איגור סנדלר מאור עקיבא, אדי בלן מפרדס חנה ווולדימיר פאינרמן מעפולה מקבוצת – Nika Baits Team תפסו קרפיון במשקל 8.3 ק"ג בתחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי ביזמת עמותת "ישראפיש" שהתקיימה בחופי איגוד ערים כינרת.
1 צפייה בגלריה
אדי בלן, איגור סנדלר, ולדימיר פאינרמן והקרפיון
אדי בלן, איגור סנדלר, ולדימיר פאינרמן והקרפיון
אדי בלן, איגור סנדלר, ולדימיר פאינרמן והקרפיון
(צילום: יח"ץ)
קראו עוד:
לאחר 125 שעות ללא הפסקה ולאורך כל שעות היממה, כולל לינה בחוף, הסתיימה התחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי ביזמת עמותת "ישראפיש", בחופי איגוד ערים כינרת. את התחרות סיימו 23 קבוצות מקצועיות מהארץ והעולם, כאשר במקום הראשון זכתה קבוצת Bingo שתפסה 95 קרפיונים, במשקל כולל של 148 ק"ג. את הקרפיון הגדול ביותר בתחרות במשקל 8.3 ק"ג, תפסה קבוצת – Nika Baits Team. בסך הכול בכל ימי התחרות נתפסו 613 קרפיונים במשקל כולל של 1200 ק"ג. כל הדגים שנתפסו הוחזרו למים לאחר שקילתם על ידי השופטים.
אנדריי מזלין יו"ר עמותת "ישראפיש", שניהלה את התחרות אמר, כי התחרות קשה בשל עמידה איתנה בכל מזג אויר ובתנאי שטח במשך מספר יממות, שאינה פשוטה, במטרה לתפוס את הדגים במשקל הכולל הגדול ביותר, כאשר המינימום לשקילת דג הינו 1 ק"ג. עוד אמר מזלין, כי הוא מודה לחברי קיבוץ עין גב על כל הסיוע והעזרה בקיום טקסי הפתיחה והסיום שנערכו באולם בקיבוץ.
עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת, ברך את המשתתפים הזוכים ומארגני התחרות ואמר, כי המטרה הינה להמשיך ולקיים תיירות ואירועי ספורט באגם הלאומי גם בעונת החורף. עוד אמר גרינבאום, כי מנהלי וצוותי החופים סייעו לקיומה של התחרות והזמין את הקהל להגיע לנפוש ולבלות סביב הכינרת.
התחרות התקיימה במספר חופים של איגוד ערים כינרת: במזרח הכינרת בחופים: שיזף-רותם, לבנון, כורסי, צאלון ודוגית, במערב הכינרת בחוף: צינברי ובצפון הכינרת בחופים: חוקוק צפון ואמנון.
לעדכונים: חדשות חדרה