החופש גדול: בני נוער בנתניה יוכלו לקבל הנחות של עד 40 אחוז במגוון בתי עסק בעיר, בעזרת "TeenCard". בעבר הכרטיס היה מחולק לבני הנוער בסוף שנת הלימודים, במסגרת טקס חלוקת התעודות. בגלל מגיפת הקורונה הוחלט כי הוא יחולק ללא תשלום במועדוני הנוער הפזורים בעיר. מדובר ביוזמה שעברה מיתוג מחדש - בשונה משנים קודמות בהן גובה ההטבות היה נמוך, הוחלט על גישה שיווקית חדשה, בה בכל שבוע תינתן הטבה גדולה ומשמעותית בחלק מבתי העסק, שיכולה להגיע לעד 40 אחוז הנחה.
2 צפייה בגלריה
בדרך לקניון | צילום המחשה: pixabay
בדרך לקניון | צילום המחשה: pixabay
בדרך לקניון | צילום המחשה: pixabay
(בני נוער | צילום המחשה: pixabay)
עד כה הצטרפו ליוזמה מבחר בתי עסק מתחום פנאי ובילוי וכן אטרקציות ומזון, ובהם הצ׳יפסריה, גלידת ג׳לטו, פארקי טרמפולינות, קריוקי, באולינג, חדרי בריחה ועוד. ההטבה השבועית תפורסם בעמוד האינסטגרם של מחלקת הנוער "הבמה".
סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל-סיידון, הממונה על אגף הנוער והצעירים: "חשוב לי שהצעירים ייצאו ויבלו כאן ולא במקומות אחרים. לכן, החלטתי כי הקיץ הזה, יותר מתמיד, הדאגה לנוער בחזית. צר לי שהשנה לא נוכל לעשות אירועי חלוקה גדולים כבכל שנה, אך אני בטוחה שהדבר לא יפגע ביכולת חלוקת הכרטיסים".
מאריתו קבדה, מנהלת אגף הנוער והצעירים, מסרה: "כרטיס ההטבות TeenCard מוזיל עלויות לנוער ומקל על בחירת מקומות הבילוי. אין ספק שהכרטיס הוא מיזם מצוין שלדעתנו גם נותן פתרונות תעסוקה לנוער בתקופת הקיץ".
2 צפייה בגלריה
כרטיס ההטבות לנוער הנתנייתי
כרטיס ההטבות לנוער הנתנייתי
כרטיס ההטבות לנוער הנתנייתי
(צילום: באדיבות עיריית נתניה)