למה נתניה?
"במקור אני משכם, אבל אני גר בנתניה שלוש שנים, כמובן בצורה מסודרת עם רישיון עבודה, ומותר לי גם לישון כאן בעיר רוב השבוע, ופעם בשבוע אני חוזר הביתה. נתניה זאת עיר שעושה לי שמח וכיף לגור בה. יש כאן הרבה עבודה וברוך השם לא חסר כלום".
1 צפייה בגלריה
חליל עיסא
חליל עיסא
חליל עיסא
(צילום: אסף פרידמן)
משהו מיוחד שקרה לך?
"יש לי הרבה לקוחות קבועים וטובים בדוכן של מיארה דגים, שמכירים מצוין גם את אבא שלי שעבד שנים בשוק. אני בחיים לא אשכח שלפני קרוב לשנה, כאשר נולדה לי בת, אחת מהלקוחות הקבועות שקונה אצלי הרבה דגים וביצים, נתנה לי מתנה להולדת הילדה שלי, וממש התרגשתי מזה".
מה הכי גרוע כאן?
"החניה באזור השוק בעייתית מאוד. יש כאן גם יותר מדיי פקחים, ובכלל הייתי רוצה שיטפחו את השוק כמו שצריך, כי התשתיות שלנו כאן על הפנים. יש לא מעט עכברים שמסתובבים לנו בין הרגליים, וזה לא כיף".
מה נתנייתי בעיניך?
"אנשים חמים ואנשים טובים. הנתנייתים הם אנשים פשוטים, כולם מתייחסים אליך כמו משפחה, לא אכפת להם אם אתה ערבי או יהודי, והם תמיד אומרים תודה וחלק גם מפנקים בטיפים כמו שצריך, חבל לך על הזמן".
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"עם חבר שלי שמעון, זה בן-אדם טוב ואין כמו לשבת איתו בכיף. אני אוהב אותו והוא מכבד אותי, והוא עושה לנו שמח בשוק".
מה המקום האהוב עליך בנתניה?
"חוץ מהשוק העירוני שלנו ששם אני עובד, אני גם אוהב את כל האזור של כיכר העצמאות. זה לא רחוק מהים, וזה האזור שאני אוהב להסתובב בו ולעשות משלוחים ללקוחות".