חברת נתיבי ישראל החלה בעבודות להארכת נתיב התנועה בכביש 57 שמאלה, לכיוון דרך דגניה שבשכונת קריית השרון.
הארכת הנתיב תאפשר זרימת תנועה טובה יותר מכביש 57 לכניסה למזרח העיר, ותקטין את העומס משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף, ולצפון ולמרכז העיר. מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של כביש 57, העובר דרך נתניה, כפר יונה ויישובי המועצה האזורית לב השרון.
1 צפייה בגלריה
פיירברג-איכר עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'
פיירברג-איכר עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'
פיירברג-איכר עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'
(צילום: יח"צ)
במסגרת השדרוג, ייסללו נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים משני צידי הכביש.
כמו כן, יש כוונה כי בהמשך יבוטלו רמזורים ויוקמו "מחלפונים" לאורך הכביש. זאת, כדי לאפשר נסיעה רציפה לכיוון כפר יונה, בלי רמזורים, עד כביש 6, ולכיוון נתניה עד היציאות לכביש החוף.
שדרוג הכביש הוא חלק מתוכנית עבודה כוללת לתשתיות התחבורה באזור נתניה רבתי, בהיקף של מיליארדי שקלים. על התוכנית סיכמו ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, וממלא מקומה והממונה על התחבורה, אלי דלל, עם שר התחבורה דאז, ישראל כץ.
"העירייה עושה בשנים האחרונות כל מאמץ כדי לקדם את תשתיות התחבורה של נתניה, וכדי להקל עד כמה שניתן על תושבי העיר ועל הבאים בשעריה", אומרת ראש העיר פיירברג-איכר. "בין הפרויקטים הבולטים המקודמים ניתן למנות את כביש איינשטיין ואת מיחלוף גשר האחדות".
"זאת הסנונית הראשונה לשדרוג כולל של הכביש, המשמש רבים מתושבי נתניה", מוסיף דלל. "ראש העירייה, אנוכי ואנשי המקצוע ממשיכים לפעול למען תחבורה יעילה ומשופרת לתושבי העיר".