תושב האזור שעד לאחרונה היה נשוי באושר ונחשב לאיש משפחה בעל חיים יציבים נדהם לגלות כי אשתו ניהלה רומן מתחת לאפו. ואם לא די בכך טלטלה שיחת הטלפון מהמאהב שלה את עולמו עוד יותר. "תתחיל להחזיר לי על ההוצאות שאני משלם על אשתך", נאמר לו מהקו השני. האיש ההמום מיהר לפתוח בהליכי גירושים.
2 צפייה בגלריה
הבעל מבקש להתגרש במהירות
הבעל מבקש להתגרש במהירות
הבעל מבקש להתגרש במהירות
(צילום המחשה: shutterstock)
במשך השנים חי האיש חיים שלווים עם אשתו ועם ילדיהם בבית רחב ידיים. כמו כל זוג נשוי, גם הם יצאו לבלות מפעם לפעם ונסעו לסופי שבוע בבתי מלון מפנקים. בכל שנות נישואיו הוא היה משוכנע כי שיחק לו המזל אחרי שהכיר אישה נפלאה, שאף הפכה לאם לתפארת לילדיו. בעקבות אהבתו הגדולה אליה הוא הרבה לספק את מבוקשה, ובכלל זה רכב חדש ויוקרתי בכל שלוש שנים.
גם כשרצתה לעזוב את עבודתה הקבועה כדי לפנות ללימודים בתחום אחר הוא תמך בה ואמר: "כשאת מאושרת אני מאושר. החלום שלי זה להגשים לך את החלומות שלך. אני מרוויח מספיק כסף שיספיק גם לנכדים... חיים פעם אחת וחשוב לנצל אותם בצורה הטובה ביותר ולהגיע למימוש מקצועי".
ואכן, האישה החלה בלימודים בקורס מקצועי, אלא ששם נוצר קשר בינה ובין גבר הצעיר ממנה בשנים רבות, קשר שהוביל לרומן סוער. הבעל שלא הבחין במתרחש ראה את אשתו מאושרת ושמח על השינוי הגדול ועל המהפך שעברה בחיים. טלפון אחד שקיבל מוטט את עולמו.
מעברו השני של הקו היה המאהב של אשתו, והוא החל לנזוף בו וטען כי הוא אינו בעל טוב ואינו מצליח לספק את צרכיה של אשתו. בהמשך השיחה הוא דרש ממנו להתחיל להעביר לו מייד כספים בגין כל ההוצאות שהוא מבזבז על אשתו במקומו.
"נמאס לי להחזיק את אשתך", אמר לו המאהב. "אפילו סיגריות אני צריך לקנות לה". הבעל ההמום היה משוכנע כי הגבר מעברו השני של הקו טעה במספר ומתכוון לאישה אחרת. הוא לא העלה על דעתו כי מדובר באשתו וניסה להעמיד את המאהב על טעותו. לתדהמתו, הוא גילה כי המטלפן אכן מתכוון לאשתו בזכות חשיפת פרטים שלא הותירו מקום לספק.
האישה שהייתה ליד בעלה בעת השיחה הסמיקה והחלה לגמגם. "זה נכון, אני עוזבת אותך, משאירה לך את הילדים ועוברת לגור עם החבר שלי", היא אמרה לו. "רק תן לנו כסף להוצאות כמו שהוא ביקש".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
הבעל ההמום והפגוע החליט מייד לפתוח בהליכי גירושים. אני מייצגת בסכסוכי גירושים ומודה שבמקרה של מאהב כה חצוף ואישה חסרת בושה אינני נתקלת בכל יום. מה הפלא שהבעל החליט להתגרש ולסלק מחייו את שני האנשים הללו.