שייקבעו.