למה דווקא נתניה?
"כל היתרונות האפשריים נמצאים בה. עיר מדהימה ביופייה, צמודה לים, מציעה שפע של מקומות תעסוקה, בתי ספר מהאיכותיים בארץ, אקדמיה. בנוסף נתניה קרובה לתל אביב (20 דק' ברכב) וירושלים (בסביבות השעה), מונגשת מבחינת תחבורה ציבורית (כמובן שתמיד אפשר להשתפר עוד), רוב הקווים שנוסעים מצפון לדרום וההפך עוצרים בעיר, שתי תחנות רכבת, מוניות, מיזמים של רכבים שיתופיים ועוד. אבל הדבר הכי חשוב למה דווקא נתניה, זה כמובן האנשים! יש משהו ב-DNA הנתנייתי שהוא ייחודי ושונה מכל DNA של הערים האחרות. הנתנייתים הם פטריוטים של העיר שלהם, של בתי העסק שקיימים רק פה, של הים והטיילת, של קבוצת הכדורגל, והפטריוטיות הזו מתבטאת גם באחדות ובדאגה האחד לשני של התושבים".
1 צפייה בגלריה
מיכאל שמייצר
מיכאל שמייצר
מיכאל שמייצר
(צילום: פולינה בליקוב)
משהו משוגע שעשית?
"הדבר המשוגע ביותר שעשיתי היה להזמין טיסה לא מתכוננת מהיום להיום. לפני כמה שנים קמתי בבוקר עם תחושה לא טובה שהשגרה גורמת לי לשעמום וחוסר מוטיבציה, הייתי חייב לקבל זריקת מוטיבציה ממקום אחר, לכן החלטתי שכדי לצאת מאותו המצב אני חייב לשנות סביבה לכמה זמן וטסתי להולנד, בערך לשבוע".
מה הכי גרוע כאן?
"לא פיתחנו עדיין כתושבים מודעות למיחזור ולניקיון. אני עושה הרבה ריצות והשתתפתי בלא מעט מרוצי חופים שנערכים בעיר, וכשאני יוצא החוצה לריצה או הליכה אני רואה יותר מדי לכלוך של אנשים, גם בפארקים ובגנים".
קראו גם:
מה נתנייתי בעיניך?
"הכי נתנייתי בעיני זה לרדת במעלית לחוף הים, יש כבר אחת ותכף תהיה אחת נוספת ליד מלון איילנד. שם נפגשים עם הפנים האמיתיות של נתניה, באותן כמה שניות שאתה מחכה שהיא תסגר ותתחיל לעלות או לרדת, אתה רואה את הפסיפס המיוחד של נתניה: צרפתים, רוסים, אתיופים, מזרחים ואשכנזים – כולם שם וזה נפלא!"
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל. לשמוע את התוכניות שהיו לו עבור מדינת ישראל, לראות אחרי שנהיינו לסטארט-אפ ניישן שזו הייתה משימת העל מבחינתו, מה הכיוון הבא שאנחנו צריכים ללכת בו".
המקום האהוב בעיר?
"המקום האהוב עלי ביותר הוא בסוף הטיילת לכיוון דרום, מתחיל שלב של טיילת שבו נמצאים פסלים שמזכירים לי מאוד את ברצלונה ופארק גואל (Park Güell) , אחד האתרים שהכי אהבתי לבקר בספרד, ובגלל הדימיון, זה הופך את המקום למאוד מיוחד עבורי ואף נוסטלגי".
איך עברה עליך תקופת הקורונה? איך השפיעה אישית ומקצועית?
"הקורונה השפיע קשה על כולם וגם עלי, תחום היח"צ הפרסום והשיווק נפגעו באופן משמעותי בתחילת המשבר, המון חברות התחילו בתהליכים של צמצומים וחלקן אף נסגרו והתפרקו. למזלי ולשמחתי המשרד שאני עובד בו, ידע להיערך בזמן והגיע לשיא המשבר ברמת מוכנות גבוהה. זו תקופה, והיא תעבור, וחשוב בנתיים שכולנו ננסה 'להיכנס מתחת לאלונקה' ובתקווה שהכל יעבור מהר, ונחזור לשגרה נורמלית".
למה דווקא נתניה?
"כל היתרונות האפשריים נמצאים בה. עיר מדהימה ביופיה, צמודה לים, מציעה שפע של מקומות תעסוקה, בתי ספר מהאיכותיים בארץ, אקדמיה. היא גם קרובה לתל אביב (עשרים דקות ברכב) ולירושלים (בסביבות שעה), מונגשת מבחינת תחבורה ציבורית (כמובן שתמיד אפשר להשתפר עוד), רוב הקווים שנוסעים מצפון לדרום ולהיפך עוצרים בעיר, שתי תחנות רכבת, מוניות, מיזמים של רכבים שיתופיים ועוד. אבל הדבר הכי חשוב זה כמובן האנשים! יש משהו בדנ"א הנתנייתי שהוא ייחודי ושונה מכל דנ"א של ערים אחרות. הנתנייתים הם פטריוטים של העיר שלהם, של בתי העסק שקיימים רק פה, של הים והטיילת, של קבוצת הכדורגל; והפטריוטיות הזו מתבטאת גם באחדות ובדאגה של התושבים האחד לשני".
משהו משוגע שעשית?
"הדבר המשוגע ביותר שעשיתי היה להזמין טיסה לא מתוכננת מהיום להיום. לפני כמה שנים קמתי בבוקר עם תחושה לא טובה, שהשגרה גורמת לי לשעמום ולחוסר מוטיבציה. הייתי חייב לקבל זריקת מוטיבציה, לכן החלטתי שכדי לצאת מהמצב אני חייב לשנות סביבה לכמה זמן וטסתי להולנד, בערך לשבוע".
מה הכי גרוע כאן?
"כתושבים, לא פיתחנו עדיין מודעות למיחזור ולניקיון. אני עושה הרבה ריצות והשתתפתי בלא מעט מירוצי חופים בעיר, וכשאני יוצא החוצה לריצה או להליכה אני רואה יותר מדי לכלוך של אנשים, גם בפארקים ובגנים".
מה נתנייתי בעיניך?
"הכי נתנייתי בעיניי זה לרדת במעלית לחוף הים. יש כבר אחת ותכף תהיה אחת נוספת ליד מלון 'איילנד'. שם פוגשים את הפנים האמיתיות של נתניה. באותן כמה שניות שאתה מחכה שהיא תיסגר ותתחיל לעלות או לרדת אתה רואה את הפסיפס המיוחד של נתניה: צרפתים, רוסים, אתיופים, מזרחים ואשכנזים – כולם שם, וזה נפלא!"
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"עם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס ז"ל. לשמוע את התוכניות שהיו לו עבור מדינת ישראל, לראות אחרי שנהיינו לסטארטאפ ניישן, שזו הייתה משימת העל מבחינתו, מה הכיוון הבא שאנחנו צריכים ללכת בו".
איך השפיעה עליך הקורונה, אישית ומקצועית?
"הקורונה השפיע קשה על כולם וגם עליי. תחום היח"צ, הפרסום והשיווק נפגע באופן משמעותי בתחילת המשבר. המון חברות התחילו בתהליכים של צמצומים וחלקן אף נסגרו והתפרקו. למזלי ולשמחתי, המשרד שאני עובד בו ידע להיערך בזמן והגיע לשיא המשבר ברמת מוכנות גבוהה. זו תקופה, והיא תעבור, וחשוב בינתיים שכולנו ננסה 'להיכנס מתחת לאלונקה', בתקווה שהכל יעבור מהר ונחזור לשגרה נורמלית".
מקום אהוב עליך בעיר?
"המקום האהוב עליי ביותר הוא בסוף הטיילת לכיוון דרום. מתחיל שם שלב של טיילת שבו נמצאים פסלים שמזכירים לי מאוד את ברצלונה ופארק גואל (Park Güell) , אחד האתרים שהכי אהבתי לבקר בהם בספרד, והדמיון זה הופך את המקום למאוד מיוחד ואף נוסטלגי עבורי".
כל העדכונים - חדשות נתניה